לפורום הוא לא צא´ט.....

...Oo

New member
שמתי לב, איש, ש....

בס"ד צוקלי שלנו כבר התחיל לפעול ;)
 
אה.. בועה

והרי כבר נאמר "נבואה ניתנה לשוטים" ואני הרי התנבאתי שצוקלי יפעל
 

nogit.

New member
שייפתח עץ עם כולכם ואני לא אקפוץ???

בוקר שמש יקיריי והוא באמת מפחיד אבל האמת שלא אכפת לי כ,כ אומרים שצחוק יפה לבריאות אז תמשיכו ככה. יום טוב אחים שלי.
 

...Oo

New member
בוקר טוב אחותי!! ../images/Emo13.gif

בס"ד רק נייטין חסר פה... נזכרתי באחת מהודעות הפרידה שלו: "תגיד בועה מה שתגיד אבל הפעם זה סופי.. אני שוקע" אז מסתבר שצדקתי גם הפעם וזה די משעשע כל העסק
 

nogit.

New member
בוקר שמש:)) ../images/Emo42.gif

זה בדיוק מה שאני צריכה עכשיו מנה של האיש וצוקלי את פה וזה מה שחשוב אז יום טוב :))
 
"כולם"

כן! יפתח עץ עם "כולם"(איש הרוח,צוקלי,בועה,נוגית)אם אין לך מה להגיד אל תגידי כלום כל הודעות הבוקר טוב לא במקום במיוחד כשהם באים בתור הודעות בפני עצמם אם מאוד משעמם לכם כנסו לצ´ט תצ´וטטו.לדעתי שיחה שהופכת ליהיות שיחה פרטית זאת אומרת שכל אדם חדש שיגיע עכשיו לא יתעניין בה בכלל והדגש על כל אדם השיחה,מקומה לא פה!חבל חבל חבל שככה נהרס הפורם. ועוד יותר חבל שמנסים לדבר איתכם ולומר שזה מפריע ואתם לא מוכנים להקשיב-אגואיסטיות!
 

nogit.

New member
אדון נכבד

זה לא יפה לדבר ככה. באמת שלא. יש אנשים שלא נכנסים לצ´ט (אני למשל) נוצר פה הווי מסוים התמים וצפע לא היו משאירים הודעות פרטיות בפורום? נמאס לשמוע כל הזמן כמה שפורום התדרדר! יש פה דיונים יפים ומעמיקים! ודברים נראים איך שאתה עושה אותם אם לכל ה"ותיקים", שעזבו והפקידו את הפורום בידיהם של ה"חדשים והמחבלים" שנמצאים פה עכשיו קשה עם איך שהפורום נראה תבואו ותעלו את הרמה אם אתם חושבים שזה נחוץ רק להפסיק לזלזל בבקשה.
 

מה קשור

New member
צודקת, ולא צודקת

מי שלא רוצה לקרוא את ההודעות הפרטיות שיש פה - שלא יקרא. יש בעמוד הזה עוד 19 הודעות אחרות (או פחות, אם יש מספר עצים כאלו) האם ההודעות הפרטיות תורמות לפורום? לא. תורמות להווי של הפורום? אולי. צריך לוותר עליהם? לא, אבל לשמור על פרופורציות. האם יש פה הגזמה בהודעות הפרטיות? לפעמים. זה מפריע? רק למי שרוצה שזה יפריע לו. אני לא יודע עד כמה התמים וצפע השאירו פה הודעות פרטיות, ועד כמה הם ניהלו פה שיחות פרטיות, ואני לא רוצה לדעת (זוכרים? לשון הרע?). אבל בכל פורום יש הודעות פרטיות, ולפעמים גם שיחות פרטיות. פורומים שמכבדים את עצמם, גם מוחקים את ההודעות האלו.
אם התמים וצפע גם עשו את זה (אגב, איפה הם? גם מי שמחקה אותם בדרך?), זה לא אומר שזה "בריא" לפורום, ואולי תתלו אותם בכיכר העיר כשהם יחזרו? יכול להיות מעניין
ולסיום, מי שעזב את הפורום, שלא יבכה. אם הוא עזב, אז כנראה שהפורום לא מעניין אותו. אז למה להתערב?
 

nogit.

New member
צודק ולא צודק

אם היה פה מנהל היינו אומרים נו מילא ונזהרים יותר אבל אנחנו לא, אולי זה בגלל שאין מנהל (רק מפקח:))- לשון הרע????
 

מה קשור

New member
יש מפקח? אז בלי שיניים

אז מה אם אין מנהל? אם את היית המנהלת של הפורום, היית מוחקת את העצים האלה? לא נראה לי. אז הבעיה היא לא "שאין מנהל". ובקשר ללשון הרע, וממש לא נעים לי עם זה, תקראי את ההודעה הקודמת שלך, ואח"כ את כרטיסיות 1א, 3, 10, 13 ואולי 15 (אולי מוטב קודם לקרוא את הכרטיסות הנ"ל, ואח"כ את ההודעה שלך) וזאת היתה ההערה האחרונה שלי, בלי נדר, למי מהכותבים פה, על לשון הרע. בשביל מה אריאלה ב./אאבבגג עובדת כ"כ קשה? בשביל כלום?
 

...Oo

New member
לא יודעת אם אתה...

בס"ד מהועד להצלת הפורום או סתם אזרח שאכפת לו בכל אופן תזכור.. הפורום הוא לא צ´אט לא אי סי קיו וגם לא אימייל וההודעה האחרונה שלך מתאימה לכל אחד משלושתם :) אבל בכיף תרגיש חופשי
לנו יש כנראה קשיי קליטה אז אל תנסה לדבר איתנו רק תראה לנו דוגמא... יום טוב לכולם!
 
תעשו מה שבה לכם!

לפעמים הצ´יטוט בפורום מעלה חיוך וגם זה חלק מהפורום, במיוחד למי שלא נכנס לצ´אט, רק מה, כמו שאריאלה אומרת, נא לשמור על לשון טובה. בברכת הטוב תנו..
 
למעלה