לסקסופון

לסקסופון

התגנב לאזניי (ולעיניי) כי הכינוי שלי השתרבב לאחת ההודעות האחרונות שלך, מי אתה בכלל? ובאיזה זכות אתה מרשה לעצמך לציין את הכינוי שלי בהודעות שלך? כל שכן מאחר ואנחנו לא מכירים. אינני מעוניינת להשתתף במסיבת ההקנטות, ובטח לא בקרב אנשים בוגרים. במידה ויש לך חשבון אישי עם אחד הכותבים, אין לך הזכות לערב גורמים שאינם קשורים. היה צפוי כי אתקל בכאלו בעלי צורת חשיבה מעוותת, אחרת איך תסביר איך הגעת מצבים אלי, האם היה רמז למיניות באחת מהודעותיי? האם השתרבבו להודעותיי מילים המפארות את הודעותיך שלך? לא! למען האמת, מאכזב לדעת כי אדם כמוך, בעל כושר כתיבה וביטוי כותב על דברים אשר יוצאים מהקשרם, צר לי יותר להכיר בעובדה כי אני מתעסקת בקטנות בעצם תגובתי אליך. כל טוב.
 
לשרה ,יש משהו בדברייך.

סיפורו של סקסופון על הצבים היתה כתבה ארסית מכוונת .במטאפורה של הצבים השתלח סקסופון באופן חופשי ובלתי מבוקר בכל מי שחשקה נפשו כאשר גולשים מסויימים מצאו לנכון להתלהב מהכתיבה התמה והיפה-ליבי עליהם!!! לסקסופון אני אומר---אתה בהמה!!! איך אפשר והאם מותר היה לך להשוות התפתחות אהבה בין גבר לאשה לזיוני צבים בשפיים??!!-אולי אצלך זה ככה בדמיון החולני של מזדקן כמוך!!!
 
לשרה

לשרה יקירתי ראיתיך בפורום במספר הודעות וצר לי לקרוא כי הינך עוזבת את הפורום בגלל אי הבנה... לדעתי לא היתה שום כוונה רעה לסקסופון כשכתב את מה שכתב... כאחת שקיבלה כאן המון מכות והצלפות, בעיקר מחברך, מבינה אני את כאבך. אבל אולי זה קצת פזיז להחליט כבר עכשיו שאת עוזבת בלי לתת לסקסופון את ההזדמנות להסביר ואולי אפילו להתנצל? אנא חכי עם החלטה זאת לתגובתו של סקסופון שבתוחה אני שתגיע. ליהי
 

שרית.

New member
שרה....

שרה היקרה הישארי , את מוסיפה הרבה חן ןצבע לחדר שרית..
 
לשרה,

התגובה שלי אחרה לבוא,כי היא דרשה מעצמי לברור את המילים.יש כאן כאילו שקוראים אותם מס` פעמים ויותר...וידוע למה. כמי שמכירה את סקסופון,וכמי שנמצאת כאן כמעט מתחילת הדרך,וחוותה כאן פגיעות ללא סוף. אני איתך בתחושה הכואבת-ויודעת,פשוט יודעת שסקסופון לא התכוון לפגוע בך,אך בטעות שמך הוזכר.ועל זאת סקסופון יתנצל...ואני יודעת זאת בוודאות!...סקסופון הוא איש מדהים.ואין לו ולו במעט עלייך.אני מתנצלת הרבה יותר בשמי-אם תגובתי אלייך פגעה בך ולו במעט. כל המכירים את מחול השדים שהתחולל כאן יודעים על מה ועל מי הייתה תגובתי. וחבל לי,שאת נפגעת בדרך-זוהי הטעות!...אזכור שמך!..ועליה אני יודעת שסקסופון יתנצל,הרי הוא לא מכיר אותך. אני מבינה את כאבך...ומזדהה איתו-וכותבת אלייך כמשהי שהייתה שם פעמים רבות,יותר מדיי... אבל במצבי לא היו אילו אנשים דגולים כסקסופון. אני מצטערת אם הכאבתי ולו במעט- שלך בכנות, אלת האהבה.
 
למעלה