למצוא עבודה ,מורה ומומחה ייצור בהייטק

jane doee

New member
למצוא עבודה ,מורה ומומחה ייצור בהייטק

שלום,
בעלי מומחה ייצור בחדר נקי בחברת אינטל.אנגלית טכנית טובה.אני מורה לאנגלית ביסודי ודוברת צרפתית,בעלת דרכון צרפתי.
בעלי חושש מעזיבת מקום עבודה בטוח כי גם ככה קשה לשרוד כאן מבחינה כלכלית.הנסיון המקצועי שצבר מאוד ספיציפי, לכן הוא לא יתפטר על מנת להיות זמין להצעת עבודה בקנדה,אלא אם כן תגיע הצעת עבודה ממעסיק.
איך מוצאים מעסיק? האם יש חברת כ"א בקנדה שמתמחה בהשמה בהייטק? מה הסיכוי שנסתדר מבחינה כלכלית בקנדה אם אמצא עבודה בקנדה כמורה בבית ספר יהודי...אודה לכל עזרה.
אשמח לשמוע מנסיונכם..
 

SupermanZW

Well-known member
יש סניפים של אינטל בטורונטו ובונקובר

ואנשים עם הניסיון של בעלך דרושים שם. אינטל אינה החברה היחידה הדורשת מומחי יצור בחדר נקי, יש חברות נוספות בקנדה שצריכות מומחים כמו בעלך, אבל בשביל לקבל הצעת עבודה הוא צריך להיות בקנדה, למעט אם יצליח להשיג מאינטל רילוקיישן למשרה זהה בטורונטו או בונקובר ויש סיכוי שיצליח להשיג זאת.

בשביל למצוא משרה בהוראה בקנדה תצטרכי לעבור הסמכה פרובינציאלית, אחרת לא תוכלי לעבוד כמורה, מכיוון שהסיכויים הגדולים ביותר עבורכם הם בטורונטו או בונקובר כדאי לך לברר מעכשיו את הדרישות להסמכת הוראה באונטאריו ובBC, בעלך יסתדר, במיוחד אם אינטל תעביר אותו למשרה זהה בטורונטו או בונקובר.
 

michaelbl

New member
אני חולק עליך

ככל הידוע לי אין בכלל ייצור ציפים בקנדה, גם לא באינטל, כך שמומחיות בחדר ייצור נקי היא רחוקה מלהיות מבוקשת, משהו בדומה למהנדסי מכרות שעלו לארץ מרוסיה
 
למעלה