אבל האם הרמת את עוצמת הממיר עד הסוף (העיגול שבצד ימין) ורק לאחר מכן את העוצמה בטלויזה ??!! מתקינים רבים נוהגים לבטל אופציה זו בממיר ומקבעים את העוצמה על מינימום כאשר הוליום נישלט ע"י הטלויזה. בדוק/בטל אופציה זו ותתפלא לגלות עוצמות חדשות בממיר שלך
בהחלט מרגיש את הורדת העוצמה וגם שאלתי על זה כאן. זה די מחפיר! ואיפה הכפתור האדום המדובר שהטכנאים ביטלו? (ואו! "כפתור אדום סמוי". נשמע כמו סצינה מסרט מתח)
לשלט לפי חוברת ההדרכה אבל גם כשהעיגול עד הסוף לדעתי העוצמה קצת נמוכה כמובן ביחס למקורות אחרים. מבדיקה אצל חברים זה עושה רושם אצל כולם זה קצת נמוך. רציתי לדעת אם יש עוד מנויים שמרגישים זאת שחר