למכירה או החלפה X-9 שנת 2003

evemon

New member
למכירה או החלפה X-9 שנת 2003

קטנוע מסוג X-9 של פיאג'ו. יד שלישית - 40,000 ק"מ. 500 סמ"ק שנת 2003 במצב מצויין. מחיר 16,000 ₪ ואגלה גמישות במחיר. טסט לשנה מוכן להחליף את הכלי באופנוע שטח DR650 (לא שחוט ולא גנוב) או בקטנוע מסוג ג'ו רייד 200 סמ"ק. לפרטים ניר 054-7621252
 
2003 , גם נמכר הרבה פחות מהמחיר שציינת

יהיה לך קשה למכור אותו
, X 9 = כלי לכל החיים בהצלחה
 

mh53

New member
אתה לא רוצה לקנות?

למה לבאס את הבנאדם? למה להבריח אנשים? יש לך עצה בשהילו שלח לו הודעה פרטית. זה ממש לא לענין שמישהו שם הודעת מכירה ואתה מודיע לכל העולם שהכלי שלו לא שווה את זה, לא מאחל לך.
 
אני בטוח שהוא מודע לזה שהקטנוע שלו

סחיר , כמו הרייטינג של ערוץ 1 אז אל תסחף למסקנות שהברחתי אותו , או גרמתי לו ל התבאס . הראתי לו את המציאות הלא מזהירה של הקטנוע הזה , ואיפה הוא עומד מבחינת הצעת מחיר , וכן אנשים שרוצים למכור את הקטנוע הזה יורדים למחיר זנ** עם כל הצער והכאב .
 

foxi1

New member
אנחנו אשמים!

כל אחד חושב שהוא חכם ומבין בהכול, כולנו עובדים על עצמינו, דופקים את השכן ממול שרק אתמול נתנו לו סוכר לקפה של הפילגש שחנתה עם האוטו בחנייה האסורה של הבניין, פריירים אמרנו? מדינה אוכלת יושביה אמרנו? זה לא חדש שזה הדבר ה 1 שהבן אדם חייב לעשות איך שהוא פותח העיניים בבוקר. ולראייה, אם היה מצב שמי שדואג להביא כלי רכב עתירי ממון ארצה,לפחות היה מכבד זאת לכל הכלים המשומשים, ודואג לשמם הטוב. בשורה התחתונה-בומרנג אמרה הדודה
 

dblast

New member
אתה ממש לא צודק

הקטנוע ממש טוב ומי שבאמת מבין קונה אותו ומנצל את חוסר הידע של רבים ואת המחירון הנמוך והלא מוצדק של הכלי. פעם הייתה בעיה בג'ק אמצע חשמליסטי, אבל כל זה נפתר כבר כמעט בכל הדגמים. הבעיה מאוד שולית לעומת מה שהכלי נותן.
 
עדיין, הסחירות של הקטנוע הזה על הפנים

גם אם הקטנוע נמצא טוב ואמין אחרי החלפת הג'ק החשמלי . אני אישית כבר עצרתי פעמיים כדי לעזור לבעלי הקטנוע שנתקעו בדרכים . זה מראה משהו לא ?
 

foxi1

New member
אל יאוש!

תנסה לא לרדת יותר מדי ותזכור ש תמיד יהיה מישהו שידלק עליו. קטנוע חזק וכיפי!
 
למעלה