למקרה שמישהי תהתה...

למקרה שמישהי תהתה...

אני עדיין חיה. בקושי, אמנם, אבל חיה. הקורס מתברר כעוד יותר קשה ותובעני ממה שחששתי. המטלות הולכות ומתרבות וזה ממש לא קל. מי שמכירה אותי יותר מקרוב, יודעת שבכל השנים האחרונות לא ממש עבדתי משמונה עד ארבע אבל פה ממש נשברים שיאים. חלקים גדולים מהערבים וסופי השבוע מוקדשים למטלות, וזה רק הולך ומחמיר. לצערי, אני לא יכולה להימנע מלחשוב כמה זמן נותר לסיום, ומאוד מאוד לא רציתי לחשוב בצורה הזו. בעיקר מהטעם שיש עוד המון המון המון (המון !) זמן עד הסיום. שבעה ומשהו חודשים, לייתר דיוק. בלי יום אחד של חופשה באמצע. אבל היום הייתי ב"יום חופש". ומה הסיבה למסיבה ? לנסיך היה טיפול שיניים בהרדמה (מלאה, כמובן, כי אין אפשרות אחרת), שנקבע לפני מספר חודשים, והחלטתי שעד כאן. הגשתי בקשה מסודרת ומנומקת להיעדרות, שאושרה, כמובן. אני שמחה לספר, שהנסיך ממש שימח וריגש אותי (ואת אמא שלי, שהצטרפה אלינו) בגישתו ובשיתוף הפעולה שלו. קודם כל, הוא לא התווכח בכלל בעניין הצום (!). אמנם קבעתי את התור לשעה מוקדמת, אבל עדיין מדובר בהישג לילד שקם בבוקר, ורץ טרוט עיניים לכסאו במטבח, לשוקו וחטיף אנרגיה שהוא אוכל בבוקר. בכלל, כל מי שמכירה (או זוכרת
) את הנסיך, יכולה להעריך את הסיטואציה. השלב הבא היה שיתוף הפעולה שלו עם ההרדמה. בפעם הקודמת, לפני כמעט שנתיים וחצי, הוא ממש נחרד מהעניין, נזקק לתרופת הרגעה (שלא ממש הועילה) וההרדמה שלו היתה טראומטית ביותר - לו, לי וגם לאמא שלי. הפעם היה סיפור שונה לגמרי. הוא הסכים לשבת על כסא הטיפולים (אמנם לא לשכב. תחשבו, לשכב בסיטואציה הזו זה מאוד מפחיד). החזקתי בידיו, וספרנו ביחד עד 10 בזמן שהרופא המרדים הצמיד לו את המסיכה, וכשהגענו ל- 15 הוא כבר נרדם. הוא קצת בכה, אבל ממש לא נורא, וממש לא בהיסטריה. במושגים שלנו, זו היתה ממש חווייה מתקנת... ההתאוששות שלו ממהרדמה היתה בסדר, והלכנו 'לשבור את הצום' במקס ברנר שמול בי"ח אסותא, שם היה הטיפול. שאר היום הוקדש לכמה סידורים שאני לא מגיעה אליהם - מפקח מהוט, שיפוצניק, קניות ו... כתיבת הודעה בפורום ! במקום להגיב לכל ההודעות כאן, אני מאחלת לכולן הצלחה בכל ההתחלות החדשות - דירה, צהרון, מטפלת, זוגיות, עבודה, חוגים וכל מה שהספקתי לראות. ושאזעקות השוואה בענייני בריאות ישארו אזעקות שווא, אבל אם אפשר - בלילות קצת פחות סוערים. זהו בינתיים. אני צריכה לקרוא חומר לפני האוניברסיטה מחר (אתן זוכרות, השנה אני גם סטודנטית...) לילה טוב.
 

דש1דש

New member
תזכירי לי מי את?

זו הברונטית השמנמונת, נכון? נשמע קשה (איכשהו היתה לי הרגשה שיהיה כזה) אבל אני בטוחה שעם כל המאמץ - את תעשי את זה כמו גדולה! איך הגברברים מתייחסים לעלמת החן שלנו? איך שיעורי הכושר הולכים? הכי דאגת מהם, לא?
לנסיך (מתאים) על הטיפול. הוא מתבגר
אנחנו מחכים בסבלנות, גם אם יקח שנה. העיקר שתחזרי אלינו.
 

יולי 7

New member
הו! טוב לראות אותך כאן

הקורס נשמע לגמרי מתיש. סומכת עלייך שתסתדרי אבל מקווה בשבילך שהתחושה תשתפר כל הכבוד לנסיך שהצליח להפתיע אתכן ושעבר את הטיפול כמו גדול! בהחלט מגיע לו הקינוח במקס ברנר
(גם אנחנו היינו שם אתמול ותכננו על מקס ברנר רק שאי אפשר היה לצלוח את הצומת עם הגשם שהיה) תחזיקי מעמד ומקווה שבכל זאת נראה אתכם מתי שהוא בקרוב
 

catנוע

New member
תהתה בהחלט

נשמע מתיש וקשה, ומצטערת לשמוע שיותר ממה שציפית. מצטרפת לשאלה בעניין הכושר הגופני. אמנם נשארו עוד 7 חודשים אבל אני בטוחה שתצליחי, ושלא סתם נבחרת להגיע לקורס הזה. איך זה להיות אישה יחידה בין כל הגברים? איזה יופי לשמוע על שיתוף הפעולה של הנסיך, מרגש. וטוב שאתם כבר אחרי הטיפול, ואם יהיה שוב צורך כבר תהיי פחות בלחץ. שיהיה לך המון בהצלחה!
 

ג e ש e ם

New member
לי למשל

לא היה ספק שאת עדיין. אבל אני מתגעגעת. ועדיין בטוחה שתצלחי בכבוד את הזמן שנותר. וכיף לשמוע על טיפול השיניים. ולסיום, ציטוט (חופשי) מגדולתי במיוחד בשבילך: "העוף בנודלס של אורורה מעולה, אבל הכי אני אוהבת את העוף של גאיה, ואח"כ את של סבתא", ואיפה למען השם ראית זוגיות פה?
 

נוRית

New member
בכלל לא תהיתי

הרי ברור שאת חיה!!! אבל שמחה מאוד שהצלחת למצוא זמן לעדכן. (צריך לארגן לך מדי פעם יום חופש מהקורס, כדי שנזכה לראותך...) צר לשמוע שקשה לך, אבל בטוחה שתצליחי להחזיק מעמד, ואנחנו פה נותנות לך את הרוח הגבית וכל התמיכה המורלית שרק אפשר. והנסיך שלך - בהחלט מתאים לכינויו הנסיכי. משמח לשמוע על החוויה המתקנת! רק שלא תצטרכו לממש שוב את היכולות המתבגרות... בהצלחה רבה בכל פועלייך בהמשך הדרך!!!
 

הרמוניה

New member
אז נמשיך להתגעגע

(בשקט, בחושך( ונחכה שבאביב את תשובי חזרה...... חיבוק גדול לשניכם הרמוניה
 

אורora

New member


מי זוכר אותך בכלל..... אבל האמת לא תהיתי היה ברור לי שאת קבורה בהררי חומר לימודים. ןצכיוון שאני קבורה בהררי עבודה אנחנו מתעלמות זו מזו כבר אין סוף זמן. מבטיחה לכפר בקרוב , ומקווה שיעבור לך מהר. וטוב לשמוע על הנסיך.
 

lb4

New member
תארתי לעצמי שלא יהיה פשוט

מקווה שתצליחי בכז גם להנות.
 

ענת 5555

New member
חבל שהם מעמיסים כל כך הרבה...

בסה"כ מדובר באנשים עם משפחות, לא בסטודנטים צעירים. כל הכבוד לנסיך. הוא פשוט גדל...
 

Tin Tinn

New member
מצטערת לשמוע שכל כך תובעני וקשה

לא שזה מאד מפתיע, אבל בכ"ז קשה מאד כל הכבוד לנסיך על שיתוף הפעולה, ויופי של מקום בחרתם לשבור בו את הצום
ולגבי שבעת ומשהו החודשים הבאים, שולחת לך
שיעבור מהר
 
למעלה