למען אחיי ורעי...שאלה יהודית בקופנהגן

חגי42

New member
למען אחיי ורעי...שאלה יהודית בקופנהגן

שלום חברים, נשמה טובה ממכריי עברה אל קופנהגן ומתבאסת מזה שהחיים היהודיים שם לא בדיוק שוקקים (הוא מתאר שני בתי כנסת מרכזיים ואחד של חב"ד אבל אף אחד מהם לא פעיל או מקבל פנים במיוחד). הבחור לא ישראלי אבל מאוד ישמח לקבל רעיונות להכיר או להיות חלק מקהילה יהודית או ישראלית בסביבה אם היא קיימת. (הוא סטודנט מארץ אירופאית אחרת אם זה משנה). אם יש לכם רעיונות או הצעות, אנא שלחו לי מסר בפרטי ואעביר הלאה (אם אפשר באנגלית כי הוא לא יודע עברית). תודה מראש!:)
 
למעלה