דיפ שינואנו
New member
למתניה. ../images/Emo42.gif../images/Emo47.gif../images/Emo163.gif
חבר שלי נהרג לפני שנתיים ושבוע. נולד יום לפני. גדלנו כל השנים בקיבוץ ביחד. משחקים ביחד, מבלים ימים ולילות לאורך הילדות. ילד בלונדיני אמריקאי. מחייך כל הזמן. מרובע ומסודר טיפ טופ תמיד. ייקה לא נורמלי. עם השנים קצת התרחקנו אבל עדיין היינו מטיילים ביחד ונפגשים כל הזמן (קיבוץ...) ומבלים. עשה שנת שירות ב"בית ישראל" - מכינה שמתחברים בה דתיים וחילוניים באווירה של קומונה ועזרה לחברה. אח"כ התגייס לגולני. גדוד 51. לחומת מגן הוקפץ מליל הסדר בבית. אחרי שבוע וחצי נפל בג'נין, כחצי שנה לפני השחרור. גבר עולם. איך שהוא ידע להקשיב. היה שואל "מה שלומך?" ובאמת מחכה לתשובה. תמיד כותבים על אנשים שהלכו תילי תילים של מילים, והדברים האלה אף פעם לא אומרים כלום. ככה זה. מילים זה סיפורים. זה לא האדם המדהים הוא היה. היחידי בעולם מסוגו. לא משנה כמה מילים ואותיות אני אשפוך פה. זה עדיין לא יתקרב לקצה קצהו של מי שהוא היה. זה אפילו לא קרוב. לא רוצה לכתוב סיפורים. אהבתי אותו. עדיין אוהב. בזכותו למדתי להרגיש. עד למוות שלו חשבתי שאני חסין. מכונה משומנת שאף אחד לא יכול לגעת בה. עכשיו אני יודע. תודה אחי.
(אני מצרף פה דבר או שניים שכתבתי)
חבר שלי נהרג לפני שנתיים ושבוע. נולד יום לפני. גדלנו כל השנים בקיבוץ ביחד. משחקים ביחד, מבלים ימים ולילות לאורך הילדות. ילד בלונדיני אמריקאי. מחייך כל הזמן. מרובע ומסודר טיפ טופ תמיד. ייקה לא נורמלי. עם השנים קצת התרחקנו אבל עדיין היינו מטיילים ביחד ונפגשים כל הזמן (קיבוץ...) ומבלים. עשה שנת שירות ב"בית ישראל" - מכינה שמתחברים בה דתיים וחילוניים באווירה של קומונה ועזרה לחברה. אח"כ התגייס לגולני. גדוד 51. לחומת מגן הוקפץ מליל הסדר בבית. אחרי שבוע וחצי נפל בג'נין, כחצי שנה לפני השחרור. גבר עולם. איך שהוא ידע להקשיב. היה שואל "מה שלומך?" ובאמת מחכה לתשובה. תמיד כותבים על אנשים שהלכו תילי תילים של מילים, והדברים האלה אף פעם לא אומרים כלום. ככה זה. מילים זה סיפורים. זה לא האדם המדהים הוא היה. היחידי בעולם מסוגו. לא משנה כמה מילים ואותיות אני אשפוך פה. זה עדיין לא יתקרב לקצה קצהו של מי שהוא היה. זה אפילו לא קרוב. לא רוצה לכתוב סיפורים. אהבתי אותו. עדיין אוהב. בזכותו למדתי להרגיש. עד למוות שלו חשבתי שאני חסין. מכונה משומנת שאף אחד לא יכול לגעת בה. עכשיו אני יודע. תודה אחי.