לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ../images/Emo70.gif
לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ
שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה
לעניין\לא לעניין בפורום תח"צ
שלום לכולם. תקנות הפורום מציינות באופן דיי ברור שלא תינתן לגולש במה בכדי להעליב גולש אחר תחת הגדרה זו נכלל גם "חרא של תמונה" אנחנו לא פורום אומנות הצילום ואנחנו לא מותחים ביקורת (על אחת כמה וכמה בצורה לא צורה) על איכויות הצילום של גולש זה או אחר. הפורום ברוב הזמן "מאכלס" תמונות איכותיות ואני מבקש מהגולשים להעלות תמונות שבהן לא תביישו את עצמכם ולא תמונות שאי אפשר לראות בהן כלום בבירור, תמונות של גלגל אוטובוס, תמונות קטועות ע"י חפצים שונים ובכלל תמונות שלא הייתי מכניסים לתוך האלבום שלכם בבית. עדיין, במידה ועולה תמונה שלדעתכם אין מקומה בפורום, יש דרכים להעיר ולמתוח ביקורת, להשפיל גולש ע"ג עמוד הפורום היא אחת מהדרכים שאינן מקובלות, יש מערכת מסרים, יש אי מייל ויש פניה אישית למנהל הפורום. עניין אחר שאני מבקש להעלות כאן הוא נושא שרשורי ההכוונה. אני במהלך החצי שנה אחרונה מנתח את נושא שרשורי ההכוונה לעומק הן מבחינת סוג השאלות, כמות השאלות וחיתוכים סטטיסטיים לימים בשבוע. ימי שישי ובד"כ מוצ"ש הם הימים שבהם הפורום מוצא את עצמו לעיתים עם עליה של 200% בכמות שאלות ההכוונה. ניסיון ייזום שרשורי ההכוונה פתרו חלק מהבעיה ואכן חלק מסויים (אך עדיין קטן מאוד) משורשר כהלכה אל שרשורי ההכוונה אך חלק גדול מהן לא. אחרי שמהגולשים ביקשנו כל מה שאפשר לבקש, הפעם אני מבקש מהגולשים בפורום, אלו שבד"כ עונים על שאלות ההכוונה. כל עוד יש בפורום שרשור שאלות הכוונה ועדיין עולות בפורום שאלות הכוונה שאינן משורשרות כהלכה אני מבקש שלא לסייע לאותם גולשים, אם אין שרשור הכוונה ראו בקשה זו כבטלה ומבוטלת זה לא ייתכן שבכל מוצ"ש גולשים שאינן נמנים על הגרעין הקבוע של הגולשים בפורום יחריבו את הפורום עם בלאגן שרשורי ההכוונה ובצורה כזו או אחרת גולשי הפורום הקבועים נותנים לזה יד. שתהיה לכולנו שנה אזרחית טובה ושבוע מצויין. אני אשמח אם תאשרו שקראתם את ההודעה ע"י הוספת תגובה להודעה