למרות שאני לא " מיהמחנה שלכם

samuel b

New member
למרות שאני לא " מיהמחנה שלכם

כול הכבוד לרן כהן על חוק הדיור ומי שרכש בית לא ישכח את זה
 
השאלה אם יזכור את זה ברגע המכריע

מאחורי הפרגוד, עם הפתק ביד - או ששוב הוא יכניס למעטפה את הפתק של הליכוד או ש"ס, שרק דופקות אות שוב ושוב...
 
../images/Emo41.gif בטח דברים כאלה ../images/Emo6.gif

בטח דברים כאלה
 

iceviper

New member
אני תוהה...

אם ההגינות תציק לך עד כדי כך שתקרא את תגובות תומכי מרצ לתמונות הנ"ל ולבחור שהביא אותן.
 
קראתי את התגובות ושמחתי מאד

אבל אתה צריך להבין שאנשים לא רוצים להיות מזוהים עם מפלגה שנאשים כמו נעמן מזוהים איתה. פשוט וקל.
 
למעלה