למי שלא הספיק לשלוח את "טור דדי":

nater

New member
למי שלא הספיק לשלוח את "טור דדי":

בניתי טור עם אותם היחסים, ולטעמי גם עם אותם סיכויים לתפוס: גרייבסנד X2- בניגוד לגאנה, כאן אין עדיפות ל-2. גרהאסופרס(1+) דנמרק GL
 

MamkyGreen

New member
יש לך כמה מילים על גרייבסנד

כי משהו פה המליץ על 1X אודה לך אם תפרט קצת על המשחק הזה
 

nater

New member
מספר סיבות:

קודם כל, אני לא אוהב להסתכל על יחסים בעולם ורק על פי זה להחליט, אבל היחסים על גרייבסנד ממש צונחים. עכשיו, לא הייתי מסתכל על זה אם זה לא היה מוכיח את עצמו אתמול בליגה הזאת, כאשר היחסים על דאג&רד ועל יורק צנחו באותה צורה, ושתי הקבוצות ניצחו. ניגש לדברים יותר רציניים: אז נכון שלוויאמות' יש מאזן כמעט מושלם בבית, אבל אתה חייב להסתכל מול מי המאזן הושג: האליפקס? פורסט גרין? קאמברידג'? סט. אלבנס? הניצחון הביתי היחיד ששיכנע הוא מול אלדרשוט, והוא היה אי שם בפתיחת העונה. הקבוצה ממוקמת חמישית, אבל יש לה את ההתקפה הכי יבשה מה-15 הראשונות עם 14 שערי זכות בלבד התיקו של וויאמות' בבית הושג מול המוליכה, אוקספורד, שאגב, סיימה בתיקו מאכזב אתמול בבית. גרייבסנד לא הפסידה בתשעת המחזורים האחרונים, מתוכם חמישה משחקי חוץ. כמו שאמרתי, העדיפות כאן איננה גרייבסנד ועדיף לשלוח את הטור כטור עם כפול ולא כסולו "עם גיבוי", כפי שהיה עם גאנה.
 
אני חולק עלייך ידידי..

קודם כל אתחיל ואומר שרצוי לא להתקרב למשחק מהסוג הזה בליגה משוגעת כזו שהנפיקה רק אתמול מספר הפתעות..אבל אם מתעקשים להמר על המשחק הזה אז מאוד קשה לי לראות את גרייבסנד מוציאה פה משהו שהוא יותר מנקודה..ווימאות קבוצה ביתית מאוד העונה והיא נחשבה כבר בתחילת העונה כאחת מהמועמדות הבולטות לעלייה בעוד הציפיות מהאורחת היו מאבקי אמצע טבלה בלבד..נכון שגרייבסנד בכושר טוב וגם בהרכב די מלא אבל את ווימאוות בבית מאוד קשה לנצח וגם הפעם לדעתי זה לא יקרה.1 עם גיבוי קטן לאיקס שעדיף בכלל לא להתקרב למשחק הזה..
 
למעלה