לעצבן עובדים וקונים בסופרמרקט?

לעצבן עובדים וקונים בסופרמרקט?

1. בקש מדיילת המכירות שתגיש לך את נגיסי העוף בצלחת, "עם אורז או משהו. ככה זה בלי צורה!" 2. השתלט על מערכת הכריזה, והודע לקונים: "הבשר במחלקת הבשר אינו טרי. מומלץ לוותר" 3. שלם לקופאית במטבעות של 10 אגורות, ובקש ספירה חוזרת כשהיא גומרת לספור אותם.
 
פאסט-פוד

זה לא קשה מדי לעצבן עובדים במסעדות פאסט-פוד. למעשה זה ממש מק-קל! הנה 20 רעיונות (ותגידו שביפ שלחו אתכם): 1. כשמגיע תורך להזמין, בקש הסבר מפורט על כל מנה. 2. טען שלפי החישוב שלך מגיעים לך עוד שלושה צ’יפסים לפחות. 3. בקש להחליף את הצעצוע. ארבע פעמים. 4. בקש מהעובד להגיש לך את האוכל לשולחן. 5. איים שלא תיתן לו טיפ בסוף הארוחה אם לא יעשה את זה. 6. שאל אותו איפה קנה את הכובע היפה ואם הוא יכול לארגן גם לך אחד כזה. 7. בקש הרבה שקיות קטשופ, בלי ארוחה, "ותארוז לי בשקית". 8. דרוש בתוקף "מק-סושי" ועשה סצינות אם אין. 9. בקש ממנו להקריא לך את כ-ל המחירים כי אתה לא רואה טוב. 10. בקש ממנו להוציא את קוביות הקרח מהמשקה שלך. רצוי ביד. 11. פרוץ בבכי כשהוא אומר שכבר לא מחלקים בובות של דרדסים עם המנות לילדים. 12. בקש את הארוחה של ההמבורגר, אבל את ההמבורגר בצד. ואם אי אפשר אז את העגבניה, החסה והרוטב בצד. ובלי בצל. או לפחות, בלי יותר מדי בצל. 13. שאל אם יש הנחה לפנסיונרים. 14. אמור לו לברך את השף על הארוחה הנהדרת. 15. בקש את ההמבורגר שלך עשוי מדיום רייר. 16. שאל אותו אם הוא לא חושב שהוא עובד בעבודה מבזה. 17. החזר את המגש והתנצל: התחרטתי. 18. בקש ממנו להחביא את הצעצוע בקינוח, כי אתה "רוצה להיות מופתע". 19. פתח איתו שיחה על תאגידי ענק המנצלים עובדים, "הגיע הזמן למרוד! ואתה זה שתוביל את המרד!". 20. שאל אותו: "החצ’קונים הנוראיים על הפנים שלך, זה מהאוכל כאן?"
 
להיות מעצבן - כן, כן

רוצים לעצבן אנשים? אנחנו כמובן לא ממליצים, אבל הנה 30 דרכים כמו שקיציס ופרידמן מוכיחים ללא הרף בתוכנית החדשה שלהם בביפ, "החטא ועונשו", זה לא קשה מדי לעצבן אנשים אחרים. הנה 30 דרכים, אם אתם מתעקשים: 1. לשים את השיר "דרכנו" כרינגטון בסלולרי. 2. לא להוריד את המים בשירותים בעבודה - במיוחד אחרי "מספר 2". 3. לשנות את הטפט במחשב של מישהו אחר. 4. לנסוע מ-א-ו-ד ל-א-ט בנתיב השמאלי, תוך נפנופי שלום למכוניות מאחורה. 5. לדוג ביסים מצלחת של חבר במסעדה. 6. להגיד לו שהמנה שהזמין לא טעימה ולהחזיר לו לצלחת. 7. לגלות לאנשים את הסוף של הסרט. בתור של בית הקולנוע. 8. לערוך למישהו שפוטר מסיבת פרידה עולצת. 9. להזמין לשכן מובינג הביתה. 10. להזמין לשכן פיצה הביתה. 11. להזמין לשכן פיצה הביתה ולבוא להתכבד. 12. להשאיר תגובות מגעילות ליד כתבות באינטרנט. 13. לקנות לחבר כמתנה ליומולדת אוסף שירי הדצים. (ותודה לגולשת יעל מנס ציונה) 14. לשבש שם של מישהו גם אחרי שהוא תיקן אותך לשם הנכון. 15. להוריד את משענת הכיסא עד הסוף במטוס, ואז לבקש מהנוסע שיושב מאחור להזיז את הרגליים כי זה מציק בגב. 16. לפוצץ למישהו חצ’קון ולהגיד שעכשיו הוא נראה הרבה יותר טוב. 17. לבקש ממישהו אחר שיפוצץ לך חצ’קון. 18. להתקשר לחבר, וכשהוא עונה, להגיד "הלו" שוב ושוב, עד שהוא מנתק (ותודה לגולש אור ממעלה אדומים). 19. לדבר על עצמך בגוף שלישי. דברים טובים, כמובן. 20. להגיד לחבר "שמעת מי מת?" ולא לגלות לו. 21. לפרט את כל הצרות שלך כששואלים אותך לשלומך. (ותודה לגולש רותם מחיפה) 22. לקחת מהמקרר בעבודה אוכל של עובד אחר. 23. להשאיר לו פתק במקרר עם ביקורת על המזון, "לא משהו". 24. ללכלך על דייט של חבר שלך, מבלי להכיר אותה. 25. להקליט למישהו חדשות על הקלטת של החתונה. 26. להגיד לו שזה לא נורא, גם ככה הוא והכלה נראו זוועה. 27. לשאול אותו, בנוכחות הכלה, "נו, ומתי אתם מתגרשים?". 28. לרחרח בנאדם, לעוות את הפנים, ולומר "מה זה הריח הזה, לעזאזל?". 29. לצעוק "פצצה!!!" במטוס. 30. לצעוק מיד אחרי "סתם... אין פצצה.. אבל הדיילת מכוערת!".
 
למעלה