למקסיקני הכי טעים../images/Emo24.gif
היי מקסיקני! מה שלומך? הרבה זמן לא כתבתי בפורום וזה בגלל סיבות בריאות. היתי מאושפז קצת ברמב"מ לטיפול ניסיוני(מחקר) בפוסט טראומה.אינני יודע עדיין אם תהיה הקלה כלשהי בעקבות הטיפול. מה שלומך אתה? ציער אותי לקרוא בפורום על התערבות של כל מינה אנשים בחייך הפרטיטטם. זה פסול,מגעיל,וכל הסופרלטיביים השליליים! לא חשוב מה היה או לא היה בינך לבין זוגתך לאף אחד אין זכות להתערב בחייך הפרטיים!!!! מאחל לך חיים טובים מספקים מאושרים ובריאים!!! ביי
היי מקסיקני! מה שלומך? הרבה זמן לא כתבתי בפורום וזה בגלל סיבות בריאות. היתי מאושפז קצת ברמב"מ לטיפול ניסיוני(מחקר) בפוסט טראומה.אינני יודע עדיין אם תהיה הקלה כלשהי בעקבות הטיפול. מה שלומך אתה? ציער אותי לקרוא בפורום על התערבות של כל מינה אנשים בחייך הפרטיטטם. זה פסול,מגעיל,וכל הסופרלטיביים השליליים! לא חשוב מה היה או לא היה בינך לבין זוגתך לאף אחד אין זכות להתערב בחייך הפרטיים!!!! מאחל לך חיים טובים מספקים מאושרים ובריאים!!! ביי