לנגב לך את הדמעות... ../images/Emo79.gif (אולי ט)
"לוקחת חצי כדור להרגיע את עצמה וזורקת משפט של הימור, אתה או אני או אתה? ואני בתוכי סגור, מילותיי כבר אינן יוצאות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות תראה, היא אומרת לי, ערפל מכסה את הכביש הבעיות מתחילות בראש, החיים מפחידים מספיק ואני בתוכי עצור, לא יכול שום דבר לראות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות..." זה דיי מוזר לי, להתחיל לשיר שירים לעצמי. לא למלמל אותם בסדר בלתי נשלט, ולחשוב שאולי אני לא זוכרת את המילים, אלא פשוט לנסות לעודד את עצמי... אין לי חצי כדור, יש לי סיגריה, אולי היא תרגיע אותי, אולי לא. אבל מה זה משנה. מילא מחר כבר לא יהיה, מילא הכל משתנה כל יום, והחיים מפחידים נורא. ואני לא יכולה כמעט לנשום, אולי הרגשה של מחנק, או אולי של דמעות, או אולי של סתם כעס או כאב... אני לא בטוחה שבכלל יש הבדל בין כל הדברים האלה. אני לא בטוחה שאני בכלל רוצה לדעת אם יש הבדל. למה אני סתם עומדת ו****** ת´שכל? כנראה שבאמת קשה לי... לא עם העולם, רק עם עצמי. לילה טוב.
"לוקחת חצי כדור להרגיע את עצמה וזורקת משפט של הימור, אתה או אני או אתה? ואני בתוכי סגור, מילותיי כבר אינן יוצאות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות תראה, היא אומרת לי, ערפל מכסה את הכביש הבעיות מתחילות בראש, החיים מפחידים מספיק ואני בתוכי עצור, לא יכול שום דבר לראות וחוץ מללחוש את שמה, מנגב לה את הדמעות תבכי לי עכשיו, תבכי אני אומר זה כואב, זה יכאב, אבל בסוף זה ישתחרר תבכי במקומי, אני כבר לא יכול לבכות אני תפקידי, לנגב לך את הדמעות..." זה דיי מוזר לי, להתחיל לשיר שירים לעצמי. לא למלמל אותם בסדר בלתי נשלט, ולחשוב שאולי אני לא זוכרת את המילים, אלא פשוט לנסות לעודד את עצמי... אין לי חצי כדור, יש לי סיגריה, אולי היא תרגיע אותי, אולי לא. אבל מה זה משנה. מילא מחר כבר לא יהיה, מילא הכל משתנה כל יום, והחיים מפחידים נורא. ואני לא יכולה כמעט לנשום, אולי הרגשה של מחנק, או אולי של דמעות, או אולי של סתם כעס או כאב... אני לא בטוחה שבכלל יש הבדל בין כל הדברים האלה. אני לא בטוחה שאני בכלל רוצה לדעת אם יש הבדל. למה אני סתם עומדת ו****** ת´שכל? כנראה שבאמת קשה לי... לא עם העולם, רק עם עצמי. לילה טוב.