למנשה לוי

למנשה לוי../images/Emo123.gif

מנשה, לא כולם בפורום מבינים את חוש ההומור המשובח שלך, עד עכשיו קיבלתי שש פניות לקבלת השי, חלקן כתובת בלבד, ללא שם, חלקן מפורטות ביותר. היות ואתה יזמת את כל הנושא הזה, תסביר לכולם שאין שום שי, לא היה ולא מאמין שיהיה, אלא אם אממן אותו מכספי האישי. לכל המאמינים ב"ארוחת חינם", אני מקווה שבכנס הקרוב כולם אכן יקבלו שי ויהיו הגרלות. בברכה,
 

_אלי_

New member
אדם, במקומך הייתי נוקם בגדול! ../images/Emo11.gif

הייתי מפרסם שהמפגש הבא, בו יחולקו הפרסים, יתקיים בבית משפחת לוי ביום שישי בערב. או מפרסם את כתובתו של מנשה בפורום אוכל וכותב שכל מי שישלח מייל יקבל הזמנה זוגית למסעדה. ואלו רק הרעיונות העדינים. הייתי נותן לך עוד כמה, אלמלא חששי מכישוריה הצבאיים של רעיתו.
 
אלי, איזה ילד אתה ../images/Emo85.gif../images/Emo66.gif

זוג בני X ו-X, מאיזור המרכז מחפשים צלע שלישית להגשמת פנטזיות משותפות. לפרטים, לפנות למנשה לוי בטל´ ^#$^#$^ פלאפון @#%@#%@# מייל @#$@#$ ביפר $@#%@# כתובת @#%@#%. הישר לפורום סקס.
 

_אלי_

New member
וולברין עוד עשוי לענות למודעה כזו ../images/Emo8.gif

חוץ מזה ציינתי שהרעיונות שלי עדינים.
 
חברים יקרים, נא להירגע!

אכן לא מזמן רוקנתי את הדואר שלי ולהפתעתי גיליתי פניות רבות לקבלת השי הנ"ל. אני מודה ומתוודה שלא שיערתי שהתבדחות קטנה מצידי תפיל בפח מספר כה רב של אנשים, ואני מתנצל אם גרמתי למישהו עוגמת נפש. נ.ב. חלוקת שי נוספת תתקיים בקיץ ותכלול סוף שבוע באקפולקו עם מסאז´ בארבע ידיים... לאדם ואלי, כל פעולת גומלין נגדי תיתקל באינתיפאדה מיליטנטית מגובָּה בידע שנצבר בשרות רב עלילות בהנדסה קרבית - ראו הוזהרתם!!! ממני, מנשה לוי המנסה בשארית כוחותיו לחייך פה ושם למרות המציאות המזוויעה שמסביבנו.
 
אלי, עירך קרובה לעירי....../images/Emo18.gif

נ.ב. אשתי מוסרת שהפיסול הסביבתי של מרכז ג´נין נתן לה השראה לכמה רעיונות לגביך....(ושום ועדת חקירה של או"ם שמום לא תגיע אליך). סתאאאם. אדם, אלי - חייבים לארגן מפגש בקרוב משום שמתחשק לי מאד לראות גאדג´טים ולאכול קבבים + בירה קרה. מבחינתי גם באר שבע טובה רק לא בכוך הצר מלהכיל של שיפודיית אמונה. מה, אין מקום גדול יותר בבאר שבע?
 
מכיוון שכל הארץ חזית וכל העם צבא

אין בעיה שהמפגש יהיה בכל מקום בארץ (בתוך תחומי הקו הירוק).
 
אדם, אי אפשר לנחות על חברי הפורום

ולקבוע מפגש בהתראה של 3 ימים. כדי לאפשר לחברים להתארגן, תן שבוע - שבוע וחצי.
 

_אלי_

New member
שמעתי שב- OS 5 יש תוכנה מצויינת../images/Emo117.gif

להכנת קבבים, ואם משדרגים לגירסת הפרו, יש גם אופציה דיאט לסלט כרוב. אני מתנצל על השטויות שאצבעותי מקליקות, הכל בגלל ריח המדורות החזק שממלא את ביתי.
 

al-x

New member
מה דעתכם על ת"א כמקום מפגש?

לא בגלל העדפה אישית או משהו, פשוט הרוב יודעים את הדרך לשם
ואם כבר מפגש, נסו לארגן אותו אחרי ה 10 במאי, פשוט ב 10 יש לי מתכונת בהסטוריה ולא ממש יצא לי לפני זה, וכל מה שאני מפגש זה שפעם אחת, פעם אחת שבו כולם ירקדו לפי החליל שלי
 

al-x

New member
תיקונים לכמה טעויות הקלדה:

שאני מפגש = שאני מבקש פעם אחת שבו כולם = פעם אחת שבה כולם והגטירה אמורה להיות חליל
 

avivgr

New member
לי אין בעיה עקרונית אחרי

ה8 במאי...כי אז אני כבר יכול לנסוע עם האוטו לבד...אפילו לבאר שבע.... אביב
 
למעלה