אורי אלישר
New member
למרות עזרתם של a dream ו-benjy337
הדלת של כונן הדיסקים שלי עדיין תקועה. אז להכניס מחט ארוכה פנימה לחור הקטנצ'יק - הכנסתי (אני אקופונקטוריסט, יש לי מחטים ארוכות עד כמה שצריך), ולא קורה כלום. האם צריך ללחוץ על הכפתור שפותח את הדלת תוך כדי? האם צריך להמתין זמן ארוך במיוחד? אשמח מאוד לסיוע תודה מראש אורי אלישר
הדלת של כונן הדיסקים שלי עדיין תקועה. אז להכניס מחט ארוכה פנימה לחור הקטנצ'יק - הכנסתי (אני אקופונקטוריסט, יש לי מחטים ארוכות עד כמה שצריך), ולא קורה כלום. האם צריך ללחוץ על הכפתור שפותח את הדלת תוך כדי? האם צריך להמתין זמן ארוך במיוחד? אשמח מאוד לסיוע תודה מראש אורי אלישר