לנגני הגיטרות: הופסק הייצור של הדיגיטק RS

khammel

New member
לנגני הגיטרות: הופסק הייצור של הדיגיטק RS

הפדאל של דיגיטק שנועד לחקות את הסאונד של בריאן לא מיוצר עוד וכשייגמר הסטוק הקיים בחנויות לא יהיה עוד. אמנם ה"דיקי" של ווקס לא בייצור כבר שנים ועדיין יש אותו למכירה, אבל נדמה לי שווקס ייצרו יותר מהמגברים מאשר דיגיטק ייצרו מהפדאלים. אז אם מישהו זומם על אחד, כדאי למהר. בכל מקרה, שני המוצרים מהנים מאד לשימוש לא מקצועי וחצי מקצועי ונדמה לי שיש בארץ יחידות בודדות בלבד. הדיגיטק משווק ע"י כלי זמר והווקס ע"י מרום. שלא תגידו שלא ידעתם!
קרן נ.ב. גרג פרייר עומד להוציא עוד טרבל בוסטר, הפעם כזה שיכיל את שלושת הקודמים באחד וגם עם חיבור לחשמל. מי רוצה לקנות לי מתנה?
 

khammel

New member
../images/Emo207.gif הרצאה בנושא הציוד של בריאן

בעקבות פניות שקיבלתי לאחרונה לגבי הציוד שלי והסאונד של בריאן, רציתי לדעת האם יש עניין בקרב חברי הפורום בהרצאה שעניינה הסאונד של בריאן + הדגמה של הציוד (מגברים, גיטרות, בוסטרים וכו'). אם יש עניין, אנסה לארגן מקום וזמן.
 

ayatz

New member
ולגבי ההרצאה

זה רעיון מעולה למפגש פורום. נחכה ל TBX?
 

khammel

New member
../images/Emo8.gif

בינתיים, גרג הציע כמה שיפצורים א-לה בריאן (אלא מה?
) אז המגבר עוד לא בדרכו לארץ. אבל אני מניחה שעד שנתארגן וכו', ה-TBX כבר יהיה כאן.
 

ayatz

New member
אם צריך סיוע בארגון....

תשלחי מסר, אשמח לעזור.
 

khammel

New member
../images/Emo51.gif יש לי איזה מקום על הכוונת

מדובר בחדר חזרות גדול בכפ"ס עם מקום לשבת. בינתיים מסתמן קהל של כ-10 איש, שזה המינימום מבחינתי. אני מניחה שתהיה איזושהי השתתפות עצמית (כ- 10-15 שקלים) לאדם עבור שכירת המקום, אבל לא נראה לי שזה יהווה בעיה למישהו.
 
כמובן שיש עניין לבוא

השאלה אם יש טעם ללא כל ידע בנושא?
כאילו, אם אני אבין משהו.
 

khammel

New member
ההרצאה תתאים גם למחוסרי ידע עם אזניים תקינות

אני לא מתכוונת להיכנס לנושאים טכניים מאד אלא להדגים בפועל איך אלמנטים שונים בסטאפ בראייני "בסיסי" משפיעים על הסאונד. נושאים אפשריים: - היכרות עם הגיטרה של בריאן ומה מיוחד בה לעומת גיטרות אחרות - עבודה עם יותר ממגבר אחד, מה זה עושה ולמה - האפקטים שבריאן עובד איתם - פיצ'פקעס (שימוש במטבע, כבלים מסולסלים ועוד) - ברייטון רוק, רפסודיה בוהמית, CLTCL ודוגמאות נוספות - שאלות ותשובות
 
נשמע נהדר!

כל עוד תדברי איתי בשפה שלי ולא בשפת הגיטריסטים הותיקים אני שמחה ומחכה לשמוע הכל
 
למעלה