לעמיתוש 26

oehhe

New member
לעמיתוש 26

אני פותח כאן שרשור חדש, הישן כבר מתמשך ארוך מדי לטעמי ואני יוצא מהריכוז (ככה זה אצל זקנים) אני צריך ממך קצת עזרה, אני מנסה ללמוד ממך על הטעויות שאולי אני עושה. כמה דברים שאת אומרת כאן דורשים הבהרות. את אומרת שאת רבה עם גדי והוא מעצבן אותך, לא הצלחתי לתפוס בדיוק מה הוא עושה. את אומרת שהוא אינו מתערב בענינים הפרטים שלך כגון לימודים, חברות, מה ללבוש, מא לאכול, מתי לחזור מבילויים. ז"א כל אתם דברים שבין הורה לילדו. אז מה כן הבעיה? אולי בכלל הבעיה עמיתוש (ותחשבי טוב טוב לפני שאת קופצת) שהוא לא מתייחס אליך כמו הורה אמיתי? אולי אם כן יתערב בחייך, כן יחבק וינשק אותך, המצב ישתפר? את מציינת שאתם הרבה שנים ביחד, לא כמו אצלי ואצל בנותיה של זוגתי, גדי הכיר אותך קטנה מאוד, ואת גם מציינת שבתחילה היו יחסיכם תקינים. אולי בכלל עמית, כל הבעיה היא בכלל לא עצם היותו של גדי הורה "חורג"? אלא עצם קיומו כבוגר? בספרים כתוב שאת בגיל ההתבגרות וכתוב שזה גיל מטורף, ואנחנו יודעים שאת כועסת גם על אמא שלך לפעמים, נכון? האם גדי חוטף ממך את מנות הכעס סתם בגלל שהוא שם? סתם בגלל שהוא מנסה לארגן לך מסגרת ואת אינך רוצה מסגרת? חומר למחשבה. דבר שני, את כותבת על הבילויים עם אבא שלך, כמה פעמים באמת את מבלה איתו ולאיזה משכי זמן? ברור לכל שבילויים קצרים שכולם מוקדשים לכיף ושמחה, אינם משולים לחיי יום יום מתישים בבית ההורים (ביולוגים או לא). לכן חלילה לך להשוות את התנהגותו של אביך לזו של גדי, ואת התנהגותך שלך לשני גברים אלה. אני חי עם שלוש נשים בבית. האחת זו שבחרתי לחיות איתה והיא בחרה לחיות איתי. שתיים האחרות, הראשונה כפתה אותי עליהן, הן לא בחרו בי לא הזמינו אותי. אני באתי לביתן, התנחלתי שם, התחלתי לשנות דברים בבית (גם חפצים וגם מנהגים) סביר שלא יאהבו אותי, אני מקבל את זה. ההבדל בין מצבי למצבו של גדי (שאני חש אליו אמפטיה עזה) הוא זה ששתי בנותיה של אהובתי הן גדולות ממך. עמית, אל תקבלי בלי לתת, תני גם את לי עצות כיצד לנהוג ואיך להתחבב על בנותיה של זוגתי. oehhe
 
../images/Emo41.gif שיהיה....

אני אענה לך על הקטע האחרון. תתנהג כמו הורה. יש כאלה שלא יסבלו אותך בגלל זה, מתוך מחשבה שאתה מנסה למלא מקום לא ריק, של אבא אמיתי, אני אישית מעדיה יחס הורי ממבוגרים בבית. ואגב, אם אני רוצה לקרוא לך (בעברית) אז איך?!
 

P i N k G i R l

New member
בעברית - אוהי.

אוהי - קראתי את הדיון שלך עם עמיתוש. ניסיתי לחשוב על רעיונות, עיצות,דרכים לשפר את הקשר שלך עם בנותיה של זוגתך. להעמיד את עצמי במקומן, מה הייתי מצפה, מה הייתי רוצה. ו... לא הצלחתי. המשפחה שלי מורכבת מצד אבא שלי, לא אצל אמא שלי - איפה שאני חיה. ועם אבא שלי, אני לא בקשר. לעולם לא היה קשר ביני לבין זוגתו של אבי כך שקשה לי לעזור לך כאן. אני יכולה להבין מנקודת מבט של ילדה בת 10-11 שהוריה גרושים שנה-שנתיים ואימה מביאה בן זוג חדש הבייתה. לא לגור - אלא רק מדי פעם. כשהייתי בת 10-11 אמא שלי הייתה בקשר עם מישהו, אבל אחרי כמה זמן הקשר הסתיים. הוא לא עבר לגור איתנו. וגם בלי זה - אני ואחי עשינו לאמי ולו את המוות. לא הסכמנו בשום פנים ואופן לקבל את העובדה שאיזה גבר זר יבוא ויגזול מאיתנו את אמא שלנו. אבל מנקודת המבט הנוכחית, של נערה בת 16 שמזמן השלימה עם העובדה שהוריה גרושים. שלאימה יש חיים מעבר לילדים.שגם לה מגיע להנות בחיים. לאהוב, ולבלות בחיים - קשה לי להבין ולהעמיד את עצמי במצב את הבנות של זוגתך. (מגלה בשקט שהיום הייתי אפילו מאוד שמחה אם היה לאמא שלי מישהו... והייתי מקבלת אותו בשמחה ובששון. מה קרה ? שתהנה קצת... שיחזור לה הניצוץ לעיניים. בחי,, כל כך מגיע לה).
 

P i N k G i R l

New member
דרך אגב,

לפי מה שאני זוכרת, הקשר בינכם דווקא היה נראה טוב. או שזו רק אני שדמיינתי ??? כמו שאומרים(?) 'צטערת.. אני יכולה להבין מאיפה זה בא, היחס שלהם. אבל ... איך אפשר לעמוד בקסם שלך, אה??
תגיד, יש לך אח בשביל אמא שלי???? (בלעעע... יצאתי כזאת חנפנית מפה..
יאללה.. ספרי לשון צועקים בשמי. הלכתי ללמוד (הפעם באמת).
 

oehhe

New member
ורודית, העגל והפרה, זוכרת?

אולי תוכלי להיות ילדה שלי? יש לי מקום בלב לעוד אחת כמוך. oehhe
 

P i N k G i R l

New member
צריך לחתום איפשהו ?..

שלך. (דרך אגב, ראיתי שמלהה כזאת ייייפפפההה בסנטר... |אייקון של פאפי פייס ועיניים מתחננות| רק 660 ש"ח והרווחנו שמלה מהממת. נכון נחמד ??? ) סתאאם..
זה לאמא...
 

oehhe

New member
הפתעת אותי עמית

הפתעת אותי ושימחת אותי (אני חושב, לא בטוח) קודמקול הסוף, ורודית דפקה לי את התכנית, רציתי לבקש ממך שתמציאי לי שם בעברית, oehhe זה ראשי תיבות, וכולם מתסבכים עם השם הזה בעברית. את עדין רשאית לבחור לי שם בעברית או אנלית או יידיש או יפנית. ואני אשקול את השימוש בו. ועכשיו לעיקר: יחס הורי לילד לא ביולוגי הוא בעייתי, לא מצד מבוגרים בעלי לב רחב שכמוני, אלא מצד הילדים, לא אין בעיה ללטף ילד על הראש, לחבק אותו כשהוא בוכה, ולשמוע ממנו את כל הסודות על "תמי לא אוהבת אותי בגן יותר". בבית שלנו מתגוררים: בעלת הבית ובנותיה בסוף שנות העשרה ואנוכי. אני רק שנה וחצי בעניין הזה. להתחיל להתייחס כמו אב אמיתי לבנות בגיל זה, לא רק שלא אפשרי, אפילו לא רצוי לנסות. במאמר מוסגר, אולי בגלל זה נעים לי כל כך הקשר איתך ועם ורודית. יש לך אומץ עמיתוש??? ספרי (לי בפרטי) או יותר טוב לפורום, איזה יחס כן היית רוצה לקבל מגדי, או יותר נכון, עזבי את גדי, איך היה מתנהג הבנזוג של אמך אם היה מקבל הדרכה ממך כדי למלא עד תום את ציפיותייך. oehhe יללה, קפה...
 
../images/Emo41.gif מה איתך? שאני אשתפן??...!!

חח..... דווקא מתאים לי בשבילך לקרוא לך.... אממ..... יש לי רעיון הרבה יותר טוב! אולי פשוט תגיד לנו את השם שלך, ואז יהיה לכולנו טוב ויפה! חח.... סתם רעיון הרבה יותר פשוט... הממ.... אוקי, אז הייתי רוצה לקבל ממנו יחס כמה שיותר הורי, אממ.... ו.... זהו! שום דבר מיוחד! שישתדל לקבל אותי כמו שאני וזהו! באמת-בשביל משפחה-ומי כמוך יודע-לא צריך יותר מזה.... לקבל כל אחת מהנפשות כמו שהיא... לא?...
 
תלוי

בדיוק כמו שאמרתי... תלוי.... ועכשיו, בלי להעליב אף אחד.... אפשר כבר להפסיק עם השאלות המעצבנות האלו?!
 

oehhe

New member
שבוע חדש ומוצלח

פינקית \ מריונטה. לדעתי בחירת הניק החדש שלך אינה מוצלחת, המשמעות של מריונטה אינה מחמיאה לך. שקלי החלפה בטרם נתרגל. עמיתושקה. הבנתי שאת ממליצה לי להתייחס אל בנותיה של זוגתי כאל בנותי שלי, ממש כהורה אל בנותיו. למען האמת, בתחילת דרכי בביתה של זוגתי הרגשתי שאני גולש להתנהגות שכזאת, אני חושב שזה לא מצא חן בעיני הבנות. בעצם, הגדולה כבר לא ממש בבית והמגעים איתה הם די נדירים. הקטנה, (גם היא גדולה עלייך בכמה שנים) אינה שמחה לשמוע ממני הערות של אב. באומרי הערות של אב אני מתכוון ל: לימודים, לבוש, הופעה, פירסינג, שעות של פעילות וכיו"ב. אם זכרוני אינו מטעני קיבלתי בתחילת דרכנו המשותפת הערות על כך שאני אינני האב ומוטב לי לאמץ אופי התנהגות של עציץ. מכיוון שאינני עציץ, אך גם אינני אב, פיתחתי לי את התאוריה על ההבדל בין אב לבין המבוגר בבית, תאוריה אותה שטחתי בפנייך מוקדם יותר. עמית, אני גם מצפה גם מחכה וגם משתוקק לשמוע ממך איך היית רוצה שגדי הנ"ל יתייחס אליך, בהנחה שגדי ישיל את עורו כמו נחש, ויפתח עור חדש. בואי נעצב ביחד את גדי החדש, וכך אני אלמד משהו, וגם את, תגדירי לעצמך בבירור מה את רוצה באמת. לא רק מה את לא רוצה, מה את רוצה!!! oehhe מתי תבחרי לי שם?
 
למעלה