לפי החישוב שלי

lior1000

New member
לפי החישוב שלי

אם יקיימו את כל הסעיפים הבאים לא יהיה צורך במילואים: 1. הגדלת שירות חובה לבנים ובנות ל- 3.5 שנים. 2. יגייסו את כולםםםםםםם (חוץ מאלו שבכיסא גלגלים וצמחים). 3. יגייסו בנות לתפקידים קרביים (גם בנות יכולות להיות כלבות שמירה)
 
כמה מרירות!

החלטתי להגיב גם כשאני חושב שההודעה שלך לא ראויה לתגובה. קודם כל בארץ ישנו חוק שירות 2 וחצי שנים של שירות וכל שנה הכנסת מאשר עוד חצי שנה שזה שנחשב "התנדבות". יש כאלה שמתגייסים בגיל 20 ויש כאלה בגיל טיפה יותר מאוחר ועושים 3 שנים שירות מלא. לאלה שהתגייסו בגיל 18 וחודש 3 שנים זה הרבה מאוד מגיל ההתבגרות ואני יודע על מה אני מדבר אני הייתי אחד מהם! אסור לגייס את כולם!! אני לא הייתי רוצה לראות בני מיעוטים מדת האיסלם נמצאים בצבא בצמוד לחיילים יהודים או גרוע מכך נמצאים בצמוד לחיילים לא יהודים ומשכנעים אותם שהיהודים רעים ומשכנעים אותם שהם ערבים לכל דבר והיהודים שונאים גם אותם ואני מתכוון לדרוזים שנמצאים עם היהודים בקשרים טובים ובקשר דם משנות ה50 של ישראל. וכבר ראיתי ערבי מוסלמי משכנע חייל דרוזי... ובחורות כיום נמצאות בתפקידים קרבים ואפילו שומרות מה שלא היה בשנות ה90.
 

ath25

New member
אדוני הנכבד

כנראה שאתה ואני לא באותו צבא, יש מוסלמים בצבא שאני שירתתי/משרת בו, ולא מעט, לא רק בדואים אלא ערבים מוסלמים (וכמובן נוצרים ערבים). יש אפילו בבתי הקברות...
 
בהחלט יש!

ואני נגד גיוס ערבים מוסלמים לצה"ל ואני יודע מצוין על מה אני מדבר!! במו עיניי ראיתי חיל מוסלמי מרעיל מוח של חייל דרוזי והכי מצחיק בכל הענין הוא שהיהודים נתנו לערבי הזה כבוד מעבר למקובל... מצדי הם יכולים לשרת בשירות לאומי במקומות שהם גרים.
 

deathcaster

New member
תגובה

דבריך חמורים מאוד, אתה לוקח מקרה פרטי, מתנהג אליו בגזענות, ועושה הכללה מגעילה. אני לעומתך הכרתי יותר ממוסלמי אחד ( לא בדואי ולא צ'רקסי ) ויותר מנוצרי אחד ששירתו צה"ל ועשו את תפקידם על הצד הטוב ביותר. בגלל אנשים כמוך נוצרת גזענות. הייתי מעדיף לא לגייס אותך.
 
גזענות ?אני~?

היית מעדיף לא לגייס אותי?חחחח לידעתך לא הייתי צריך כלל להתגייס לצבא ובכל זאת הצלחתי להתגייס ולא הייתי גזען. בצבא למדתי מה זאת גזענות ובמו עיניי ראיתי את הלחשושים של החיילים הערבים מוסלמים ששירתו בכל מיני יחידות בצבא ראיתי כמה שהם שונאים יהודים ראיתי אותם כיצד הם מרעילים מוח של חיילים מהדת הדרוזית והחמור מכך ראיתי כיצד היהודים נותנים "כבוד" לחיילים הערבים מוסלמים שלהם אני כן נותן כבוד לעדה הדרוזית ,הם מאוד חזקים בעלי כבוד עצמי לעצמם ולזולת ולא מסתירים את הדת שלהם בצבא. לעומתם הערבים מוסלמים ואני לא מתכוון לבדואים או לצ'רקסים,הערבים מוסלמים הם קודם כל מסתירים את זהותם ושנית כל הם ממש רחוקים מלהיות פטריוטים ישראלים. הערבים שונאים יהודים רק שהשנאה שלהם נמצאת אצלם בלב ולא בחוץ. נכון יש גם ערבים מוסלמים שנהרגו בצבא ונפצעו השורה התחתונה הם לא התגייסו לצבא בגלל הדגל כחול לבן ותחשוב למה הם התגייסו לצבא.... ושים לב שאני לא הכללתי נוצרים אתה הכללת!
 

y e t i

New member
אתה מפגין בורות ,פשוטו כמשמעו

בושה וחרפה שנותנים במה לדיבורים כאלו עדיין בישראל של 2007 . יש לך גם חיילים יהודים שגונבים , מוכרים נשק לגורמים פלילים , אונסים , סחורים בסמים ועושים כמעט כל דבר פרט מלכבד את המדים שהם לובשים. אתה מכובדי כנראה שמעולם לא ראית שטח. כל ידיעה שנייה היום מדברת על ימ"ס מג"ב ואני אם הייתי יכול הייתי מזמן לביקור בסיס שלהם כדי שתראה בעצמך מאיזה לאום 80% מהלוחמים שם . ומה השטות הזו של בדואים או צרקסים והשיוך הלאומני שלהם - כולם מוסלמים חד וחלק . אני כבר לא מדבר על הגדס"ר , 299 , יחידות הגששים של הפיקודים וכל השאר תתבייש בן אדם , אין מה לומר מעבר .
 
חחחחחח

אני מעולם לא ראיתי שטח??חחח לא רק שראיתי שטח ראיתי גם כיצד מפגיזים אותנו... במג"ב רובם הם דרוזים והם הכי גברים שבעולם וגם רשמתי את זה בהודעה הקודמת שלי יש להם כבוד לעצמם ולזולת. צ'רקסים הם מוסלמים מהרי קווקז והם לא ערבים! ואם אתה רוצה לדעת משהו על יחידת הגששים שעוברים טירונות בבאפ לכיש,רובם משלמים לנערות יהודיות כסף בשביל לשכב איתם ורובם לפני הגיוס או שאחרי השחרור מהצבא עוסקים בפרוטקשן ובפשעים בדרום. הכוונה שלי היתה לערבים מוסלמים שמתנדבים לשרת בצה"ל כדי להיות אזרחים שווים במדינת ישראל בתוך הלב שלהם הם שונאי יהודים מספר1 ולא רק שהם יגרמו רע ליהודים הם גם ישכנעו חיילים אחרים שהם ערבים בעצמם והיהודים חרא של עם. והכוונה שלי היתה שערבי ישראלי משכנע חייל דרוזי כמה זבלים היהודים. והערבים מוסלמים מסתירים את הלאום שלהם בצבא מחשש שהיהודים יסתכלו עליהם בעין לא יפה.
 
למעלה