לנצח אחבקך

לנצח אחבקך

לא לקחתיך מן ההפקר/ או קטפתיך בשדות פרא/ לא מצאתיך בלב כיכרות/ או ברחובות מטופחים/ רק קראתיך מן השממה/ ומתוך חזיוני את נגלית לי/ כי אהבתיך בלב הומה ובגוף כמה/ עוד מימים נשכחים ולילות קיץ חמים/ התבואי אלי בעדי עדייך/בחיוכך המסיט ליבי למחשבות על טוהר/ אפשוט כפיי ואקבלך באהבה/ אחבקך, ואלטפך, לנצח.
 
האם זה חידון שירה?

כי אז זיהיתי ביאליק ..לא זכיתי באור מן ההפקר מיניסטר...בלילות הקיץ עמיחי ..התבואי אלי שמר.. בשדה תילתן שיר השירים ....בעדי עדים שדים נכונו רק על רגל אחת אם טעיתי סליחה צ'י
 
לנצח אחבך (גרסה מתוקנת)

לא לקחתיך מן ההפקר/ או קטפתיך בשדות פרא/ לא מצאתיך בלב כיכרות/ או ברחובות מטופחים/ רק קראתיך מן השממה/ ומתוך חזיוני את נגלית לי/ כי אהבתיך בלב הומה ובגוף כמה/ עוד מימים נשכחים ולילות קיץ חמים/ התבואי אלי בעדי עדייך/ בחיוכך המסיט ליבי למחשבות על טוהר/ אפשוט כפיי ואקבלך באהבה/ אחבקך, ואלטפך, לנצח. זה שיר שלי, אני אשמח לתגובות והערות.
 

zrizi serviche

New member
אני לא חושב שהשורות ה"שאולות" כאלו נוראיות

אבל אתה לא ממש a man of your times אה? מצד שני למה לא? רגשות הן רגשות וכבודן במקומו מונח
 

zrizi serviche

New member
אני מתכוון שגם הסגנון

וגם התמימות שבתאור גורמים לשיר להישמע כאילו שהוא נכתב בתקופה אחרת, לפני שנים רבות. זכותך לבחור לכתוב כך. לגבי השורות השאולות, אולי הן פשוט נתקעו לך בזיכרון מדברים שקראת או שמעת וזרמו החוצה בלי ששמת לב.
 

alexandron

New member
לדעתי הצנועה,

השיר טוב, רק שהוא לא שלך. הכחשה כזאת לשימוש בחומרים רעיונות ומילים מן המוכן עוד לא ראיתי. אני מתכוונת הכחשה עצמית- אתה אפילו לא מודע לזה??? מוזר מאד. לדעתי, כשמתייחסים לכתוב אחר כלשהוא- אי אפשר פשוט להשתמש בו. אפשר להתייחס אליו, ז"א- כך שבעצם השיר יערב את המקור\ות שאליהם הוא מתייחס. ככה שיהיה משהוא בו שייתן את ההרגשה של הצצה בחוויית הקריאה דווקא של זה שכותב את השורות האלו.
 
למעלה