למרקיד יש אירוע...מה מקובל?

השיבולת

New member
למרקיד יש אירוע...מה מקובל?

המרקיד הקבוע הודיע לפני שבוע שיש לו בשבוע שאחרי אירוע ולכן לא תהיה הרקדה. בעבר, כל פעם שלא יכל להגיע, היה מרקיד מחליף. הפעם הוא פשוט ביטל את ההרקדה. לא מדובר בהרקדה שולית...מגיעים לא מעט אנשים להרקדה המדוברת. מה דעתכם? האם זה עולה למרקיד כסף לארגן לעצמו מחליף? האם לא חסרים מרקידים שישמחו לקבל חוג קיים ולהרקיד אותו ערב אחד? אשמח לשמוע תגובות גם של מרקידים.
 

michalus31

New member
מקובל מה שמתאים ומסתדר למרקיד..

בדר"כ מרקידים דואגים למחליף כשאין באפשרותם להרקיד. לדעתי, השיקולים לבחירת מרקיד מחליף, אינם כספיים. לא חסרים מרקידים, והחדשים אפילו ישמחו להזדמנות. מרקיד מחליף, צריך להיות מתאים ומקובל על המרקיד ורוקדיו ולתת ערב של מחווה ורצון טוב. המחליף צריך להתאים את עצמו, להווי הרוקדים ולרפרטואר הקבוע. לכן מרקיד הבונה חוג לאורך זמן, יעדיף לבטל הרקדה ולא לקחת מחליף שאינו מתאים לו.
 

EK55

New member
אני מחבב אישית את הילה המרקידה שהיא גם

המזכירה של גדי והחליפה את גדי ואבי פרץ ביום רביעי בכפר סבא. באולם היו 64 רוקדים בלבד , ספרתי אותם בשעת השיא. אני חושב שהנזק שנגרם להרקדה זו לא יתוקן במהרה , ואולי יגרום לסגירת הרקדה זו. היה עדיף לדעתי לא לקיים את הרקדה זו השבוע. הרקדות של גדי ואבי ,גדולים עליה.
 
שיבולת חמודה תמיד עדיף שהמרקיד המקורי

יסדר מחליף ויודיע על כך , קודם כל טוב לפחות שמרקיד הודיע על כך אני למשל הייתי השבוע בהרקדה מסוימות שיש לה שני מרקידים שניהם לא הגיעו והיתה שם מרקידה מחליפה כששאלתי אותה למה אף אחד מהמרקידים הקבועים לא הגיע היא הניעה את כתפיה כלפי מעלה "כמי שאומר מה אני יודעת" אני מאד התאכזבתי מהתגובה של המרקידה וגם מזה שלא ידענו שמרקידים המקוריים לא הגיעו דרך אגב בשבוע כרמיאל לא התקיימה בכלל הרקדה באותו הרקדה וגם לא היתה הודעה על כך , והיו רוקדים שבאו ומצאו "גן סגור"
 
למעלה