למי שמעוניינת בפעילות מחר בפארק דרום בת"א

musttik

New member
למי שמעוניינת בפעילות מחר בפארק דרום בת"א

ללא תשלום (כרגיל) פתוח לכולם לכל הסטטוסים מני נחמן מארגן בפארק דרום בת"א משעה 10:30 ליד האגם הכניסה מרחוב בירנית סדנת מנהיגות והעצמה בשטח. תרגילי גיבוש, מנהיגות, פתרון בעיות תחת לחץ, סדנה יוקרתית ויקרה עם אופיר נחום. סדנה המיועדת בדרך כלל למנכל"י חברות היי-טק למינהן. בהמשך טראנס-דאנס אפריקאי מהמם ! חלי בל ורעות כהן יקפיצו בריקוד שבטי עתיק ואנרגטי. נא להביא באנדנה או מטפחת לסגירת העיניים. רוקדים בעיניים עצומות להעמקת החוויה לאחר מכן פיקניק משותף והכרות של החברים כל אחד שידאג לשתייה,אוכל לעצמו וילדיו,כובע,מחצלות,כיסאות,ומצב רוח טוב פתוח לכולם לכל הסטטוסים!
 

tutik1

New member
אבל למה לא לשרשר ללוח מודעות???

ואם היית משרשרת השרשור היה קופץ לראש העמוד, בעוד שאם אני אשרשר הוא ישאר למטה...
 

musttik

New member
אבל למה התוקפנות הזאת?

לא ראיתי לוח מודעות!!! גם ככה אתם בקושי מארגנים פה אירועים אז רציתי לעשות קצת טוב ולהביא אירועים חינמיים מבחוץ לבחרות שזקוקות לפעילויות לא צריך לכעוס מותק.
 

tutik1

New member
מסטיק, הגזמת לגמרי-גם כאן וגם

בשרשור 'הבמבה' שבו צורת ההתבטאות שלך וההומור הכאילו עוקצני היה לא לעניין. אני לא מותק שלך ואף אחת כאן היא לא מותק שלך. "התוקפנות" מכוונת למישהי שגולשת לא מעט בפורום הזה, ולא פעם ראשונה פתחה הודעה שמתאימה ללוח מודעות ושורשרה לשם, או קראה הערות לגולשות אחרות. בתור מי שהצהירה שהבינה שניהול פורום/אתר הוא לא בשבילה והיא לא בנויה לזה - את אמורה לדעת שניהול גוזל זמן ומשאבים שלי ולשאר המנהלות אין ממנו בשפע, וכן-שרשור שלנו ללוח מודעות גוזל מאיתנו זמן! ולגבי אירועים - "האתם" הזה הוא גם את, או שמא לא?? מי בדיוק זה אתם?? אם רצית לפתוח זאת על גבי הפורום, אז הנה זה נ]פתח, אבל כל הערה של בפורום בהקשר הזה תימחק.
 

musttik

New member
עם כל הכבוד

מהיום הראשון שדרכתי בפורום הזה זכיתי לתוקפנות ולאנטי של הגרעין השולט אבל אני לא מרגישה שזה משהו אישי נגדי הפורום הזה פתוח משנת 2003,היו צריכות להיות פה אלפי גולשות מה שנישארו בפועל זה 40 גולשות +40 הפקטביים שלהם כל השאר ברחו למקומות ידידותיים יותר תכלס יש בפורום הזה הרבה מידע לקורא מהצד אבל ממש לא נעים לשהות כאן ואפילו מכניס קצת לדיכאון!
 
נו באמת..

תיאוריית קונספירציה, התמסכנות ודיכאון באותה הודעה, זה יותר מדי בשבילי ביום שישי בבוקר. אני הולכת לקניות.
 

יולי 7

New member
אז למה את פה?

אם כל כך לא נעים פה...? זו לא את שכתבת השבוע שאת לא זזה מפה מטר? וניקים פיקטיביים? הזכרון שלנו לא כ-זה קצר! תודה על ספירת המלאי - חסכת לנו שרשור התפקדות
 

יולי 7

New member
../images/Emo6.gif את סגורה על זה

שלא תרצי לברוח למקום ידידותי יותר?
 
אני מניחה שהנחת העבודה שלך

בדבר אלפי הגולשות מתבססת על ההצלחה המסחררת שהפורום שלך נחל... מצטרפת לעיצה הטובה שאם הפורום הזה גורם לך דכאון, אולי כדאי להתנזר ממנו... סך הכל גם ב"גרעין השולט" אף אחד לא אוהבת להכניס אמהות לדכאון
 
לפעמים זה לא מה שאת אומרת

כמו האיך שאת ממש לא נחמדה 40 גולשות? ניראה לי שאת לא מבינה כמה רבות מאיתנו נכנסות כל יום מרותקות לכיסא וידעות שיש פה בית לא לכולנו יש צורך לפתוח שרשור על כל שטות ולהפוך כל דיון למלחמת צומי! לא בשביל זה אנחנו פה, כולנו פה כי אנחנו רוצות להיות פה, אם את לא מרוצה, אז סליחה ותודה, אבל לא תודה ולהתראות! גם אני בעד התפקדות, ולמנהלות, תמשיכו. פה זה הכיף הכי גדול שלי בשתיים בלילה כשאני לא מצליחה להירדם!
 

nina L

New member
ועל זה נאמר:הפוסלת במומיה פוסלת.

לא נתקלתי מזמן בתוקפנות ובגסות רוח כשלך.
 

סיון 38

New member
../images/Emo45.gif ובנימה זו תודה למנהלות המשקיעות מהזמן

היקר שלהן ואף טורחות לענות להודעות מתריסות שכאלו.
 
למעלה