למכירה זוג כרטיסים מצויינים להופעה בלונדון

o0Invisible0o

../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ואוו זה נפלא.

אני צופה עכשיו.

sondheims Dot

נכון נהדר?

אבל לראות אותו לייב.... זה היה יותר מזה. חשבתי שזה יהיה כמו כל ראיון ביו טיוב, אבל זה הרגיש כמו שיחת סקייפ ביני לבינו. חוץ מהעובדה שהוא התעקש לדבר בלשון רבים כל הזמן

o0Invisible0o

חח הוא היה כזה נבוך כשהוא דיבר בטלפון

עם המעריצות..זה היה נפלא.
הוא כזה מסיים שיחה: "טוב..אממ..נתראה. בעצם, בטח לא." ואז היא: "אני אראה אותך בטלוויזיה.." והוא: "כן, טוב..אז..ביי" ואז הוא אמר This is why I'm on a show where the write lines for you so I can avoid what's happening now basically

Twilight Girll

../images/Emo103.gifחחח זה היה יותר מצחיק כי הוא אמר

ok c ya later או משהו כזה.. ואז הוא קלט ש..זה דבר מטומטם להגיד אז הוא אמר כזה "WHAT?! " (עם פרצוף של 'מה אמרתי הרגע?') ואז הוא אמר משהו אמממ "הבטחתי שאני אגיד דברים מטופשים, אז אני לא רוצה לאכזב..." חחחחחחח זה היה אדיר! וברור שהוא יהיה נבוך אחרי שהיא ייבשה לו את החיים כל השיחה!! הוא כולו שר לה "פרסליייייייי וואסט אפפפפפפ פרסלי וואטס גוינג און!!!" והיא "הלו?" ואז "היי דארן, אפשר לשאול למה אתה מתקשר אליי?" חחחח פוסטמה!
חחחחחח אבל זה היה גאוני. כל השידור הזה. הוא אדיר.

sondheims Dot

../images/Emo45.gif

איך הגבת בחיבוק? אני צפיתי בהכל כשאני לופתת בחוזקה בובת בייבי פינגווין (שמאז sexy נקראת קורט
) חיבקתי אותו ממש חזק. זה היה הדבר היחיד שעצר אותי מלחבק את הלפ טופ.

y a m i girl

הוא מושלם../images/Emo181.gif../images/Emo82.gif

כל פעם כשאני חושבת שאני לא יכולה להיות עוד יותר מאוהבת בו אני מגלה שכן. חמודי, ומה שהוא אמר למעריצי סטארקיד, כ"כ היה לי חשוב לשמוע את זה. אני רואה אותו בלייב עוד חודשיים ו4 ימים, אני לגמרי לא מאכלת את זה

neurotica

../images/Emo70.gif ציטוטים נבחרים.

ולא, אני בכלל לא מתה מצחוק שוב. בכלל לא.
“Cool maybe we can vote together sometime.”
“We’re gonna mosey along with our wacky adventure together!”
“I’m Darren! I… I like beaches, sushi, and small animals (who are nice).”
“They’re fake evil! Which is the best kind of evil! So that’s cool.”
“Geometry is super super fun… because… you know what that sucks.”
“This is why I’m on a show where they write lines for you. So I kind of avoid… what’s happening now.”
“This is the waiting music! Everyone ready for this? UH UH! Wow that song was really good! I didn’t expect that to be as good as it was.”
“I was at Coachella this weekend, hence the colored fingernails. And other colorful things that you may or may not see.”
“So uhm YEAH.”
“So if you wanna be cool, like really cool, like you’re already cool if you’re here, but if you wanna be super cool, like add a cape to your coolness… I guess… I don’t know why a cape is cool… but either way, check Freelance Whales out.”
“WAIT. Before you say anything, just know that thousands of people are judging you. Ok. go.”
“Don’t you worry your beautiful little heads.”
“If I ever stray away, feel free to find me and kick me in the shins.”
“Guys I’m kind of nutty, but you have to understand that that’s all just me being myself.”
“If I could hug every single one of you right now, I would do it in a heartbeat. But I can’t. There’s just a camera. Can I hug the camera??” *מתה*
“Everyone having a good time? *yeaaaaa* Oh awesome that’s cool, so am I, and I’m really glad you guys could make it.”
“I wish I lived in the future where we have teleporters. And then one day, a thousand years from now, after the robots take us over, we can teleport pizza into livestreams.”
“Dalton seems to be this Lord of the Flies school run by children with no adults whatsoever.”
“The only person who would let kids run wild, singing and dancing, looking good in blazers, is Christopher Walkin.”
“Of course, DUH, I would love to.”
“That which makes you different is what makes you strong. Whether you’re gay, straight, orange, purple, dinosaur… I don’t care.”
“There’s a thousand people behind the camera pointing spears at me to make sure I do everything correctly. I’m actually chained to this chair and I can’t leave. And if I don’t do this correctly, they won’t feed me.”
“Clearly this wasn’t very planned, guys, but neither are half of the things in my life.”
“This is the biggest show I’ve ever played. It’s probably also the silliest show I’ve ever played. So, huzzah, on both accounts.”
“DANGERRR I’M FALLING IN LOVE FALLING IN LOVE FALLING IN LOVE WITH HERMIONE GRANGERRR.”
“And then it’s intermission. So, yeah.”
“Does this feel like I’m in your brain? I LIVE IN YOUR HEAD” (חייבת לציין שהייתי עם אוזניות, ולשמוע את דארן סוג-של לוחש לי באוזן היה בהחלט חווייתי)
“I am now going to call another human being. Well, let’s hope it’s a human being. I’d be really amused if it was, like, a cat. But I don’t know if the conversation would be as stimulating”
"I majored in awesome and fun"​
הכל נגנב באכזריות מכאן.

sondheims Dot

בהחלט היה לילה חוויותי!

צחקתי כל כך חזק בזמן השידור שאחותי בה לבדוק מה קורה איתי. כשהיא ראתה שמדובר בראיון עם דארן היא מילמלה "פאנגירל מטורפת" והלכה לישון

Twilight Girll

../images/Emo103.gifחחחחחחח ציטוטים גדוליםםםםם

טוב אני הולכת לראות את זה שוב. אעעעעעעאעעע הבנאדם הזה IN MY HEAD מאז. ><

o0Invisible0o

ואוו. אני ישבתי וכתבתי ציטוטים.../images/Emo122.gif

איזה בזבוז של זמן.
תודה!! זה באמת אוסף של כל הציטוטים הכי מוצלחים.

neurotica

אני למדתי מזמן שאין סיבה להתאמץ

יש טמבלר. והאנשים שם מספיק פסיכיים כדי לחשוב על כל דבר.

Twilight Girll

../images/Emo103.gifיאללה!!!דיברתי כבר עם עומר

על זה חחחחח (הוא מעדיף קייטי פרי! פחח) בכל מקרה אני אהיה שם. לא אכפת לי.

למעלה