לעזרתכם אודה

vip 12

New member
לעזרתכם אודה

לילה טוב לתושבים, ביום שישי קניתי חולצה ירוקה, בהירה (מכופתרת) שרוול ארוך. הירוק לצורך העניין, אם להיות "ציורי" הוא ירוק "חסה"...ולא ירוק "בקבוק"... 2 שאלות: 1. האם מתאימות למכנס מחוייט בז' ? 2. עניבה - כמובן שבהתאם למכנס וכו' אך נאמר למכנס אפור\שחור (מחוייט) ? (חוץ משחורה...). תודות, אלעד
 

Shy Guy

New member
תתחדש על החולצה. :) ו..שתי תשובות:

1. אומנם לא ראיתי תמונה של החולצה והמכנס, אבל אני לא רואה סיבה שהירוק שתיארת ומכנס מחוייט בצבע בז' לא יתאימו.
זה ייצור מראה נעים לעין ו"מרענן", לדעתי. 2. אולי תופתע לגלות שהחולצה הירקרקה שתיארת לא כ"כ תגביל אותך מבחינת עניבה (כמובן, בהתחשב בכך שאתה מתכנן לשלב אותה עם מכנס אפור/שחור) - אבל... הכל תלוי איזה מראה תרצה להשיג. אם אתה רוצה להשיג מראה יותר סולידי ורגוע (בלי לשלב עניבה שחורה, כפי שביקשת), אני הייתי משלב איתה עניבה בגוון ירוק אחר, ירוק קצת יותר כהה או עניבה אפורה/כסופה, אפשרי גם אולי חומה. אם אתה מרגיש שאתה רוצה "להתפרע" קצת יותר, אתה יכול ללכת על עניבה סגולה/ורודה/כתומה/כחולה/אולי גם זהובה קלות ו..אלו הצבעים שאני מצליח לחשוב עליהם בשעה הזו. כולן, לדעתי, מתאימות.. עכשיו הכל נתון לבחירה שלך.
וכמובן שאתה מוזמן להעלות תמונה של החולצה (והעניבה העתידית) שקנית לשרשור ההתחדשויות הבא שיעלה בתחילת חודש ינואר, כמו בכל חודש.
 

vip 12

New member
תודה :)

בוקר... 1. מזל שמצאתי פורום שעוזר לי בהתלבטויות. 2. כיוון שיצאתי מוקדם הבוקר פשוט עשיתי "מבחן מצליח" על עצמי ונבחרה (טרם הודעתך) עניבה כסופה (לא בוהקת) שגם נקנתה ב"זיפ" (ובד"כ משולבת עם חולצה שחורה). עד כה קיבלתי תגובות "יאללה מכבי חיפה" :). תודה שוב, אלעד
 
יכול להיות שזה לא ירוק חסה

אלא כהה יותר? ואז עניבה כסופה היא קונטרסטית יחסית ועדיף בגוונים יותר כהים.
 
אני בעד עניבה בגוון ירוק-חאקי,בז' או אפור כהה

אישית, לא הייתי הולכת על שילוב של פיסטוק-ורוד (ניאוני), פיסטוק-סגול (קשישא) או פיסטוק-צהוב/כתום ("תנו לשמש יד"?). אבל זו רק אני, ואני מושכת לסולידי.
 

Shy Guy

New member
בכיף.. :)

אני שמח שמצאת אותנו.
אנחנו תמיד כאן להתלבטויות אופנתיות ובכלל לכל דבר שקשור לאופנת גברים, כך שאתה יותר ממוזמן להשאר איתנו ולהמשיך להשתתף. :) הו, אני שמח שעשית בחירה טובה לגבי העניבה! ואני מקווה שתיקנת אותם שזה לא "ירוק מכבי חיפה", אלא "ירוק פיסטוק".
 

Dean101

New member
אני דווקא

לא הייתי משלב ירוק עם בז', זה יותר מידי.... טבע כזה
 
למעלה