למקסיקני הכי טעים

duby3

New member
למקסיקני הכי טעים../images/Emo24.gif

היי מקסיקני! מה שלומך? הרבה זמן לא כתבתי בפורום וזה בגלל סיבות בריאות. היתי מאושפז קצת ברמב"מ לטיפול ניסיוני(מחקר) בפוסט טראומה.אינני יודע עדיין אם תהיה הקלה כלשהי בעקבות הטיפול. מה שלומך אתה? ציער אותי לקרוא בפורום על התערבות של כל מינה אנשים בחייך הפרטיטטם. זה פסול,מגעיל,וכל הסופרלטיביים השליליים! לא חשוב מה היה או לא היה בינך לבין זוגתך לאף אחד אין זכות להתערב בחייך הפרטיים!!!! מאחל לך חיים טובים מספקים מאושרים ובריאים!!! ביי
 
אהלן דובי מה שלומך?

מצטער לשמוע שהיית מאושפז חבל שלא הודעת כי מישהו מאיתנו היה מגיע לבקר ולראות שהכל בסדר....תלמד לפעם הבאה...מקווה שהטיפול שלך עבר בהצלחה...ושאתה מרגיש טוב יותר... תודה רבה על התמיכה...והעידוד...אני בהחלט מסכים איתך שאנשים לא צריכים להתערב בין בניי זוג כי זה רק הורס וממש מגעיל... אבל כמו שציינתי יש כאלה שמשעמם להם בחיים...וזה הכייף שלהם להתערב ולהיכנס בין אחרים...ולצערי גילינו את זה על מישהי שהייתה כאן בעבר חברת הפורום טוב שהיא לא כאן יותר...ולא ניתן לה להתערב לנו בחיים אף אחד מאיתנו...אז שוב תודה רבה לך זה רק מחזק אותי כל התמיכה שלכם...ומעודד אותי להמשיך ולנהל את הפורום כאן... מה איתך חוץ מזה???אני מקווה שתשוב לכתוב כאן כמו בעבר... ולא תעלם לנו... שיהיה לך המשך יום נפלא...ומחייך... להשתמע תמיד... מקסיקני טעים...
 
ערב טוב פלסר הכל אחלה...

אני לא יכול כי יוצא יותר מאוחר אבל תיכנסו אתם בכייף... אני אקרא לך במסנג´ר שאחזור... שיהיה לך המשך ערב נפלא...
 

ברק 188

New member
היי פלסר

דו"ח מצב: אני רק לפני כ-10 דקות הגעתי הביתה עייף,שבור,ושבו´ז,היום בטח לא,עד כאן דברי להיום אני עף להתקלח ולאחר מכן הופ´ה למיטה מחר יום חדש.להשתמע
 
למעלה