למנויי YES - עוצמת הקול אצלכם -

שח_מט

New member
למנויי YES - עוצמת הקול אצלכם -

נדמה לי שעוצמת הקול של YES לעומת מקורות דיגיטליים אחרים, קצת חלשה. האם אתם חווים גם את זה? שחר
 

דרור א

New member
לא מכיר ממירים דיגטאלים אחרים

אבל האם הרמת את עוצמת הממיר עד הסוף (העיגול שבצד ימין) ורק לאחר מכן את העוצמה בטלויזה ??!! מתקינים רבים נוהגים לבטל אופציה זו בממיר ומקבעים את העוצמה על מינימום כאשר הוליום נישלט ע"י הטלויזה. בדוק/בטל אופציה זו ותתפלא לגלות עוצמות חדשות בממיר שלך
. דרור.
 

סטנלי.

New member
כן, כן! ואיפה העיגול האדום?

בהחלט מרגיש את הורדת העוצמה וגם שאלתי על זה כאן. זה די מחפיר! ואיפה הכפתור האדום המדובר שהטכנאים ביטלו? (ואו! "כפתור אדום סמוי". נשמע כמו סצינה מסרט מתח)
 

שח_מט

New member
העברתי תשליטה על הווליום של הממיר

לשלט לפי חוברת ההדרכה אבל גם כשהעיגול עד הסוף לדעתי העוצמה קצת נמוכה כמובן ביחס למקורות אחרים. מבדיקה אצל חברים זה עושה רושם אצל כולם זה קצת נמוך. רציתי לדעת אם יש עוד מנויים שמרגישים זאת שחר
 
היתה לי בעיה דומה אבל גיליתי שאם

מגבירים את הווליום ב TV השניה שמחוברת ע"י TV LINK היא נפתרת ..
 
למעלה