לפני חודש פרסמתי פה מקרה דומה

  • פותח הנושא w2s
  • פורסם בתאריך

w2s

New member
לפני חודש פרסמתי פה מקרה דומה

על לקוח סחטן שקיבל מוצר שלטענתו לא היה תואם את התיאור, מדובר במוצר שנרכש כדוגמה מסחרית ונמכר במחיר נמוך בהרבה מעלות הרכישה שלו. צוין בתיאור שהמוצר במצב כמעט חדש והיה בו שימוש קל מאוד. הדרישה של הלקוח הייתה זהה, להשאיר את המוצר אצלו וגם לקבל החזר מלא, אך סוכם איתו שהוא יקבל החזר של 50% מעלות המוצר לאחר שישאיר חיובי. הלקוח השאיר חיובי וקיבל החזר. אך מיד לאחר קבלת ההחזר הלקוח פתח דיספיוט באי ביי. לצורך העניין כל ההתכתבויות איתו היו דרך מערכת אי ביי. שלשום אני מקבל הודעה שהלקוח זכה בדיספיוט, אך עליו לשלוח את המוצר ולספק מספר מעקב, ולאחר מכן עלי לתת לו החזר מלא. האבסורד הזה מוכיח לי, שאי ביי זו מערכת סתומה והם אפילו לא טורחים לקרוא את ההתכתבויות בחקירת דיספיוטים. הרי איך ניתן להסביר מקרה אווילי שכזה ? לגבי הפידבק, הנחמה היא שהוא השאיר חיובי ולא יכול לשנות זאת.
 

noam weissman

New member
צריך להתעקש איתם !!!!!!!!

אם יש לך בשר נגדם ובמקרה שלך יש לך התכתבויות מוכחות אני במקומך הייתי מתקשר אליהם ומנדנד עד שיעשו משהו. בנוסף הייתי פותח באיביי תלונה על סחיטה ויש מספיק חומר ראיות נגדו לומר שאני אופטימי שזה היה עוזר, לא כל כך, אבל שווה לנסות
 

LonaBlanca

New member
האם מוכר צריך לשלם לקונה על החזר מוצר?

רציתי לדעת במקרה ולקוח לא מרוצה ונניח פותח דיספיוט וכו וכו האם המשלוח חזרה של המוצר עפ"י איביי ו/או פייפל הם על המוכר או על הרוכש. כי אם זאת טעות במכירה אז זה אמור להיות על המוכר לא?
 

OutLink

New member
לא, המשלוח הוא על חשבון הקונה אלא אם

המוכר רוצה אחרת.
 
למעלה