מנסה להבין ..
לגבי המסך - גם אם היית קונה באחת מחברות הסלולר , נזק שנגרם למסך בד"כ לא מכוסה באחריות . מעבר לזה - אם התיקון הוא בתשלום , מה מונע ממך לגשת לכל חנות/מעבדה אחרת ולתקן ? ומעבר להכל - האם רכשת בחנות ההיא ביטוח למכשיר ? אתה יודע - גם כשמבטחים רכב , נושא הרכב התחליפי הוא לא ממש מובן מאליו ודורש תשלום נפרד , כך שאני לא ממש מצליח להבין את הכעס שלך עשה סקר טלפוני בין חנויות שונות , בדוק מי מתקן , כמה עולה והאם יש חלקים זמינים וזה הכל . בהצלחה