לפני חודש פרסמתי פה מקרה דומה
על לקוח סחטן שקיבל מוצר שלטענתו לא היה תואם את התיאור, מדובר במוצר שנרכש כדוגמה מסחרית ונמכר במחיר נמוך בהרבה מעלות הרכישה שלו. צוין בתיאור שהמוצר במצב כמעט חדש והיה בו שימוש קל מאוד. הדרישה של הלקוח הייתה זהה, להשאיר את המוצר אצלו וגם לקבל החזר מלא, אך סוכם איתו שהוא יקבל החזר של 50% מעלות המוצר לאחר שישאיר חיובי. הלקוח השאיר חיובי וקיבל החזר. אך מיד לאחר קבלת ההחזר הלקוח פתח דיספיוט באי ביי. לצורך העניין כל ההתכתבויות איתו היו דרך מערכת אי ביי. שלשום אני מקבל הודעה שהלקוח זכה בדיספיוט, אך עליו לשלוח את המוצר ולספק מספר מעקב, ולאחר מכן עלי לתת לו החזר מלא. האבסורד הזה מוכיח לי, שאי ביי זו מערכת סתומה והם אפילו לא טורחים לקרוא את ההתכתבויות בחקירת דיספיוטים. הרי איך ניתן להסביר מקרה אווילי שכזה ? לגבי הפידבק, הנחמה היא שהוא השאיר חיובי ולא יכול לשנות זאת.
על לקוח סחטן שקיבל מוצר שלטענתו לא היה תואם את התיאור, מדובר במוצר שנרכש כדוגמה מסחרית ונמכר במחיר נמוך בהרבה מעלות הרכישה שלו. צוין בתיאור שהמוצר במצב כמעט חדש והיה בו שימוש קל מאוד. הדרישה של הלקוח הייתה זהה, להשאיר את המוצר אצלו וגם לקבל החזר מלא, אך סוכם איתו שהוא יקבל החזר של 50% מעלות המוצר לאחר שישאיר חיובי. הלקוח השאיר חיובי וקיבל החזר. אך מיד לאחר קבלת ההחזר הלקוח פתח דיספיוט באי ביי. לצורך העניין כל ההתכתבויות איתו היו דרך מערכת אי ביי. שלשום אני מקבל הודעה שהלקוח זכה בדיספיוט, אך עליו לשלוח את המוצר ולספק מספר מעקב, ולאחר מכן עלי לתת לו החזר מלא. האבסורד הזה מוכיח לי, שאי ביי זו מערכת סתומה והם אפילו לא טורחים לקרוא את ההתכתבויות בחקירת דיספיוטים. הרי איך ניתן להסביר מקרה אווילי שכזה ? לגבי הפידבק, הנחמה היא שהוא השאיר חיובי ולא יכול לשנות זאת.