לנצ´יה דלתא אינטגרלה

vandizel

New member
לנצ´יה דלתא אינטגרלה

אני מעוניין באוטו הזה ושמעתי המלצות עליו אני אישית חושב שאם כמה שיפורים המכונית הזאת יכולה להיות מכונית מצויינת למרות שהיא ישנה ואם זאת זולה מה דעתכם?
 

fazer

New member
../images/Emo6.gif חברים: יש לנו סטנדאפיסט../images/Emo70.gif

 

sronis

New member
אני מתאפק פה...

תעשה לעצמך ולנו טובה, ואל תחשוב על זה אפילו. "שמעתי המלצות עליו" - אתה בכלל יודע על מה אתה מדבר? "עם כמה שיפורים המכונית הזאת יכולה להיות מכונית מצויינת למרות שהיא ישנה ועם זאת זולה" - שוב - יש לך מושג על מה אתה מדבר?? אפילו אם היה לך סיכוי למצוא אינטגרלה בארצנו הקטנה, זולה היא בטוח לא תהיה, אני מבטיח לך. כמו כן אני ממליץ לך לבדוק את הנושא קצת לעומק. אני מבטיח לך שתגלה כמה דברים שאתה לא יודע על האינטגרלה... ותגיד תודה שתיקנתי לך את שגיאות הכתיב
רוני
 
תעדכן את המידע שלך

אני משתמש חדש פה ואני לא מכיר את האנשים אז אולי ה-"vanמשהו" הזה לא יודע על מה הוא מדבר אבל גם sronis..... האינטגרלה כשהיא במצב טוב (שזה כמעט בלתי אפשרי למצוא אחת כזו בארץ) היא מכונית מדהימה ואולי אתה לא מבין את זה אבל אם הייתה לי ההזדמנות לקנות אחת לא הייתי מהסס שלא נדבר בכלל על הדלתא אינטגרלה אוולושן.
 

TShavit

New member
../images/Emo6.gifממש מגדל בבל...

הבנת בדיוק ההיפך ממה שהתכוון ידידנו סרוניס. שיהיה ברור - לא תמצא כאן אף אחד שיתווכח איתך. טל
 

blankyaacov

New member
דלתא אינטגרלה

כנראה התבלבלת בין h.f. טורבו ישנה. לבין דלתא איטגרלה. בארץ קימים שני דגמים עיקרים לרכב זה. 1. דלתא אינטגרלה רגילה 2. דלתא אינטגרלה אוולושון שהוא הדגם המתקדם יותר. האמן לי אין מה לשפר בדגמים האלו! קימים מספר מכוניות מדגם זה בארץ ואין שום סכוי שבעולם. שבעליהם יפרדו מהם. הלוואי עלי "יצירה כזאת "
 

Romeo Ferrari

New member
אוטו לא רע

איזה לא רע! חלום על גלגלים. איזה שיפורים היא צריכה???? לפניי שנתיים בערך מצאתי מישהו שרצה לימכור אינטגראלה ב 54,000. לצערי, ואני אוכל את עצמי עד היום על זה, אבא שלי שיכנע אותי לרדת ממנה. והיא עוד הייתה עם מנוע חדש ומיתלים חדשים... איזה הפסד. לימצוא כזו היום? סיכוי אפסי... יש לי חלום שלנצ´יה ישחזרו את האגדה...
 

magician

New member
למען ההסטוריה של הלנציה בישראל../images/Emo48.gif

בשנת 1987 הייתה ברשותי אחת הלנציות (אולי הראשונה בארץ וכנראה גם היחידה-יבוא אישי)מדגם : לנציה דלתה HF 4WD בנפח מנוע(מוגדש):1995 סמ"ק ,165 כ"ס.(נמכרה בשנת 1998)במטרה לרכוש את הדגם החדש... רק בשנת 1988 סוכנות "טלקר" התחילה לשווק את הלנציה דלתא 2000 HF integrale (הכיתוב באותיות קטנות כפי שמופיע במקור על הסמל)...4*4 בהספק של 185 כ"ס. בשנת 91 הובא לארץ(ביבוא אישי) ע"י ידיד שלי לנציה HF TURBO EVO1 בצבע "אדום"...בסמל היתאסף גם פילון קטן ...עף... בשנת 1992 - נרכשה ע"י דגם 93 ה EVO2 CAT בצבע צהוב(שוב ביבוא אישי) למטרת תחרויות ראלי ...הרכב הוכן באיטליה ע"י צוות "פירנצה ספורט רייסינג" וכמעט כשנה היה לי התענוג לנהוג ולנסוע בו בארץ (שהמנוע שואג וטוען ל330 כ"ס)... לצערי באותה שנה קרתה טרגדיה קשה והרכב נפגע "טוטלוס"! בשנה שעברה (2002) נפגעה "טוטלוס" לנציה אינטגראלה נוספת (בארץ) בעת תחרות במסגרת "ליגת MG) בארץ(ראה סקירה הליגה בלעדית ע"י ... ) למזל כולנו, הנהג ניפצע קלות ... מצ"ב רגעיה האחרונים
webmaster www.carinfocus.com
 

fazer

New member
../images/Emo7.gif כמה עצוב לראות כזו תמונה...

עד שיש כמה מכוניות מדהימות כאלו בארץ, גם המעט שיש הולך בדרך כל בשר - או לפחות בדרך כל פח. אם כי זו כנראה דרכו של עולם. Fazer
 

אודיGT

New member
הנה אתמול במפגש האימפרזות...

ביקרה אינטגרלה ועוד מכונית נחמדות: M COUPE בוקסטר ששופרה בגרמניה ל400 כ"ס 156GTA סטיישן Z1
 
למעלה