לפני כמה חודשים

אנגסטרם

New member
לפני כמה חודשים

אחי לקח איתו בטרמפ כמה נערים. לאחר הנסיעה התברר לו שהסלולרי שלו נעלם. בגלל שאחי הוא בחור מאוד מתוחכם, מותכנת אצלו בסלולרי תוכנה ששולחת הודעה לסלולרי של אמא שלי כאשר מותקן על הסלולרי של האח סים שאינו שלו. התוכנה שולחת לאימי הזהרה ביחד עם מספר הטלפון של אותו סים זר. התוצאה היא שהטלפון נגנב אבל אחי יודע את המספר של הגנב. עד כאן החלק המחוכם ומכאן החלק של אזלת היד: כמובן שאחי התלונן במשטרה. שם התברר שהבחור הגנב מוכר למשטרה בתור גנב אבל זה לא גרם למשטרה להוציא מחזקתו את הטלפון הגנוב עד עכשיו. עד כאן החלק של אזלת היד, ומכאן החלק היותר מחוכם: בגלל אזלת ידה של המשטרה התנדבה האחות המשועממת (כלומר- אני) לעזורבכך שהיא תתקשר לאותו מספר ותגיד משהו כמו "שלום, אתה מדבר כרגע מנוקיה 6680 שגנבת ממני ואני רוצה אותה בחזרה", שזה כמעט כמו "שלום, אני איניגו מונטויה אתה רצחת את אבי. התכונן למות" אבל קצת פחות מעורר יראה. היופי בתוכנית הוא שאני אבצע את השיחה הנל בשעות הקטנות של הלילה, עד שהם יוטרדו כהוגן (זה אמנם יאלץ אותי להיות ערה בעצמי בשעות הקטנות של הלילה, אבל אני סובלת מנדודי שינה ממילא, וזה לפחות ישעשע אותי) עד כאן החלק היותר מתוחכם ומכאן התלונה: התקשרתי לאח, סיפרתי לו על התוכנית וביקשתי את המספר של הגנבים העומדים להיות מוטרדים. המספר רשום אצל אמא, הוא אמר. צלצלתי לאמא, והיא אמרה שהמספר רשום אצל אבא. אבא אמר שהמספר רשום אצל אחי. אבל אחי אמר כבר שהמספר אצל אמא! בקיצור, אין מספר. ואני כבר כל כך שמחתי על התחביב החדש שמצאתי כמטרידת גנבים שזה ממש מאכזב.
 
אני ממסגר את ההודעה שלך!

עכשיו אנשים יבינו אולי סוף סוף למה אני מסרב בתוקף לקחת טרמפיסטים, מכל סוג. ותתנחמי, לאחותי גנבו את הסלולרי מהיד - הלכה לה במדרכה ליד הבית ודיברה עם חברה, קטנוע הגיע מאחור וחטף לה את הטלפון מהיד. הכי עצוב, שהיא בכלל לא התלוננה במשטרה. אבא של חברה שלה, שוטר, אמר לה שאין טעם, אף אחד לא יתפוס אותם, כי אף אחד לא מנסה...
 

דוVשה

New member
אמן שביום חתונתך,

תתקע ותאלץ לתפוס טרמפ לחופה. ואפאחד לא יעצור. למה? כי מי שיעבור ברכבו לידך יחלוק את אותה הדעה - סירוב לקחת טרמפיסטים, מכל סוג.
 

התמ-ים

New member
ועל כך

שהכלה המיועדת לא תתן לך להתחמק מאותה חופה ... למרות שאם תשאל אותי מי חיבל לך באוטו (יותר נכון תחבל), יש מועמדת ודאית לתפקיד ... (למרות השמועות שכבר הרעלת אותה. זה לא ימנע ממנה את התענוג הצרוף)
 
היום

אני נסעתי בטרמפ-ושכחתי את הטלפון שלי שם... מזל שהייתה איתי ל' שדיברה עם הנהג על איך להשיג כסף לעמותה שהיא מתנדבת בה ולכן היה לה את המס' שלו-אז הצלחתי להעביר אותו לחברה... אז עד שאפגוש אותה אני חסרת סלולרי >הציפור מרגישה מנותקת-ביחוד שאני לא זוכרת כמעט אף מס' בע"פ(אפילו לא של אמא!)<
 
למעלה