למי שקרא כשכתבתי שאני הורסת קשרים..

B rabbit

New member
וואט אבר

מה סנובי בזה?? אני רוצה שתסבירי לי מה סנובי בלהדלק על אנשים שנראים טוב? ברור שהרושם הראשוני הוא המראה החיצוני.. חוץ מזה, אני ןכ מכירה אותם לעומק... אל תשפטי אותי. את לא מכירה אותי. דבר שלישי, אף אחד לא אמר שאני מאוהבת באחד מהם. קיצר, אם אין לך עצה, אל תעני.
 

קרימזון

New member
אני לא מבין

עדיף להיות עשיר ומאושר מאשר להיות חולה ומסכן. את משחקת אותה קורבן כדי להוכיח עד כמה היא מתנשאת. היא לא מתנשאת בכלל. ואגב, B Rabbit, אין בזה כל פסול. אנשים, תשתחררו מהדיעות הקדומות ומהקונוטציות...
 

B rabbit

New member
טוב אז תבכי

תעשי מה שבא לך. איזה צרות של עשירים? שאני מבולבלת?
 

B rabbit

New member
תודה על העזרה!!!!!!!

אני לא יכולה לצאת עם ארבעתם... אם זה יוודע להם זה לא יהיה טוב... וזה גם יעשה לי רגשי מצפון.... קיצר אני דבעית
 

BloodyRose

New member
רגע רגע רגע

בחורים מבית טוב לא מעשנים ולא משחקים סנוקר? הגדירי נא בשבילי מה זה בחור מבית טוב. זוג נערים מהאליטה של הרצליה פיתוח שרצחו נהג מונית? תאמיני לי שהם באו מבית מצויין... אבל הם לא עישנו ושיחקו סנוקר... היו להם דברים אחרים על הראש... אז האירי נא את עיני והגידי לי, מה זה לעזאזל בחור מבית טוב?!
 

suki da yo

New member
ל-ך יש בעיה עם סנוביזם?

את שפתחת שרשור על כמה שכולם מעריצים אותך? תסלחי לי אם אני לא קונה את זה.
 

BloodyRose

New member
ברגעים אלה ממש

אני מתחרטת על העובדה שמעולם לא ראיתי סרטי בורקס למיניהם...
 

קרימזון

New member
אם הייתי מכיר אותך

טוב יותר והפורום היה קצת יותר מצומצם הייתי מסביר לך את כל התיאוריה שלי בעניין (שהיא מתומצתת בצ'יינינג של "כוכב כחול") אבל אם את לא בקטע אז... אני די חסר אונים מהבחינה הזו (ולאלו מכם שחושבים שהם כלבי השמירה של המעמד הנמוך: כן! זה צרות של עשירים בדיוק כמו שלה! אני לוקח מאליו את זכות הבחירה! הכל מתבסס על עקרון הפרמטואיציה.)
 

RozwareZ

New member
אם אני לא טועה הם דווקא עישנו

אבל זה כבר משהו אחר... בהחלט דבר מפגר מה שאמרתם פה על טובים או לא... מסכים כמעט כמו תמיד עם רוז.... ובקשר לבעייה שלך... ללכת עם בן אדם לפי מראה חיצוני עדיף לך כבר שלא בכלל ברור שמראה חיצוני הוא קטע חשוב מאוד ואף הקטע החשוב ביותר לעניין הראשוני אבל עדיין זה לא קטע שיצליח... אמרת שאת מכירה אותם למי שאת הכי מתקשרת באופי תלכי איתו... יודעת מה ישמע מפגר אבל תעשי.... קחי טבלה תכתבי קריטריונים שאת אוהבת ורוצה יופי | תכונה שאת אוהבת נגיד אמינות | בית טוב עם זה חשוב לך.... וכו וכו כתבי מה שבא לך, ופשוט תעני על זה עם שלושתם מי שיצא לך הכי מתאים לכי איתו רק כמו שאמרו לך פה. החיים שלך יחזרו לך כמו בומרנג ובוסופו של דבר לא יהיה לך אפילו על מי לבכות
 

B rabbit

New member
למי שקרא כשכתבתי שאני הורסת קשרים..

אני ממש מטומטמת.... כלומר. הלוואי ויכלתי לשלוט בהז.. אני תמיד רוצה הרבה אנשים.. וזה מזיין לי את כל החיים... הרסתי מיליון קשרים עם אנשים שאהבתי.. ופגעתי בהמון אנשים.. זה ממש רע.. אני לא רוצה שזה יהיה ככה.. אני לא רוצה להיות בנאדם כזה.. העניין הוא כזה.. אני רוצה כרגע ארבע אנשים... ומה שמקשה עליי זה שכולם מעוניינים בי. כל הארבע.. מה לעשות?! ניסיתי לחשוב את מי אני הכי הרבה רוצה וזה לא יוצא לי. אז אני שוקלת פשוט לעזוב את העניין עם כולם. ולהיות לבד.
 

שׁזִיף

New member
קרימזון ../images/Emo26.gif

בא לך קצת לספר על הכוכב הזה..
בקצרה.. אם זה ארוך..
 

שׁזִיף

New member
אני חושבת..

שכמה שאמרת שלא יצא לך לראות מי הכי את רוצה או הכי טוב.. פשוט תעשי את זה. לא יכול להיות שאת כ-ו-ל-ם את רוצה. חייב להיות אחד שהוא הכי הכי..
 

קושקוש16

New member
ממממ בעיה../images/Emo4.gif

תראי... בלי שון דבר רע זה באמת צרות של עשירים... אבל אהבתי את הקטע שאמרת שאת לא תצאי עם ארבעתם כי זב יוודע וזה מגעיל!!! הרבה במקומך היו יוצאים עם כולם וכמו שאומרים פזוט משחקים בהם...
אז תראי מתוקה... אני מבינה אותך שאת אורמת שאת דלוקה על ארבע כי כנראה הם נראים טוב!! אבל תביני שבטוח יש אחד שעושה לך את זה הכי הרבה... תנסי לבחון אותם בכל מיני דברים קטנים כאלה ולראות מי הכי מתאים לך!!!
 
זה דוחה, זה כמו לעשות אן-דן-דינו.

לדעתי, אל תצצאי אם אף אחד מהם. כאילו... לפי מה שהבנתי, היו לך הרבה חברים. אז את לא חייבת דווקא עכשיו אחד. יהיו עוד הרבה שירצו אותך, ואת תרצי אותם, ואני בטוחה שגם יבוא אחד שתאהבי, ותיהי איתו כי את אוהבת אותו, ולא בגלל שבחרת בו מתוך 4. זה כאילו, טוב נו אתה- בוא. אז, תגידי לכולם בעדינות, לא, ותחכי קצת זמן... לא צריך כל הזמן חבר. זאת דעתי, מקווה שעזרתי, בהצלחה.
 

קושקוש16

New member
מה הקשר אן דן דינו?!!?

תראי אני לא אמרתי לך סתם לבחור מישהו שאז הטענה שלך הייתה צודת!! אמרתי לה תנסי לראות מי הכי מתאים לך? מי הכי אתה רוצה אותו בחייב להיות אחד כזה מ4!! כך ש.. אל תוציאי את הדברים שלי מפרופורציות!!!
 
זה לא מה שהתכוונתי לעשות.

נכון אני מסכימה איתך שיש בטוח אחד מבין ה4 שהיא הכי רוצה ושהוא הכי מתאים לה. אבל יש עוד מישהו, לא מבין ה4, שיותר מתאים לה. אני לא מדברת פה על חתונה או משהו והוא לא צריך ליהיות ה"מושלם" בישבילך, הרי זה חבר, לא בעל. מתי שאת רוצה את נפרדת ממנו. אבל כבר אמרת שאת "משקחת בבנים" ושפגעת בהרבה. אז לא חבל? אז זה כן אן דן דינו, כי זה להתפשר על אחד מתוך ה4. תעשי את ההחלטה שלך
 

B rabbit

New member
אנשים אתם צודקיםםםםם!

והגעתי להחלטה.. שאני אתחיל להסתובב עם כולם... להכיר אותם טיפה יותר טוב. שניים מהר אני מכירה מצויין והם ידידים טובים שלי... אמ... החלטתי גם להכנס לאף אחד לקשר מחוייב. לפחות לא כרגע. :)
 
למעלה