לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ../images/Emo70.gif

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
קראנו והפנמנו...

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
קראנו והפנמנו...
אבל - הערה קטנה ברשותך: כמו שכבר טענתי בעבר: קשה עד בלתי-אפשרי "לחנך" גולשים מזדמנים אשר נכנסים לפורום בפעם הראשונה ולא תמיד יודעים את כללי הטקס. עד כאן רות.
 

fireman

New member
המציאות תכריח אותם ללמוד

קראנו והפנמנו...
אבל - הערה קטנה ברשותך: כמו שכבר טענתי בעבר: קשה עד בלתי-אפשרי "לחנך" גולשים מזדמנים אשר נכנסים לפורום בפעם הראשונה ולא תמיד יודעים את כללי הטקס. עד כאן רות.
המציאות תכריח אותם ללמוד
אם שהם יימחקו וייחסמו ואני לא רחוק מהיום שזה יקרה כי זה באמת הגיע לי עד פה |ערן עושה עם היד תנועה מעל הראש|
 

davidfainshtein

Member
מנהל
(ערן עדיין חולה ועצבני?)

המציאות תכריח אותם ללמוד
אם שהם יימחקו וייחסמו ואני לא רחוק מהיום שזה יקרה כי זה באמת הגיע לי עד פה |ערן עושה עם היד תנועה מעל הראש|
(ערן עדיין חולה ועצבני?)
אני אישית למדתי להתעלם מהשרשורים האלה... והאמת - יש לי וידוי קטן ואני מכה פה על חטא בפומבי (אתם מוזמנים לעשות בי לינץ') - אני לא נכנס ולא קורא את שרשורי ההכוונה... אם אני רואה שאלה ספציפית לירושלים - אני משתדל לענות, אבל להיכנס בכוונה תחילה לשרשורי ההכוונה - אין לי כוח... גם כך "זמן תפוז" גוזל הרבה משאבים...
 

fireman

New member
לא יהיה כאן לינץ'

(ערן עדיין חולה ועצבני?)
אני אישית למדתי להתעלם מהשרשורים האלה... והאמת - יש לי וידוי קטן ואני מכה פה על חטא בפומבי (אתם מוזמנים לעשות בי לינץ') - אני לא נכנס ולא קורא את שרשורי ההכוונה... אם אני רואה שאלה ספציפית לירושלים - אני משתדל לענות, אבל להיכנס בכוונה תחילה לשרשורי ההכוונה - אין לי כוח... גם כך "זמן תפוז" גוזל הרבה משאבים...
לא יהיה כאן לינץ'
כמוני כמוך, לא קורא אותם כי על רובם במילא אין לי יכולת לסייע, השאלות בנוגע לבאר שבע והסביבה מעטות מאוד.
 

levikon

New member
../images/Emo45.gif

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
 

Golf Bravo

New member
../images/Emo127.gif

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
 

sl 3977

New member
../images/Emo45.gif גם אני

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
גם אני
קראתי והפנמתי את ההנחיות שלך לילה טוב ושנה אזרחית טובה לכולנו
 

mucool2

New member
../images/Emo45.gif אבל...

לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ

שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
אבל...
אין זה מתפקידו של הפורום לחנך גולשים מזדמנים. לא לענות לשאלת הכוונה, גם אם לא שורשרה נכון, עלול להיראות כמו סנוביזם והסתגרות של הפורום (שסנוביזם והסתגרות ממש לא מאפיינים אותו). אין טעם להילחם כל פעם מחדש, ועם כל גולש חדש ולא מוכר, על אותם עקרונות. העקרון של עזרה לזולת יותר חשוב לדעתי מחוקי הפורום. ברור שעשרות שרשורי הכוונה קצת מבלגנים את דפי הפורום, אבל המנהלים יכולים להדביק אותם בזמנם החופשי, ואם אין להם זמן חופשי אז נסבול כמה ימים. לא נורא.
 

fireman

New member
עמית, אתם לא מודעים

אבל...
אין זה מתפקידו של הפורום לחנך גולשים מזדמנים. לא לענות לשאלת הכוונה, גם אם לא שורשרה נכון, עלול להיראות כמו סנוביזם והסתגרות של הפורום (שסנוביזם והסתגרות ממש לא מאפיינים אותו). אין טעם להילחם כל פעם מחדש, ועם כל גולש חדש ולא מוכר, על אותם עקרונות. העקרון של עזרה לזולת יותר חשוב לדעתי מחוקי הפורום. ברור שעשרות שרשורי הכוונה קצת מבלגנים את דפי הפורום, אבל המנהלים יכולים להדביק אותם בזמנם החופשי, ואם אין להם זמן חופשי אז נסבול כמה ימים. לא נורא.
עמית, אתם לא מודעים
לקושי שבכל השרשורים האלה.... זה כמו לנסות לסדר ערימת דפים מול מאוורר שעובד בשיא העוצמה. זה פשוט בלתי אפשרי ובלתי נסבל, בעיקר בסופי שבוע.
 

urilei

New member
בוא תסביר לנו

עמית, אתם לא מודעים
לקושי שבכל השרשורים האלה.... זה כמו לנסות לסדר ערימת דפים מול מאוורר שעובד בשיא העוצמה. זה פשוט בלתי אפשרי ובלתי נסבל, בעיקר בסופי שבוע.
בוא תסביר לנו
ובאמת שאני לא ציני, כמה זמן לוקח שרשור שכזה? לשרשר הודעה אחת לשנייה, בהנחה שהאינטרנט עובד בקצב סביר, לוקח יותר מדקה?
 

fireman

New member
שיקח 4 שניות

בוא תסביר לנו
ובאמת שאני לא ציני, כמה זמן לוקח שרשור שכזה? לשרשר הודעה אחת לשנייה, בהנחה שהאינטרנט עובד בקצב סביר, לוקח יותר מדקה?
שיקח 4 שניות
זאת עדיין טרחה מסויימת.... וכשאתה עושה את זה 8-10 פעמים ביום זה הופך למטרד.... אם אתמול והיום לא הייתי משרשר כאן הודעות הכוונה אתה היום היית מוצא את הפורום טובע בתוך 12-13 הודעות הכוונה. אם כולם היו מעלים את ההודעות שלהם בו זמנית כהודעות נפרדות מבחינתי זה הכי פשוט לשרשר אותן.....אבל עכשיו להכנס לשרשר, ובעוד חצי שעה ובעוד שעה ובעוד שעתיים ובעוד 4 שעות זה כבר הופך למטרד.
 

urilei

New member
תראה

שיקח 4 שניות
זאת עדיין טרחה מסויימת.... וכשאתה עושה את זה 8-10 פעמים ביום זה הופך למטרד.... אם אתמול והיום לא הייתי משרשר כאן הודעות הכוונה אתה היום היית מוצא את הפורום טובע בתוך 12-13 הודעות הכוונה. אם כולם היו מעלים את ההודעות שלהם בו זמנית כהודעות נפרדות מבחינתי זה הכי פשוט לשרשר אותן.....אבל עכשיו להכנס לשרשר, ובעוד חצי שעה ובעוד שעה ובעוד שעתיים ובעוד 4 שעות זה כבר הופך למטרד.
תראה
זה שאתה עושה את זה כל שעה זו כבר בעייה אחרת תקבעו שכל מנהל יעשה את זה פעמיים ביום, במרווחי זמן סבירים (וכן, אני יודע שהפורום זה לא החיים שלכם ולא תמיד זה יצא). בסוף שבוע אפשר קצת יותר, ומקסימום, יהיו פה ושם שאלות הכוונה לא משורשרות לכמה שעות. כגולש בפורום אני לא רואה את המטרד הגדול בזה...
 

fireman

New member
העובדה שאתה לא רואה

תראה
זה שאתה עושה את זה כל שעה זו כבר בעייה אחרת תקבעו שכל מנהל יעשה את זה פעמיים ביום, במרווחי זמן סבירים (וכן, אני יודע שהפורום זה לא החיים שלכם ולא תמיד זה יצא). בסוף שבוע אפשר קצת יותר, ומקסימום, יהיו פה ושם שאלות הכוונה לא משורשרות לכמה שעות. כגולש בפורום אני לא רואה את המטרד הגדול בזה...
העובדה שאתה לא רואה
לא אומר שזה לא קיים.... היום חסמתי טרול ומחקתי אולי 14 הודעות.....אולי לא ראית אבל זה היה, מידי יום נמחקות כאן הודעות, נחסמים כאן טרולים כמו אתמול למשל נחסמו שני טרולים, אתה ראית את זה? סביר להניח שלא כי אני קיבלתי מסר מגולש כאן בפורום מה שאיפשר להגיב מיידית כ-5 דקות אחרי כתיבת ההודעה הראשונה ואני בטוח שמרבית חברי הפורום לא ראו לא שמעו ולא ידעו אבל זה היה. אז מעבר להתמודדות עם כל הבעיות הללו לרדוף אחרי גולשים שעושים בפורום כבשלהם זה קצת מעבר לגבולות הסביר.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תקבל את צלב ג'ורג' החמישי

העובדה שאתה לא רואה
לא אומר שזה לא קיים.... היום חסמתי טרול ומחקתי אולי 14 הודעות.....אולי לא ראית אבל זה היה, מידי יום נמחקות כאן הודעות, נחסמים כאן טרולים כמו אתמול למשל נחסמו שני טרולים, אתה ראית את זה? סביר להניח שלא כי אני קיבלתי מסר מגולש כאן בפורום מה שאיפשר להגיב מיידית כ-5 דקות אחרי כתיבת ההודעה הראשונה ואני בטוח שמרבית חברי הפורום לא ראו לא שמעו ולא ידעו אבל זה היה. אז מעבר להתמודדות עם כל הבעיות הללו לרדוף אחרי גולשים שעושים בפורום כבשלהם זה קצת מעבר לגבולות הסביר.
תקבל את צלב ג'ורג' החמישי
על מלחמתך האמיצה בטרולים הקמים על הממלכה!
 
ערן, יש דברים שאפילו אתה לא מספיק

העובדה שאתה לא רואה
לא אומר שזה לא קיים.... היום חסמתי טרול ומחקתי אולי 14 הודעות.....אולי לא ראית אבל זה היה, מידי יום נמחקות כאן הודעות, נחסמים כאן טרולים כמו אתמול למשל נחסמו שני טרולים, אתה ראית את זה? סביר להניח שלא כי אני קיבלתי מסר מגולש כאן בפורום מה שאיפשר להגיב מיידית כ-5 דקות אחרי כתיבת ההודעה הראשונה ואני בטוח שמרבית חברי הפורום לא ראו לא שמעו ולא ידעו אבל זה היה. אז מעבר להתמודדות עם כל הבעיות הללו לרדוף אחרי גולשים שעושים בפורום כבשלהם זה קצת מעבר לגבולות הסביר.
ערן, יש דברים שאפילו אתה לא מספיק
לראות...
 

mucool2

New member
אני באמת לא רוצה להתערב לך בעבודה

שיקח 4 שניות
זאת עדיין טרחה מסויימת.... וכשאתה עושה את זה 8-10 פעמים ביום זה הופך למטרד.... אם אתמול והיום לא הייתי משרשר כאן הודעות הכוונה אתה היום היית מוצא את הפורום טובע בתוך 12-13 הודעות הכוונה. אם כולם היו מעלים את ההודעות שלהם בו זמנית כהודעות נפרדות מבחינתי זה הכי פשוט לשרשר אותן.....אבל עכשיו להכנס לשרשר, ובעוד חצי שעה ובעוד שעה ובעוד שעתיים ובעוד 4 שעות זה כבר הופך למטרד.
אני באמת לא רוצה להתערב לך בעבודה
(ואתה עושה עבודה טובה מאוד כך שאין לי תלונות), אבל חלק מהעניין הוא לא להתרגש יותר מדי מכל זה. אתה לא חייב לשרשר את ההודעות האלה בשנייה שהן מופיעות. אפשר לעשות את זה גם פעם-פעמיים ביום, אם אתה שואל אותי.
 

fireman

New member
אתה יכול להתערב ואני מוכן לעמוד

אני באמת לא רוצה להתערב לך בעבודה
(ואתה עושה עבודה טובה מאוד כך שאין לי תלונות), אבל חלק מהעניין הוא לא להתרגש יותר מדי מכל זה. אתה לא חייב לשרשר את ההודעות האלה בשנייה שהן מופיעות. אפשר לעשות את זה גם פעם-פעמיים ביום, אם אתה שואל אותי.
אתה יכול להתערב ואני מוכן לעמוד
לביקורת כל עוד זה ייעשה בצורה מכובדת, (אם מישהו יחשוב לקלל אותי אני אכנס בו
) אני לא מתרגש מזה בכלל, תאמין לי עמית, אני מנהל בתפוז פורומים כבר שנים, כבר קרוב ל5 שנים אני מנהל את פורום מתגייסים בתפוז שהוא אחד מהפורומים הכי עמוסים בתפוז, לעיתים מה שכותבים שם ביום כותבים כאן בשבוע, שם יש צוות של ארבעה מנהלים ואתה צריך לראות איך נראה הפורום הזה אחרי כל פעם שנשלח סבב של מנילות (שאלוני העדפות לשיבוץ) זה כאילו כל המתגייסים נכנסו לתוך הפורום וכל אחד שואל את השאלה שלו על המנילות, שם אנחנו כצוות של ארבעה צעירים עם המון מוטיבציה וזמן הרמנו ידיים ואני אזמין אותך לראות איך זה נראה כשזה קורה, לראות שם 32 עמודים פעילים זה לא משהו שמנותק מהמציאות, זה עניין של שגרה, הפורום נראה כמו חדר מלחמה, אף אחד לא מקבל תשובות ואף אחד לא מקבל התייחסות והדיונים הענייניים של הפורום הולכים ונקברים להם בעמודים האחוריים, במצב הזה אני מאשים רק את עצמי כמנהל הוותיק ביותר בפורום הזה שהתופעה הזו לא רוסנה בהתחלה, אם זה היה נעשה מההתחלה זה היה נתפס כנוהל והפורום לא היה מגיע למצב הזה. היום זה כבר בבחינת מאוחר מידי, גם מבחינת הזמן שלא ממש עומד לרשותי לקיים מלחמת חורמה עם הגולשים וגם מבחינת הקושי שבהתמודדות עם כמות גולשים שהיא פי עשרה מכמות הגולשים כאן כאשר הרוב הוא גולשים מזדמנים. לעומת זאת אתה יכול לראות שדברים שלפני שנים נעשו בצורה נוקשה והפורום הוחזק לגביהם "על קצר" הדברים האלה מיושמים עד היום. מידי כמה חודשים גולשים רוצים שרשורי תמונות חברי הפורום, מדובר בשרשור שכאשר הוא נפתח הוא תוך 4 שעות הופך לשרשור של 1000 תגובות ותוקע את כל הפורום, היום הגולשים יודעים ששרשור תמונות הם לא פותחים ללא רשות מנהל הפורום והם גם יודעים שהם לא פותחים שרשורי אוף טופיק והם יודעים שאם הם יעשו משהו לא כשורה הם יחטפו והכי חזק שאפשר כי היקף הפעילות שם בפורום הוא לא כזה שמאפשר בקרה על אזהרות של גולשים, זה הוזהר היום וזה הוזהר אתמול, מעידה משמעותה חסימה, חד משמעית וזה מה שעושה את הפורום הזה לפורום שמתנהל מעצמו בלי יותר מידי התערבות מנהלתית, טרולים זה דבר שרואים שם לעיתים רחוקות, אין בכלל מה להשוות את כמות הטרולים הבלתי נתפסת בפורום הזה לעומת הפורום השני.....זה פשוט מעבר לכל היגיון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה