למען החיילים דרושים מהשרון וכל הארץ

אופה3

New member
למען החיילים דרושים מהשרון וכל הארץ

שלום לכולם, בפורום מתכונים העלו רעיון מאוד נחמד, שהתחלנו כבר לעבוד עליו, מתארגנות קבוצות של אנשים מכל רחבי הארץ, לעזור לחיילים ולנפגעים שמאושפזים בבתי החולים, אנחנו רוצים לארגן להם מין משלוח מנות שכזה, לכל החיילים והנפגעים, מי שקרוב לביתו או בדרכו לעבודה מכיר מחסומים קבועים וכאלה מוזמן לספר לנו, כמו כן אנחנו מבקשים ממי שמוכן להצטרף לתרום לנו כל מיני דברים: מדובר בכמות של 1,200 חיילים שזקוקים לנו, אז יאלה לעזור בבקשה, שהם רק בקלקיליה כמו: חטיפים, שוקולדים, סנדוויצים, ממתקים, מנות חמות, נודלסים, קפה סוכר ותה,למי שיודע שבמחסום שלידו יש קומקומים, וכל מה שעולה בדעתכם על מנת לעזור לחיילים ולפצועים. כל מי שיש לו קשר עם כוחות הביטחון, ועם אנשי הרפואה, שיודעים איך ניתן להעביר את המצרכים האלה לפצועים בבתי החולים,.שימסור לנו בבקשה פרטים. ביום שלישי הקרוב אני מתכננת להעביר לחיילים במחסום קלקליה, ואם יהיה מספיק גם לטרמפידיות בצומת רעננה את כל הדברים האלה, יש בחורה אחת שגרה באלפי מנשה, והיא התנדבה לקחת למחסום את המצרכים, נקודת המפגש תועבר אליכם במסרים אישיים, מי שרוצה מוזמן לכתוב לי. בשעה כל כך קשה לעם הישראלי, אני יודעת שיש בקרבנו אנשים שרוצים לעזור ולתרום אך לא יודעים איך, במתנה צנועה זאת לחיילים ולפצועים, אולי נצליח במעט לעלות את אושרם של החיילים והפצועים, להראות להם שאנו האזרחים כן חושבים עליהם. בברכת שבת שלום, ושבוע שקט האופה. לכל מי שפונה אלי במסרים, אנא ציינו מאיזה פורום אתם, תודה.
 

שקוירין

New member
עזוב שחר

זה לא חוכמה להיות עדיפים על קבוצות נחותות כמו אשדוד או מכבי הבעיה היא שהפועל לא מספיק טובה בשביל להיות אלופה. היום אגב, הפועל נראתה גרוע בלי קשר לאשדוד והגיע לה להפסיד. ההימור על סבן התגלה כטעות קריטית וגם ההעדפה של אוסטרץ בחילוף במקום אודי היתה מוטעית. אין מה לעשות, חיפה פשוט טובה מהפועל היום וזה כל הסיפור.
 

שחר .ו

New member
עכב התסכול נסלח לך על המיקום בשרשור

אבל אפשר בכל זאת להעיר כמה דברים. גם בעונת הדאבל הקרפדות היו קבוצה יותר טובה, אבל למרות הכל זה נגמר כמו שזה נגמר. ההימור עם קלימי אולי טעות, אבל אנחנו הולכים לספוג את הטעות הזו במשך שנתיים נוספות כי על הסכום שהוציאו עליו, אני לא רואה איך הופכים אותו לדודו דאהן 2 וכמו שאני מכיר את קשטן, הוא הולך להתעקש עליו עד הסוף. מבחינתי, אודי היה צריך לפתוח, אבל זה קשטן ובפעם ה1000, אחריי כל מה שהוא הביא לנו, מי אני שאבקר אותו. בכלל, השנה אנחנו שוברים שיאי החמצות ורק מהסיבה הזו, באמת מגיע לנו לא לקחת אליפות.
 

שקוירין

New member
עקב התסכול נסלח לך על טעות הכתיב

דווקא היום לא הגענו לכל כך הרבה הזדמנויות וזה מול שניבלמים שהם לא ממש בלמים. אני לא מסכים שבעונת הדאבל חיפה היתה טובה יותר, היו להם שחקנים טובים יותר אבל השנה גם המשחק הקבוצתי שלהם עולה על שלנו. לגבי קלמי- אתה זוכר כמה שמחתי שהוא הוחתם ואני מנסה לא לשפוט אותו אחרי שני משחקים, בסה"כ מבחינת פוטנציאל אין ספק שהוא עולה על בכר.
 

שחר .ו

New member
תודה.

כנראה שלא ירדת לסוף דעתי בקשר לקלימי. אני לא טוען שהוא לא שחקן מספיק טוב, ההפך , כוונתי היתה לכך שברגע שהוא הוחתם בעצם פה היה ההימור ומתישהו הוא בעצם צריך לצבור ביטחון כדי לעלות להרכב ראשון, חוץ מזה שנראה לי שבכר הרגיז את קשטן וזה עלה לו באיבוד ההרכב והשינוי הוא לא ממש על רקע מקצועי. לגביי ההחמצות, אומנם אי אפשר להשוות את זה למטחים שהיו בדרבי, אבל גם לאחר צפייה נוספת במשחק אני בטוח שהייונ חייבים לכבוש עוד שער אחד לפחות.
 

בני12

New member
הטעות התחילה בכלל בהרכב הראשון

מי עולה עם ארבעה קשרים הגנתיים למשחק מול אשדוד. אונישנקו ופישונט היו כל-כך מיותרים במשחק ולא עשו כלום. היה חייב לפתוח בהרכב יותר התקפי. אני לא מבין את קשטן. הוא רצה לעשות הגנה ולצאת למתפרצות מול אשדוד.
 

alon@aizen

New member
אם פותחים עם הרכב הגנתי

צריך שהוא לפחות יעשה הגנה..
 
למעלה