ובכן GAUDI ,
יש הבדל מהותי בין המתת חסד, לבין המתה מתוך נוחות. אני בהחלט מסכימה עם כך שלמשפחה יש בעיה, והפתרון הוא מציאת בית חדש לכלב. לא תמיד הפיתרון הטוב ביותר הוא להחזיק את הכלב "בכל מחיר". ובמקרה זה אני באופן אישי לא מסכימה עם חלק מחברי הפורום שאסור בשום פנים ואופן למסור את הכלב, שמדובר ב"אכזריות" , "הגיון מעוות" וכו´. כאשר מדובר בכלב דומיננטי וחזק, העלול לתקוף תינוק - לי אין שום דילמה בעניין. אך מכאן ועד המתת הכלב הדרך רחוקה מאד. ואכן, כפי שציינה דר´ ורד לעיתים ניתן להתקל בוטרינרים המבצעים המתות "נוחות" (לא חסד). אין ספק שהדבר פסול מיסודו, ואני מאמינה (ומקווה) שמדובר באחוז קטן מאד וזניח. כאשר מדובר בהמתות חסד, הדילמה היא קשה מאד, ולא אחת הוטרינר מתחבט ומתלבט - איך, מתי ,האם להמתין מעט ? אולי ההמתנה ארכה זמן רב מידי.... ובכלל, כיצד ומתי להציע לבעלים את האופציה??? מדובר במשפחה הזקוקה לעזרה, והצגת הדברים כניראה נעשתה בצורה שגוייה. אני באמת תקווה שהוטרינר והמשפחה לא יבחרו בפתרון הקל של הרדמת הכלב, ויתאמצו למצא פיתרון יותר הולם. חלק מחברי הפורום נתנו עיצות מצויינות, והיפנו למקומות הנכונים. נקווה שגם לסיפור זה יהיה סוף יותר משמח.