לפורום חמישים פלוס==בוקר טוב
נסיעה חובקת פורומים (כהגדרת יהודית מפורום דור שני) חלקכם המבקרים בפורום הונגריה,שורשים,או דור שני כבר ערים לתכנון הנסיעה המשותפת למוזיאוןיהדות דוברת הונגרית בצפת(מומלץ מאוד) מי שמעוניין להיצטרף כמובן שלא חובה להיות דובר הונגרית,אבל עם זיקה לנושא השואה שורשים........מוזמן להיכנס לפורום תרבות הונגריה ולהשתרשר בשרשור מאשרי הביקור. הנסיעה ב 14 בפברואר יום שישי,כניראה הסעה מאורגנת שתצא מירושלים עם איסופים בדרך. כמובן שלצפוניים שבינינו יהיה נוח להגיע בכוחו עצמם. להיתראות
נסיעה חובקת פורומים (כהגדרת יהודית מפורום דור שני) חלקכם המבקרים בפורום הונגריה,שורשים,או דור שני כבר ערים לתכנון הנסיעה המשותפת למוזיאוןיהדות דוברת הונגרית בצפת(מומלץ מאוד) מי שמעוניין להיצטרף כמובן שלא חובה להיות דובר הונגרית,אבל עם זיקה לנושא השואה שורשים........מוזמן להיכנס לפורום תרבות הונגריה ולהשתרשר בשרשור מאשרי הביקור. הנסיעה ב 14 בפברואר יום שישי,כניראה הסעה מאורגנת שתצא מירושלים עם איסופים בדרך. כמובן שלצפוניים שבינינו יהיה נוח להגיע בכוחו עצמם. להיתראות