למרות שאני לא " מיהמחנה שלכם כול הכבוד לרן כהן על חוק הדיור ומי שרכש בית לא ישכח את זה
S samuel b New member 19/1/03 #1 למרות שאני לא " מיהמחנה שלכם כול הכבוד לרן כהן על חוק הדיור ומי שרכש בית לא ישכח את זה
א אלוהים1980 New member 20/1/03 #2 השאלה אם יזכור את זה ברגע המכריע מאחורי הפרגוד, עם הפתק ביד - או ששוב הוא יכניס למעטפה את הפתק של הליכוד או ש"ס, שרק דופקות אות שוב ושוב...
השאלה אם יזכור את זה ברגע המכריע מאחורי הפרגוד, עם הפתק ביד - או ששוב הוא יכניס למעטפה את הפתק של הליכוד או ש"ס, שרק דופקות אות שוב ושוב...
א איפכא מיoתברא New member 20/1/03 #4 ../images/Emo41.gif בטח דברים כאלה ../images/Emo6.gif בטח דברים כאלה
א איפכא מיoתברא New member 20/1/03 #6 ../images/Emo41.gif דברים כמו בלינק שנשמט מכאן הוא כבר לא יברח http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=294&msgid=11225397
../images/Emo41.gif דברים כמו בלינק שנשמט מכאן הוא כבר לא יברח http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=294&msgid=11225397
I iceviper New member 20/1/03 #7 אני תוהה... אם ההגינות תציק לך עד כדי כך שתקרא את תגובות תומכי מרצ לתמונות הנ"ל ולבחור שהביא אותן.
א איפכא מיoתברא New member 20/1/03 #8 קראתי את התגובות ושמחתי מאד אבל אתה צריך להבין שאנשים לא רוצים להיות מזוהים עם מפלגה שנאשים כמו נעמן מזוהים איתה. פשוט וקל.
קראתי את התגובות ושמחתי מאד אבל אתה צריך להבין שאנשים לא רוצים להיות מזוהים עם מפלגה שנאשים כמו נעמן מזוהים איתה. פשוט וקל.