לנגה א. ולקריסטין W

a r i s h

New member
לנגה א. ולקריסטין W

נגה, אומנם קצת באיחור אבל תמיד טוב מאוחר מאשר אף פעם לא. קופסת הלהיטים שודרה (לדעתי) בערך משנת 1991-1992 עד 1997 (ושוב יכול להיות שאני טועה) והיא הייתה תוכנית הדגל שלהם לתקופה דיי ארוכה שעופר היה הכוכב הבלתי מעורער של התחנה. אגב, עופר נחשון הוא הכוכב האחרון שהתחנה הזאת הצמיחה.... וזאת גם הייתה התוכנית היחידה שנתנה כבוד לדאנס בכלל ולדנה אינטר' בפרט. אין תוכנית שעופר לא השמיע את דנה. אגב, אם תשימו לב אז אז תצליחו לשמוע את עופר נחשון עושה קולות רקע ב"מי שלא עומד" הדואט של דנה עם הפיק..... גם יש לו קרדיט על-כך בדיסק. ולקריסטין W - אז ככה, חבר שלי חזר מניו-יורק והוא הביא את הסינגל של השיר FLY AGAIN, ואוו!!!! איזה שיר מדהים עם רמיקסים פיצוציים! אין בכלל מה להשוות לשירים מהדיסק השני....
 

KristineW

New member
נכון, צודק..

גם לפי מה שזכור לי, הקופסה עם עופר נחשון התחילה בסוף 91'- 92', אולם התוכנית הייתה קיימת כבר לפני כן (משנת 89', אם אני לא טועה...) והגישה אותה איזו שדרנית בשם מיכל משהו (לא זוכרת שם משפ'...), שהייתה ממש מעיינה ויבשה כזאת..
לעופר נחשון היו שיתופי פעולה שונים עם רז ניצן באותה התקופה ב-ג' ונוצרה ביניהם כימיה ממש טובה, ואז רז הציע לעופר להגיש את "קופסת הלהיטים"
שאותה הוא היה עורך. וכל השאר כבר היסטוריה... רז ועופר חוללו מהפך מוזיקלי גדול ברדיו הישראלי, הם גם גילו הרכבי פופ שכבר הספיקו להישכח (למרבה הצער..
) כמו אייס אוף בייס ואיסט 17. אגב, בתפוז יש פורום שנקרא "קופסת הלהיטים", שהוא פורום מדליק לאוהבי מוזיקה (לועזית בעיקר) ושני מנהליו וגם מס' משתתפיו היו מאזינים מושבעים של "קופסת הלהיטים" ברשת ג'. עכשיו בקשר לקריסטין W, איזה כיף לך שהביאו לך את הסינגל של FLY AGAIN (גם אני רוצה!!!
), כן זה אחלה שיר והפקה פשוט מעולה!! אגב, איזה רמיקסים יש בסינגל? אני חולה על הגרסה של וואסקז וגם על הגרסה הרגילה של השיר.
 

נגה א

New member
רק על איזו תחנת רדיו מדובר?

ותודה לך על ההשקעה, אפילו אני כבר הספקתי לשכוח את השרשור ההוא.
 

danasharon

New member
shalom Kristine

Ma nishma! i agree with you: "the music is the solution to our problems" and dana is the best hello Dolly ............
 
למעלה