למכירה-ערכה רב-פעמית לזיהוי ביוץ|כן

nonolit

New member
למכירה-ערכה רב-פעמית לזיהוי ביוץ|כן

למכירה ערכת אובו-לוק רב-פעמית. השתמשתי בדיסקית אחת בלבד (פשוט נכנסתי להריון עוד באותו החודש!). אפשר להמשיך להשתמש בה לאחר ניקוי, אבל אני בהחלט אבין אם תעדיפי להשליך אותה לפח (או שאני אעשה את זה כבר בשבילך). יש בערכה דיסקית נוספת לא משומשת, וניתן לקנות 2 דיסקיות חדשות מן היבואן ב-40 ש"ח. הערכה עם 2 דסקיות עלתה לי 240 ש"ח, אולם אני אפרד ממנה תמורת 120. ו...בהצלחה!
 

RGI

New member
האם אפשר לראות את הערכה בלינק

או משהו כזה? כדי להבין איך היא בדיוק עובדת...
 
אפשר למצוא תיאור בקישור המצורף

כאן. והמחיר לערכה כזו חדשה על פי אתר זה הוא 184 ש"ח. עוד פרטים אפשר גם למצוא פה. אני תמיד נזכרת בכתבה הזו ולכן נמנעת מהערכות הללו.
 
אכן, למען האמת קשה מאוד לפרש

תוצאות של ערכה זו ולכן היא לא כ"כ מומלצת. יתכן ויש בנות שעבורן היא מתאימה. חוה.
 

nonolit

New member
נישלח פה לינק לתאור הערכה

פרט לכך אני יכולה רק להוסיף שיש חוברת עם תמונות שמראה הבדל בין זמן ביוץ וזמן שאינינו ביוץ - אני הצלחתי להבחין בהבדל בצורה ניכרת. לשאלות נוספות אשמח לעזור.
 
../images/Emo207.gifביוץ - שאלה דחופה!!

היום י"מ 13. אתמול בערך בבדיקת ביוץ יצאו 2 פסים, אומנם הפס השני מעט חלש יותר מהראשון אבל חזק וברור. היום התעוררתי עם כאב בצד שמאל והפרשה בכמות מכובדת, צמיגית, לא נספגת בנייר טואלת, נמתחת ועם ריח שונה מעט מהפרשה רגילה. מתי יתרחש הביוץ?
 

27bubu

New member
גם לי יש שאלה באותו נושא

האם ההפרשה הלבנה שקופה הצמיגית, מופיעה לפני, אחרי, או בזמן הביוץ? כלומר, כשהיא מגיעה, אז זה אומר שאם לא עבדנו, זה אבוד, או להתחיל לעבוד במרץ?
 
למעלה