למסירה גורה מהממת!

Kewen

New member
למסירה גורה מהממת!

גורת סן ברנרד מעורבת, בת 3 חודשים מהממת! תהיה גדולה ויפה, שובת לב, בעלת עיניים חומות מהפנטות! המאמץ יתחייב לעקרה, ויקבל בהנחה את כל החיסונים ואת העיקור. לפרטים נוספים: 0526646747 קרן (תרגישו צורך להפיץ, המוצאהתמים של הכלבה כבר היה בדרך לצב"ח ת"א, תנו לחיות לחיות ואתי אלטמן המדהימה הבטיחו לעזור וביקשו את עזרתנו בלהפיץ את תמונתה, תודה)
 

t32

New member
קרן!

אני מזהירה אותך ואתה יודעת למה אני מתכוונת! (ואני אוהבת אותך)
 

Kewen

New member
היי שירה!

קודם כל זאת לא אחת מששת הגורים המפורסמים, 5 מתוכם נמסרו אתמול ביום אימוץ של SOS. (מתנצלת מאוד מי שפיספס מסירה בגלל שאימצו אצלי, ומתנצלת שבאתי עם כולם, אבל המצב קשה ולא הייתה לי ברירה) נשארה גורה אחת, מתוקה אבל בודדה:( כרגע היא מופרדת בחדר נפרד, היום כשאחזור הביתה ארגיל אותה לחתולים ולכלבים. ישנם אצלי למסירה: גומי! גורת חתולים מתוקה בת חודש (מופיעה עם התמונות של הגורים) לוקה (גולדנית מהממת ומתו'ה בת 3 (מופיעה גם היא עם התמונות) עומר, גורת כלבים מעורבת בת חודש וחצי, דומיננטית ומתוקה (מצורף הקישור זאת עם הקולר השחור) כמובן לא לשכוח את צ'וןצ'ון שמחפשת גם היא בית, היא אוצר אמיתי.
 

t32

New member
אל תתנצלי

מגיע לך למסור הפעם לפני אחרים. בהחלט מגיע. מזל טוב לכל הגורים שמצאו אתמול בית.
 

Kewen

New member
טיפ קטן

טיןם לי ספק שמה שעשה את המסירה הוא הקולרים הצבעוניים שתמי קנתה לכל כלב, את זה שלכל כלב היה צעצוע ועצם קטנה, וזה שהם כולם ישבו על בד אדום, הם היו נקיים והייתה לידם קופסה עם מגבונית לחים לניגוב הידיים לפני שנוגעים בהם, וקערה גדולה ואדומה עם מים. זה משך את העין, הם נראו מטופלים ומושקעים (למרות שכולנו יודעים שהם הגיעו 2 לילות קודם מסריחים לנבלה) היו גורים מהממים ביום אימוץ (יותר יפים משלי מה שבטוח). באיזהשהו שלב מישהי עם גור לוותה ממני משחק אחד, ואח"כ היא החזירה כי הגור נמסר. זה יותר חמוד כשרואים שלמישהו איכפת ממנו מספיק כדי להביא לו צעצוע.
 

Kewen

New member
פעם הבאה גם את עם מחשוף!:)

אבל .... באמת שיחקה אותה עם המחשוף:) בדרך כלל צריך לשכנע את האבא הכי הרבה, אבל את האימא ואת הילדים קניתי עם הגורים המושקעים והאבא השתכנע מיד מ... שהייתה ליד הגורים כ-ל הזמן!
 

SnoopyS*GirL

New member
בלי להזכיר שמות!

אני מתגעגעת לפרה הקטנה המדהימה
 

t32

New member
למה את מגלה?

את כל הסודות הקטנים שלי? מה יהיה? עכשיו כולם ילמדו לשווק את הגורים ....... אני מוסיפה עוד כמה דברים שבעיני הם קריטים ומאפשרים לכם המוסרים מבחר גדול יותר של מאמצים ואת האופציה לסנן יותר ולבחור בתים טובים : מתוך ההנחה שמדובר בגור "טרי" למסירה: 1. תלעו אותו לפחות יומיים קודם 2. אל תאכילו יותר מדי בבוקר המסירה- גורים מרוחים בקקי/קיא לא יימסרו. 3. רחצו אותם בעדינות בספוג טבול במים פושרים(לא בחורף!) או נקו עם מגבונים לחים - ריח טוב מושך. 4. לכל גור- קולר צבעוני וצעצוע צבעוני- שוה את ההשקעה של הכמה שקלים. 5. בהגיעכם ליום המסירה- הביאו אתכם חומר ניקוי כלשהו, עיתונים, קערת מים, מגבונים לחים,שקיות זבל ובד צבעוני ויפה. מנקים את תחתית הכלוב במתחם- כי מי יודע אילו גורים היו עליו לפני שבוע, מרפדים בשקית זבל, עליה עיתונים ומעליהם פורשים את הבד הצבעוני שישווה לכל העסק מראה נאה, מפזרים את הצעצועים, מוודאים שהגורים נקיים ויש להם מים טריים בהישג יד. 6. חשוב! לא לאפשר לאף אחד לגעת בגורים בלי שניקה את ידיו היטב במגבון לח, את המגבונים הלחים המשומשים השליכו לשקית אשפה שהבאתם כדי לשמור את המתחם שלכם נקי ומסודר. המעבר בין גורים לגורים עלול לגרור הדבקה במחלות- הזהרו מאד. עדיף להימנע בכלל מליטופים ואם אין ברירה- מגבון לח ואף רחיצת ידים לפני שיגעו בגורים שלכם. זה גם מראה על רצינות - לצערי אני נתקלת בהמון הורים שחושבים שיום אימוץ הוא מעין פינת ליטוף לילדים חינם ולא מתכוונים בכלל לאמץ כלב - רק להעביר קצת זמן בדרך הביתה. כמובן לא לשכוח לתחקר את המאמצים היטב- אני אישית לא מוסרת גור למשפחה שלוקחת כלב "בשביל הילד". אני מקווה שכולם ימצאו בית חם (ממוזג) לקיץ.
 
אויויויויויויויוי

א מזל טוב, אני כל כך שמח שהלך לך טוב. המגבונים הלחים זה לא ממש אפילו 50% הגנה והעברה של צעצוע בין שני גורים משגרים שונים - לא מחוסנים בלי היסטוריה ידועה - בא לי לתפוס את השערות המעטות שעוד נשארו לי ולתלוש אותן מהראש. הכי חשוב מבחינתי זה למזער את סכנת ההידבקות במקומות אימוץ ל0. צ
 
למעלה