למנהלי הפורום ולכולם אני חייב עזרה

CD BOY

New member
למנהלי הפורום ולכולם אני חייב עזרה

יש לי איימל באתר אוולה !!! עכשיו אני רוצה לשים אותו באוטלוק אקספרס שלי אבל אני לא יודע מה הדואר ניכנס ומה הדואר יוצא !!! של אותו שרת באוולה !!! אז איך אני בודק את זה ? וסנוסף יש לי עוד שאלה ואם את בבקשה יכולה להמליץ לי על תוכנה שהיא חינמית וטובה !!! שבעצם התוכנה כל הזמן פועלת והיא פועלת ליד השעון במחשב וכאשר אני מקבל דואר זה קופץ בהודעה ואומר לי שקבלתי דואר חדש ! אם תוכלי להביא לי המלצה חמה של תוכנה כזאת ולהביא לי לינק ישיר אני יודה לך מאוד... !!!!
 

shmulik15

New member
שלח מייל לתמיכה של וואלה

ולא בטוח שתוכל אלא אם הם מאפשרים POP3/SMPT
 

arik23m

New member
לא כל אתר מספק שירותי POP

לכן אגב HOTMAIL מרשים לעצמם כמובן לדרוש כעת כסף... (מה יש מייקרוספט עניה מידיי...) שורה תחתונה: בוואלה אין אפשרות לקרוא אימיילים מתוך אאוטלוק או תוכנה אחרת מלבד כניסה דרך האתר. אני בתקווה איתך שבעתיד..
 

Omri Danger

New member
למה אני מקבל לדואר האלקטרוני

שלי באינטרנט זהב... !!! כל מיני פרסומות מעצבנות שאנ ביכלל לא רוצה אותם ? מה עושים איתם פרסומות של DLEVIRY כאלה ובדואר של אוולה אני לא מקבל ביכלל פרסומות למה ??????............ ועוד שאלה אז אתם אומרים שאני יכול לקורא הודעות של אוטמיל דרך האוטלוק אקסרפס ואני מקבל שם שרת יציאה וכניסה?
 
למעלה