לעצב בקיצורי דרך...

רן 120

Member
לעצב בקיצורי דרך...

האם יש אפשרות להכניס את כל התמונות שאני רוצה שיהיו במצגת בפעולה אחת ולא תמונה תמונה (שזו הדרך היחידה שאני מכיר)? שאלה נוספת, אחרי שאני משנה את גודל התמונה הראשונה (מותח אותה) האם אני יכול להחיל את אותה מתיחה על כל שאר התמונות בפעולה אחת?
 
אם הבנתי אותך

אז פשוט אפשר להגדיר את האוביקט שיפעל "עם הקודם" (יש בצד הגדרת של זמן התחלת ההנפשה) אז פשוט תבחר לך מה שנח לך בקשר לדבר השני לא הבנתי
 

מיכאל אבידן

Member
מנהל
למיטב זכרוני . . .../images/Emo43.gif

אינך "טירון" בפורום וככזה ודאי ראית לא אחת בקשות להציג את גרסת ה'אופיס' בכל שאלה ושאלה. מכל מקום - גש ל'הוספה' > 'תמונה' > 'אלבום תמונות חדש...'
 

רן 120

Member
תודה על המחמאה...

תודה על המחמאה, אכן אינני טירון בפורומים, למדתי הרבה עד שהתחלתי לעזור גם לאחרים... אשמח לקבל תשובה גם על השאלה השניה. יש לי אופיס 2003 בעברית.
 

רן 120

Member
לא הגיוני...

איך יפתור?? רק אחרי הדבקת מספר תמונות (באמצעות "אלבום תמונות") אני מותח את התמונה הראשונה ואז אני רוצה להחיל את שינוי גודל התמונה על כל האחרים.
 

lilly111

New member
לא הגיוני אבל עובד

נסה והיווכח
 

רן 120

Member
טוב לא...

טוב לא משנה, כניראה שאת ביכלל לא הבנת אותי.
 

zartzi

New member
האם ניסית את הדרך שהוצעה לך?

כאשר מוסיפים את התמונות כפי שהוצע לך קודם ('הוספה'>'אלבום תמונות'>'אלבום תמונות חדש') נפתח אשף שמאפשר לך להחליט על מספר דברים כגון, מספרהתמונות בשקופית, האם לכלול כותרת, איפה וכמה וכו'). אם תבחר באפשרות של תמונה אחת בכל שקופית, עם כותרת או בלעדיה - התמונה תסתדר לפי גודל השקופית (כלומר, תימתח לפי ממדי השקופית). הדבר יחול על כל התמונות שבמצגת.
 

רן 120

Member
אופס, גם אתה לא...

עשיתי בידיוק ככה, ושוב זה לא מה שהיתכוונתי בשאלה, אני חוזר שוב לאט: הכנתי מצגת ואני רוצה לשנות את הגודל של אחת המצגות (נניח למרחק של 1 ס"מ מצד ימין ו- 2.3 ס"מ מצד שמאל). מתחתי או כיווצתי לגודל הנ"ל הרצוי לי ועכשיו אני רוצה להחיל את הגודל שיצרתי על כל התמונות בפעולה אחת, האם אני יכול לעשות את זה? (למרות הקלישאה שהגודל לא קובע במקרה הזה לי הוא כן...).
 
למעלה