למי שמסקרן אותו לקרוא את הספר של מייקל וולף

תגיד, בתור חוזר בתשובה שפעם התיימר

לטעון ולהטיף פה (נו, בקומונה) שהוא גילה איזו רמה מוסרית גבוהה יותר באורתודוכסיה, לא מטריד אותך אפילו טיפ-טיפה שאתה תומך באנשים כמו טראמפ ונתניהו? אתה לא זע אפילו קצת באי-נוחות כשאתה יודע שהבן של ראש הממשלה שלך הולך לזונות מאובטח ע"י השב"כ (בשבת), מוציא כספים שהיו יכולים להחזיק הרבה מאוד יתומים ואלמנות למרות שהוא כלל אינו עובד? שום דבר? אפילו לא עוברת מחשבה קלה? ככה ביעף?
 

John the Savage

New member
אכן, סטנדרטים גבוהים יש לך

אם הוא מצליח לשבת בישיבה שלמה בלי לילל מול הירח סימן שהוא "נורמאלי" ...

ומי שמצייר את הקריקטורה זו לא דווקא התקשורת. טראמפ עושה את זה בעצמו בחשבון הטוייטר שלו.
 
לא כועס בכלל, רק חוקר את

עומק הצביעות שלך ושל בני הכת שלך. זה תחביב שלי. תחביב מוזר, אני יודע. כמובן שגם לא ענית. התפתלת והתחמקת. לא שזה מפתיע אותי. מה שנקרא נבל ברשות התורה.
 

John the Savage

New member
למי שמסקרן אותו לקרוא את הספר של מייקל וולף

אני אמנע מלהביא כאן לינק לטקסט המלא של הספר כי זו הפרה של זכויות יוצרים וכידוע מאד חשוב לי לא להפר זכויות יוצרים. אבל רק אומר שאם תכתבו בגוגל fire and fury pdf, נכון להרגע זה הקישור הראשון שגוגל מביא.
 

Fellowship

New member
התחלתי לקרוא, אבל אפשר קצת רקע על המחבר מעבר לספר?

או במילים אחרות - כיצד אפשר לדעת האם הכתוב נלקח מהמציאות או מהדמיון?
 

John the Savage

New member
כשאתה קורא, תפריד בין ציטוטים לפרשנות

המחבר קיבל יד חופשית להסתובב בבית הלבן במשך תקופה די ארוכה. כמו עיתונאי טוב, הוא השתמש בחנופה ונתן לאנשים להרגיש שהוא בצד שלהם בכדי שיהיו משוחררים בלשונם.

לטענת המחבר, יש לו הקלטות שמגבות את כל הציטוטים שמופיעים בספר, ובהתחשב בזה שאף אחד מהאנשים שמצוטטים בספר גם לא בא והכחיש שאמר את מה שאמר, אני מאמין לו. בחלקים בהם מדובר בפרשנות האישית שלו, כמו בכל פרשנות תמיד כדאי לקחת את זה עם גרעין של מלח.
 
המחבר ממש לא נחשב לאמין ובעבר כבר הואשם בדיווחים

מוטעים. בעיה כשיש לך גם מחבר ספר וגם נושא ספרו ששניהם עם רפיוטיישן של שקרים. טראמפ הוא כמובן שקרן מסוכן יותר ועם טראק רקורד ארוך יותר, אבל עדיין, הוא ממש לא נחשב ל"עיתונאי טוב".

קח את זה מ-CNN, רשת שלא ידועה באהדתה לטראמפ, ומג'ייק טאפר, שידוע בתאקלים שלו עם טראמפ ופקידי ממשלו (המקרה האחרון הראיון שהוא קטע עם סטיבן מילר):

http://www.cnn.com/videos/politics/...lists/trump-fire-and-fury-book-michael-wolff/
 
למעלה