"לעצור את אלימות המתנחלים"

שלדר

New member
זו דוגמא ל...

איך אנחנו מודאגים בגלל קריירה של מישהו בזמן שפוסחים בריפרוף על נושאים חשובים ברמה הלאומית.. בתקשורת דיברו על קריירות של פוליטיקאים הרבה יותר מאשר על 930.000 מפרנסים שעובדים בשכר נמוך מ2500 שקלים לחודש!!! גם פה בפורום! כעת מובן?
 

ניק יטה

New member
רגע

גם חיים רמון הוא מפרנס. במקרה היה שר, אך לענייננו הוא יכול להיות בוזגלו ולכן במקרה שלו עצם היותו שר פגעה בו, שהרי אילו היה בוזגלו סביר להניח שכלל לא היה נשפט. צדק מגיע גם לנבחרים. הצדק אמור להיות עיוור.
 

שלדר

New member
זהו, שפרנסתו מובטחת עד 120...(-:

וכל יום על סדר היום מישהו אחר שאנחנו נורא דואגים ל"עתידו הפוליטי" וזה באמת נמאס לי! עוד מעט פסח ושוב נראה עמותות שמחלקות מזון לנצרכים... ומה עושים הנצרכים הנ"ל בין ראש השנה לפסח? המחסור שלהם רק בחגים? יש אנשים טובים שתורמים ועושים מעשים טובים ואנחנו בכלל לא שומעים עליהם.. "אין להם עתיד פוליטי",אז לא מעניין}-:
 

shy-1

New member
אם כך לדעתי יש כאן טעות,

שכן אתה מפלה את הרעים לטובה .
 

שלדר

New member
צודק!, אבל מי יקבע מי הרעים?

רק אחד נושא על בטוח באחריות וזה ראש ממשלה! אפילו אם שר הביטחון פישל האחריות על ראש הממשלה! אם המינוי שלו גרוע? מי מינה אותו? מי לא מפטר אותו? מי "ברוגז" איתו ולא מפטר אותו? הלו, יש פה מדינה לנהל וככה לא מנהלים! ראש ממשלה זה לא עוד שר... אם יש הצלחות זה הוא? אז כשיש כשלונות {ויששששש!} זה הוא! ולמה לא צוחקים מהירשזון הבדיחתי? הרי הוא BB אבל מפלסטיק! למה לא משחירים אותו כמו את BB? למה הוא לא בדיחה כמו פרץ? אני מקווה שאתה מבין על מה אני מלין! אני לגמרי לא בעד פרץ! אבל הוא לא האשם העיקרי בכלום! שבוע טוב ובוקר טוב לך שי
 

shy-1

New member
בוקר טוב. איני שותף לצחוק על פרץ,

אני כן מתפלא שלמרות המצב, הוא מתעקש להשאר בתפקיד ! (החלפתו היא בסיס לשינוי, שחייב לבוא בצבא לאחר המלחמה).
 

שלדר

New member
אני בעד שילך לאופוזיציה!

ממשלה כזאת ללא אופוזיציה? זה הכפלת הרעבים 930.000 איש שהם 37% מכוח העבודה במשק משתכרים פחות מ 2500 שקלים לחודש והם קוראים לזה "קיטון באבטלה" מצד שני, עם כל הלעג והצחוקים והדחקות על חשבונו ולפני מסקנות וינוגרד? גם אני לא הייתי זז ממקומי!!
 

shy-1

New member
אז זהו, שלעניות דעתי(הקובעת עבורי),

ככל שהוא נאחז יותר בתפקיד, כך לצחוק מתווסף גם הזעם כנגדו, שהרי לוא התפטר מייד לאחר המלחמה, גם תקרית המשקפת לא היה ! (ושוב, מבחינתי אשמים כל ה"גנרלים" שהיו לפניו ולא הוא).
 

מוטי שי

New member
שום שר ביטחון לא יצליח

להחריב יישובים ולהתנכל למתיישבים. לאלימות משיבים באותה הדרך, הפלסטינים מדברים בשפה זו וכך יש לתקשר אתם.
 
למעלה