ציפה ציפורת
New member
לפי מה אני בודקים את האיחור במחזור?
לפי 28 יום ( + - ), או לפי 14 יום אחרי הביוץ? מנם זה החודש הראשון שהפסקנו את הגלולות, אבל אנחנו כבר נורא נורא מקווים... בדיוק שבועיים אחרי התחלת המחזור הקודם היה יום אחד של קצת הפרשות, וזה הפסיק. לא ידעתי אם זה ביוץ או לא (עוד לא מדדתי אז חום) אבל גם ככה אנחנו מקיימים את המצווה כל יום, אז... לפני שבוע בערך התחילו ההפרשות שוב, ובאמת הפכו לשקופות (אני מצטערת על התיאורים ה"מקסימים"... אבל זו פעם ראשונה שאני בכלל שמה לב שהגוף שלי עושה דברים משונים כאלה...) אבל בהחלט לא משהו נמתח כמו חלבון בייצה. זה היה משהו יותר נוזלי ושקוף. ויומיים אחרי זה (היום, החום עלה בצורה משמעותית בבוקר (מ- 36.4 שהיה כל השבוע וחצי האחרונים, ל -36.8). אני כבר למודת ערכות סרק (כי אני לא ממש סבלנית...) והחלטתי הפעם להיות ילדה טובה ולחכות לאיחור בוא המכשפה. לפי 28 יום, אני אמורה לא לקבל ביום שלישי הקרוב. לפי 14 יום אחרי הביוץ, אני אמורה לא לקבל...
מה אומרות המומחיות? כמה זמן אני אמורה לחכות כדי לרוץ שוב לשירותים בעיניים עצומות עם ערכה ביד?
לפי 28 יום ( + - ), או לפי 14 יום אחרי הביוץ? מנם זה החודש הראשון שהפסקנו את הגלולות, אבל אנחנו כבר נורא נורא מקווים... בדיוק שבועיים אחרי התחלת המחזור הקודם היה יום אחד של קצת הפרשות, וזה הפסיק. לא ידעתי אם זה ביוץ או לא (עוד לא מדדתי אז חום) אבל גם ככה אנחנו מקיימים את המצווה כל יום, אז... לפני שבוע בערך התחילו ההפרשות שוב, ובאמת הפכו לשקופות (אני מצטערת על התיאורים ה"מקסימים"... אבל זו פעם ראשונה שאני בכלל שמה לב שהגוף שלי עושה דברים משונים כאלה...) אבל בהחלט לא משהו נמתח כמו חלבון בייצה. זה היה משהו יותר נוזלי ושקוף. ויומיים אחרי זה (היום, החום עלה בצורה משמעותית בבוקר (מ- 36.4 שהיה כל השבוע וחצי האחרונים, ל -36.8). אני כבר למודת ערכות סרק (כי אני לא ממש סבלנית...) והחלטתי הפעם להיות ילדה טובה ולחכות לאיחור בוא המכשפה. לפי 28 יום, אני אמורה לא לקבל ביום שלישי הקרוב. לפי 14 יום אחרי הביוץ, אני אמורה לא לקבל...