למי שהתעניין במערכת של יהב ליפינסקי

למי שהתעניין במערכת של יהב ליפינסקי

(המתופף של היהודים) דיברתי איתו היום אחרי הופעה הוא מנגן על mapex orion ויש לו 2 קראשים ציינה אחת, רייד והיי האט כולם של סביאן. את הדגמים אני לא יודעת. חוץ מזה הוא בן אדם נורא נחמד:) והייתה הופעה נורא נחמדה. שיהיה לכולם לילה נחמד!
 

megahertz

New member
מה עם הסנר? הסנננננננרר???

חחחחח איך היה? ואגב..ידענו שזו מפקס אוריון, ושני קראשים צ'יינה רייד והייהאט אפשר לראות (וזכורה לי גם ספלאש אחת), אבל תמיד רצינו לדעת (לדעתי לפחות) איזה סנר זה (היו שמועות על משהו של ימאהה). אם יהיה לי כח אני אברר את זה.
 

Tower of POWER

New member
בסדר. על סמך מה אתה אומר את זה?

ראיתי שאתה בן 14, אז אתה אומר את זה מהנסיון הרב שיש לך על מערכות ברמה הזו? אני לא מבין פשוט... ואם אתה יכול להיות יותר מדיוק מה כ"כ גרוע במערכת הזו זה יהיה נחמד.
 

itay zac

New member
אחי... כנס שניה

תן לי שניה לבדוק את המצב שלך, תענה לי השאלות הבאות: 1. האם אתה חושב שזילדגי'אן היא החברה הכי טובה של מצילות וכל השאר סתם חרא? (או האם אתה חושב שזילדגי'אן וסאביאן הם החברות הכי טובות וכל השאר סתם זבל?) 2. ראיתי שיש לך פרמייר, אז- האם אתה חושב שפרמייר וטאמה (ופרל אולי) הם החברות הכי טובות של תופים וכל השאר סתם זבל?? כמו למשל ludwig, או sonor ? 3. האם אתה חושב שהמתופף של מטאליקה הוא המתופף הכי טוב בעולם? או מתופף אחר של להקת מטאל אחרת? 4. האם אתה חושב שהמקלות של זילדג' הם הכי טובות? ותענה ברצינות
 

Eilamt

New member
כנס itay zac

1.לא יש הרבה חברות טובות של מצילות ויש גם חרא. 2.לדוויג בסדר אבל אתה יכול להגיד לא מה כל כך טוב בסונור??? סונור זה זבל נקודה. ומפאפקס היא לא כזאת חברה טובה אם הוא כזה מתופף טוב הוא היה יכול להשקיע במערכת יותר על רמה 3. מישהו אמר שהמתופף של מטאליקה הוא הכי טוב בעולם!? אני שונא אותו ואני שונא את מטאליקה יש מלא מתופפים טובים מכיר את המתופף של להקת rush הוא אחד המתופפים הכי טובים בעולם ומישהו אמר שאני אוהב רק מטאל?! 4.לא.אני חושב שהמקלות של vic virth יותר טובים אבל מה זה משנה גם זילדז'אן טובים
 

dudester

New member
סונור זה זבל נקודה??

איך אתה יכול להגיד דבר כזה?.. תשמע, זאת אחת החברות המכובדות.... אחלה הארדוור, ואתה לא יכול להגיד שאין להם סטים ברמה טובה, זו אחת מהפירמות הגדולות חבר... והמקלות של זילדז'אן נשברים כמו קיסמי שיניים, ממה שסיפרו פה חברי הפורום. אז תיזהר במילותיך, תישאר בפורום ואני מאמין שתוכל ללמוג פה כמה דברים, במיוחד מבחור בשם רמי האן, ואולי תציץ במאמרים זה גם לא יזיק.
 

orendrummer

New member
עזוב אחי

תקרא את המאמר של סיקמן מן ושל תומר ואז תחזור ותבין שאתה סתם זיינת ת'שכל
 

Lady Drm

New member
אני לא מתכוונת לקטול אותך או משהו

כי אין לי שום עניין בכך, אבל אתה שוב זורק דברים חסרי בסיס. 1. כמו בכל פירמה, יש דגמים טובים וטובים פחות. סבבה. 2.לוגויג מייצרת את אחד הסנרים הכי טובים בעולם, קפוץ ל10 דקות למרום ותראה לבד. סונור? סונור היא אחת הפירמות הכי יוקרתיות שיש בתופים,הארדוור הכי יציב ומסיבי שתראה הרבה זמן(ראה את הגלריה של איתי- תסתכל על הטומהולדרים) ובכלל, בדגמים היוקרתיים שלה, היא סוף הדרך.היבות שהיא לא נפוצה כל כך בארץ זה לא בגלל שהיא לא טובה...ומאפקס? מאפקס חברה טובה, יש לה נושאים שנויים במחלוקת, אבל סה"כ היא חברה טובה. 3. שוב, זה שאתה שונא מטאליקה זה לא אומר שהוא מתופף טוב או רע, אבל נעזוב את זה. 4. כל אחד והדעה שלו בנושא מקלות...אבל אל תכליל,זילדז'יאן לא ידועה כל כך בנושא מקלות...אין לה מקלות יציבים בגרוש(לדעתי) עדיף באמת ווטר או פרו מארק, מנסיוני הרבה יותר יציבים... נסה ולא תתאכזב(המלצה, לא הוראה שלא תתחיל להגיד דברים) קיצר, אתה אמרת פה הרבה דברים מכלילים שיכולים לחלק מהאנשים פה קצת להתעצבן,כי חוץ מהכללה אחת, שהעורות של די דבליו מריחים מוזר- אסור להכלי בתופים, כי כל אחד והטעם(במקרה של רן-הריח) שלו
 

itay zac

New member
ואתה יכול לאמר לי מה רע בסונור?

איך אתה יכול לאמר שסונור זה חרא, ואם יהב מתופף כזה טוב אז הוא יכול היה להשקיע במערכת יותר טובה? זה רק מראה לך שהחשיבה שלך דפוקה, אני מאמין שהוא מבין פי 5 ויש לו ניסיון יותר גדול משלך במערכת ובכלל בנגינה, והוא בכל זאת בחר מאפקס אוריון שהיא מערכת על רמה שנשמעת מדהים, אני גם בטוח שלא יצא לך לנגן עליה, ואולי בגלל שאתה לא רואה באמ טי וי מתופפים על מאפקס אז אתה חושב שזה חרא. סונור, "סונור זה זבל נקודה." ?? רואים שיש לך ניסיון אפסי עם החברה הזאת ובכלל עם חברות אחרות, אתה לא יכול לאמר דבר כזה, סונור היא חברה מקצועית לגמרי, כמו טמה, כמו פרמייר, פרל, וכו' יש לה מערכות ברמה של ונוס וברמה של סטארקלאסיק ואפילו יותר וחבל שלא מייבאים לארץ את הדגמים הגבוהים שלהם. קיצור חביבי אני ממליץ לך לעשות סיבוב בכלי זמר, מרום, חלילית, ד"ר דראם, תנסה מערכות ומצילות, תשמע קצת עליהם, ואז כבר תהיה לך דעה שונה לגמרי על תופים.
 

Eilamt

New member
חח נכון

אבל לא נורא טעיתי לומדים מטעויות.... תודה..
 

orendrummer

New member
אוריון

היא אחת המערכות הטובות ביותר שקיימות תבין כל החברות המקצועיות ,פס הייצור של התופים הטובים ביותר שלהם ,כשזה מגיע לתופים ברמה כזאת (אצל כל החברות) האיכות היא פחות או יותר זהה, ההבדל הוא בסאונד למשל אוריון ומאסטר וורקס מבחינת עמידות ואיכות (של העץ לאגים וכו') העמידות היא מאוד דומה אבל הסאוד הוא שונה וייחודי, כנ"K בכל החברות. איך אתה יכול להגיד דבר כזה על סונור שמעת פעם את הסונור דיזיינר? או את האוריון? אתה פשוט מכיר את מאפקס וונוס ושמעת כל מיני אגדות "שמישהו יום אחד תופף על סנר של מאפקס פתאום הסנר נשבר ,התעקם ,התפוצץ" אל תאמין לכל מה שאתה שומע ,ואל תתפוס סטיגמה על חברה בגלל הסטים הנמוכים והזולים שלה.
 
למעלה