לעזעזל העיקרונות,העיקר הששרה

slawek

New member
לעזעזל העיקרונות,העיקר הששרה

החגיגות הסתיימו:יש לנו מנצח,מנצח גדול,ויש לנו מפסיד,גם הוא גדול בהפסדו,אשר בינתיים הודיע על פרישתו הקרובה מהחיים הפוליתיים[כמה חבל שצעד זה לא נעשה לפחות לפני חודש].והנה יש לנו כבר פודלים המקשקשים בזנבם למראה העצם אותו מחזיק המנצח בידו-ממשלת אחדות. האם אחיזה בשררה חשובה עד כדי התנכרות לעמדות שהציגו אך לפני 24 שעות קודם? ומה היא הפוינטה להקמת ממשלת אחדות,כאשר הניסיון של השנים הקודמות הוכיחו כי ממשלות אחדות הקודמות היו למעשה משותקות כמעט לחלוטין?נראה כי הלם התפוסה בשילוב רצון להחזיק בשררה הם ביסוד נכונותם של כהן,מזכ``ל העבודה ושר העבודה,של אליעזר בן יהודה [פואד] ואחרים להזדנב לממשלתו של שרון.
 
תהיה ממשלה צרה.

עולה אולי כן אבל הרי כבר אתמול ובמשך היום נשמעו הקולות מן הצד השמאלי, לכן אין סיכוי להקמת ממשלה כזו, אתה יכול לתאר לעצמך את הכנופיה הזו, שהביאה אותנו עד הלום מצטרפת לממשלת ימין? חלום באספמיה. חלום בלהות.
 

hreuven2

New member
לא לממשלה צרה

אי כניסה לממשלה תרסק לחלוטין את ישראל אחת ולא תיתן שום השגים לשמאל
 
העקרונות והעמדות הכל קורס...

כאשר בחניון קרית הממשלה מחכה הוולוו הנהג הצמוד, ההטבות המופלגות...להמשיך? על איזה עקרונות אתה מדבר? פוליטיקאים זה העם המושחת ביותר שיכלו להמציא. אתה מצביע לאדם או לדרך? לדרך ובתקווה שאולי מעבר להטבות המפליגות יחשוב גם על המדינה...כך חברי הכנסת.
 

slawek

New member
אני עדיין מאמין בעיקרונות

יתכן שלנוכח האוירה השוררת בארץ,הפסקת להאמין בעקרונות כגורם המדרבן בפעילות הציבורית.אני עדיין כן מאמין ובטוחני שאם הציבור היה מראה סימני האיכפתיות,נציגיו היו חושבים פעמים.
 
למעלה