אוטו לא רע
איזה לא רע! חלום על גלגלים. איזה שיפורים היא צריכה???? לפניי שנתיים בערך מצאתי מישהו שרצה לימכור אינטגראלה ב 54,000. לצערי, ואני אוכל את עצמי עד היום על זה, אבא שלי שיכנע אותי לרדת ממנה. והיא עוד הייתה עם מנוע חדש ומיתלים חדשים... איזה הפסד. לימצוא כזו היום? סיכוי אפסי... יש לי חלום שלנצ´יה ישחזרו את האגדה...