למנהלי הפורום ולכולם אני חייב עזרה
יש לי איימל באתר אוולה !!! עכשיו אני רוצה לשים אותו באוטלוק אקספרס שלי אבל אני לא יודע מה הדואר ניכנס ומה הדואר יוצא !!! של אותו שרת באוולה !!! אז איך אני בודק את זה ? וסנוסף יש לי עוד שאלה ואם את בבקשה יכולה להמליץ לי על תוכנה שהיא חינמית וטובה !!! שבעצם התוכנה כל הזמן פועלת והיא פועלת ליד השעון במחשב וכאשר אני מקבל דואר זה קופץ בהודעה ואומר לי שקבלתי דואר חדש ! אם תוכלי להביא לי המלצה חמה של תוכנה כזאת ולהביא לי לינק ישיר אני יודה לך מאוד... !!!!
יש לי איימל באתר אוולה !!! עכשיו אני רוצה לשים אותו באוטלוק אקספרס שלי אבל אני לא יודע מה הדואר ניכנס ומה הדואר יוצא !!! של אותו שרת באוולה !!! אז איך אני בודק את זה ? וסנוסף יש לי עוד שאלה ואם את בבקשה יכולה להמליץ לי על תוכנה שהיא חינמית וטובה !!! שבעצם התוכנה כל הזמן פועלת והיא פועלת ליד השעון במחשב וכאשר אני מקבל דואר זה קופץ בהודעה ואומר לי שקבלתי דואר חדש ! אם תוכלי להביא לי המלצה חמה של תוכנה כזאת ולהביא לי לינק ישיר אני יודה לך מאוד... !!!!