לפי מה אני בודקים את האיחור במחזור?

לפי מה אני בודקים את האיחור במחזור?

לפי 28 יום ( + - ), או לפי 14 יום אחרי הביוץ? מנם זה החודש הראשון שהפסקנו את הגלולות, אבל אנחנו כבר נורא נורא מקווים... בדיוק שבועיים אחרי התחלת המחזור הקודם היה יום אחד של קצת הפרשות, וזה הפסיק. לא ידעתי אם זה ביוץ או לא (עוד לא מדדתי אז חום) אבל גם ככה אנחנו מקיימים את המצווה כל יום, אז... לפני שבוע בערך התחילו ההפרשות שוב, ובאמת הפכו לשקופות (אני מצטערת על התיאורים ה"מקסימים"... אבל זו פעם ראשונה שאני בכלל שמה לב שהגוף שלי עושה דברים משונים כאלה...) אבל בהחלט לא משהו נמתח כמו חלבון בייצה. זה היה משהו יותר נוזלי ושקוף. ויומיים אחרי זה (היום, החום עלה בצורה משמעותית בבוקר (מ- 36.4 שהיה כל השבוע וחצי האחרונים, ל -36.8). אני כבר למודת ערכות סרק (כי אני לא ממש סבלנית...) והחלטתי הפעם להיות ילדה טובה ולחכות לאיחור בוא המכשפה. לפי 28 יום, אני אמורה לא לקבל ביום שלישי הקרוב. לפי 14 יום אחרי הביוץ, אני אמורה לא לקבל...
מה אומרות המומחיות? כמה זמן אני אמורה לחכות כדי לרוץ שוב לשירותים בעיניים עצומות עם ערכה ביד?
 

happy

New member
קודם כל ברוכה הבאה

ואני מאחלת לך שהות קצרה קצרה פה ומעבר מהיר לפורום השכן לגבי שאלתך: איחור הינו אם עוברים יותר מ 14 יום מיום הביו. בהצלחה
 
קודם כל, ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

ולגבי השאלה- איחור נחשב לפי 14 יום אחרי הביוץ. לפי התיאורים שלך הביוץ אכן היה רק לפני שבוע, מה שמשאיר לך רק עוד שבוע לחכות בסבלנות. קחי בחשבון שאחרי הפסקת גלולות הגוף מתנהג קצת שונה ולא תמיד "מתקתק" במחזורים של 28 יום. והערה אישית, אם יותר לי- קיום המצווה כל יום נראה לי כמתכון בטוח לשחיקה רצינית. אני מקווה שלקחתם קצת חופש מאז שעלה החום. אני מקווה שיצליח לך החודש אבל אם לא, תדעי שאי אפשר להמשיך ככה הרבה זמן.
 
תודה על התשובות...

אני יודעת שאי אפשר להמשיך ככה כל יום. זה מוזר, כשלקחתי גלולות, לא הייתה לשנינו בעיה עם "כל יום" אבל עכשיו, כניראה בגלל כל הלחץ והנורא נורא רוצים... אני מאוד מקווה, ואני אשתדל לחכות את כל השבוע...
תודה!
 

שרי30

New member
לפי החישוב שלי

בייצת רק לפני יומיים, וזה לפי החום שקפץ היום. ייתכן שלא הבנתי אבל את רושמת שהיום החום עלה בצורה משמעותית. עליית החום מתרחשת כיומיים אחרי הביוץ. אם אכן כך, את אמורה (לא) לקבל בעוד 12 יום. שיהיה בהצלחה
נ.ב-אם את רוצה מדד כלשהו למתי שאת אמורה לקבל, המשיכי למדוד חום. מקווה בשבילך שלא, אבל אם וכאשר תראי ירידת חום, תקבלי באותו יום או למחרת.
 
לא הבנת אותה נכון

וזה הגיוני כי זה היה קצת מבולבל. היא כתבה שלפני שבוע התחילו שוב הפרשות ויומיים אח"כ עלה החום. כלומר עליית החום הייתה לפני 5 ימים +-
 
לא, החום עלה רק אתמול, והיום צנח

שוב... זה אומר שעכשיו אני תבוא המכשפ...?
אוי... ואני כל כך קיוויתי להצליח כבר בנסיון ראשון... טוב, הוא יגיע, בסוף, כשיגיע זמנו, נכון? ובכל זאת -
אני עדיין קצת מקווה שלא מדדתי חום טוב (אני עובדת לפעמים בלילות, כך שאין לי ממש שעת בוקר קבועה), ושאולי, אולי...
 
אותי באמת בלבלת ../images/Emo163.gif

אולי תכניסי את הנתונים לגרף ותעלי אותו לכאן. ככה יהיה לנו יותר קל לעזור לך. וזה שהטמפ' צונחת מיד אחרי שהיא עולה זה לא אומר הרבה לגבי הצלחת ההקלטות או לא. צניחת טמפ' משמעותית רק לקראת בוא הווסת.
 

פוּ

New member
טוב אכן לפי כל התיאורים שלך קשה

לדעת, חשוב למדוד בשעה מדוייקת - או לפחות באיזור קרוב ולבצע תיקון מדידה. הרבה יותר קל יהיה אם תצרפי טבלה ובה תאריך, יום המחזור, שעת מדידה וטמפרטורה. ואז יהיה יותר קל להתייחס ולראות מה קורה. בכל מקרה הייתי משתדלת להמשיך לקיים יחסים יום כן יום לא
 
אל תכניסי את עצמך לסרטים כבר עכשיו

רק החודש הפסקת לקחת גלולות, תני לגוף מחזור אחד שניים בלי להיכנס ללחץ מזה שאת כן או לא נכנסת. אני לא מנסה להתנשא מעליך או משהו כזה. פשוט נראה לי חבל להשקיע כל כך הרבה אנרגיות בשלב כל כך מוקדם. לנו לקח ארבעה חודשים אחרי הפסקת הגלולות, וזה נחשב ליחסית מהיר.
 
למעלה