לנגב לך את הדמעות...
(אולי ט)

לנגב לך את הדמעות... ../images/Emo79.gif (אולי ט)

"לוקחת חצי כדור להרגיע את עצמה וזורקת משפט של הימור, אתה או אני או אתה? ואני בתוכי סגור, מילותיי כבר אינן יוצאות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות תראה, היא אומרת לי, ערפל מכסה את הכביש הבעיות מתחילות בראש, החיים מפחידים מספיק ואני בתוכי עצור, לא יכול שום דבר לראות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות..." זה דיי מוזר לי, להתחיל לשיר שירים לעצמי. לא למלמל אותם בסדר בלתי נשלט, ולחשוב שאולי אני לא זוכרת את המילים, אלא פשוט לנסות לעודד את עצמי... אין לי חצי כדור, יש לי סיגריה, אולי היא תרגיע אותי, אולי לא. אבל מה זה משנה. מילא מחר כבר לא יהיה, מילא הכל משתנה כל יום, והחיים מפחידים נורא. ואני לא יכולה כמעט לנשום, אולי הרגשה של מחנק, או אולי של דמעות, או אולי של סתם כעס או כאב... אני לא בטוחה שבכלל יש הבדל בין כל הדברים האלה. אני לא בטוחה שאני בכלל רוצה לדעת אם יש הבדל. למה אני סתם עומדת ו****** ת´שכל? כנראה שבאמת קשה לי... לא עם העולם, רק עם עצמי. לילה טוב.
 
שני שירים קצת טריגרים, ואחרון נחמד.

"יש לי חדר משלי ובחדר יש אור זה כרגע לא אני או אני בשחור זה נמשך כמעט שבוע או כבר כמה ימים אם תשאל אותי מדוע זה עמוק בפנים תתגבר תתגבר כך אומר לי הקול להיפגע וליפול כל אחד יכול לכולנו מותר להיות חלשים רק לא לאטום אוזניים לא לעצום עיניים לא לעזוב ידיים גם בימים קשים אפילו בימים קשים יש לי חדר משלי ובו אני נח כמה כל זה יימשך כמה שמוכרח בינתיים זה שבוע או כבר כמה ימים אם תשאל אותי מדוע זה עמוק בפנים תתגבר תתגבר כך אומר לי הקול להיפגע וליפול כל אחד יכול לכולנו מותר להיות חלשים רק לא לאטום אוזניים לא לעצום עיניים לא לאבד ידיים גם בימים קשים אומר לי הקול להיפגע וליפול כל אחד יכול מותר להיות חלשים רק לא לאטום אוזניים לא לעצום עיניים לא לעזוב ידיים גם בימים קשים אפילו בימים קשים זה כרגע לא אני... תתגבר תתגבר כך אומר לי הקול להיפגע וליפול כל אחד יכול לכולנו מותר להיות חלשים רק לא לאטום אוזניים לא לעצום עיניים לא לאבד ידיים גם בימים קשים" ועוד אחד אחרון... שהכי מזכיר לי... "ילד בא אל העולם אבא קם ונעלם אמא פה ואמא שם הוא ניסה להתאבד מה כבר יש לו לפחד כאן בחור הכי בודד ילד אסור, ילד מותר אל תשכח ילד שבור ילד מוזר... ילד מלאך, ילד יקר לך ישר... ילד אסור, ילד מותר זמן גוסס שעות מתות בין חומות מתמוטטות הוא חובש את השריטות ריח שתן רוח ים בא נטוש ומיותם כאן בחוץ הבית חם ילד אסור, ילד מותר אל תשכח ילד שבור ילד מוזר... ילד מלאך, ילד יקר לך ישר... ילד אסור, ילד מותר בן חורג לאלוהים פרח בר של החיים לא נראה ואין רואים מתקפל בתוך בועה ונרגע לפי שעה כאן בעיר הכי רעה ילד אסור, ילד מותר אל תשכח ילד שבור ילד מוזר... ילד מלאך, ילד יקר לך ישר... ילד אסור, ילד מותר ילד בא אל העולם אבא קם ונעלם..." ואחרון חביב... דווקא... לא טריגר "הטוב והרע נראים דיי דומה אחרי כל הדברים שעברתי עם כל האהבות וכל הזכרונות מאיך שהתחלתי עד איך שגמרתי אני לא יודעת מה חושבים אחרים על הדרך שבה הלכתי לא חשוב לי מה אומרים אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי הצדק והפשע נראים דיי דומה אחרי כל הדברים שעשיתי ביום ובלילה אותם כוכבים מעל החומות שבניתי אני לא יודעת מה חושבים אחרים על הדרך שבה הלכתי לא חשוב לי מה אומרים אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי הייתי הכי רעה בעולם עשיתי את המסע המושלם רציתי הכל נגעתי בכל אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי אני ניצחתי אני ניצחתי הצלחתי נכשלתי, נפלתי וקמתי אני ניצחתי!"
 
זה בסדר יקירתי

יפה לך החתימה החדשה, עכשיו שינית נכון? בדיוק עכשיו שמעתי את השיר הזה איזה 100000000000000 פעמים
 
בבקשה

My Lullaby, hung out to dry What´s up with that It´s over Where are you dad Mum´s lookin´ sad What´s up with that It´s dark in here Whybleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I used to My mouth is dry Forgot how to cry What´s up with that You´re hurting me I´m running fast Can´t hide the past What´s up with that You´re pushing me Why, bleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I used to I used to I used to Why, bleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I used to I used to I used to Why, bleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I saw you crawling on the floor Why, bleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I saw you crawling on the floor Why, bleeding is breathing You´re hiding underneath the smoke in the room Try, bleeding is believing I saw you crawling on the floor
 
היית אומרת נטלי אימברוליה ../images/Emo13.gif

ואז בכייף
Smoke - Natalie Imbruglia עשן - נטלי אימבוליה השיר ערש שלי, נתלה לייבוש מה קורה עם זה, זה נגמר איפה אתה אבא אמא נראית עצובה מה קורה עם זה חשוף כאן למה, לדמם זה לנשום אתה מתחבר מתחת לעשן בחדר תנסה, לדמם זה להאמין פעם הייתי... הפה שלי יבש שכחתי איך לבכות מה קורה עם זה אתה מכאיב לי אני רצה מהר לא יכולה מהעבר להתחבר מה קורה עם זה אתה דוחף אותי למה לדמם זה לנשום אתה מתחבא מתחת לעשן בחדר תנסה, לדמם זה להאמין פעם הייתי... פעם הייתי... פעם הייתי... למה, לדמם זה לנשום אתה מתחבא מתחת לעשן בחדר תנסה, לדמם זה להאמין אני ראיתי אותך זוחל על הרצפה למה, לדמם זה לנשום אתה מתחבא מתחת לעשן בחדר תנסה, לדמם זה להאמין אני ראיתי אותך זוחל על הרצפה וחוזר חלילה... מתה על השיר הזה...
 
וזה שיר בשבילך...

לכי ילדה אהובה אל חופים רחוקים אל חלומות אחרים יש עוד דרכים שאותן לא עברו מעולם לכי לשם קחי לך ילדה אהובה את תרמיל האתמול יש בו כמעט את הכל לכי ילדה אהובה, כי עוד לא מאוחר אל המחר לא, לא, אל תשכחי גם כשעצוב לך יש לך אותי לא, לא, אל תשכחי אני כאן אל תכעסי אהובה, אם נתנו לך לחשוב אין כאן מקום לאהוב פעם היה זה חלום שאליו מגיעים ממקומות אחרים לא, לא, אל תשכחי... ואני כבר עייפתי מאד על שנים אבודות לא אבכה עוד כשביקשתי למצוא את הסוד זה שגם לך מחכה לכי ילדה אהובה אל חופים רחוקים אל חלומות אחרים יש עוד דרכים נסתרות להגיע דרכן לכי איתן לא, לא, אל תשכחי...
 
למעלה