למי שדאג של-PS4 אין מספיק אקסקלוסיבים

CallMeCavanaugh

New member
סוני אמרו שיהיו עוד חשיפות בגיימסקום

נראה שהם זוכרים לאירופה את זה שהיא פחות או יותר הצילה אותם בדור הנוכחי והם לא זורקים את השוק הזה לכלבים עם הדור החדש.
 
גם ביפן היה להם טוב הרי

הPS3 נהנתה שם משליטה מוחלטת בתחום הHD כל גיימר יפני שרצה משחק בגרפיקה עכשיו שיחק אותו על הPS3. אפילו בעלי ה360 היפנים עברו לPS3 או לפחות רובם.
 

CallMeCavanaugh

New member
את יפן הם מן הסתם לא ינטשו

אני בטוח שגם בתערוכה בטוקיו נראה דברים מעניינים, אבל בשביל להיכשל ביפן עם קונסולה נייחת סוני צריכה באמת לעשות משהו קיצוני, אז הם גם יכולים להשקיע שם פחות מאמצים. חוץ מזה שהיפנים אוהבים משחקים שונים מהגיימר המערבי הממוצע (למרות שגיימרים חובבי משחקי יפניים הם כבר מאוד נפוצים במערב, כמו שאתה יודע יותר טוב ממני).
 
אגב, השוק היפני בטח היה חלק מהסיבה

שאין לנו חסימת משחקים משומשים כמובן לא היחידה לא חסרו לסוני סיבות. פשוט דבר מעניין זה שהמשחקים ביפן יקרים מאוד יחסית למערב שככל שהמשחק מבוקש יותר כך הוא עולה יותר אין תמחור אחיד. אז מה שהיפנים עושים זה לקנות משחק שהם רוצים לקנות בהשקה, למכור אותו זמן קצר אחרי זה לחנויות שהוא עוד להיט ועם הכסף הזה לקנות משחק אחר שעולה קצת פחות.

בנוגע לטעם של היפנים. אני לא רואה כאלה הבדלים בטעם כמו שאנשים נוהגים לחשוב. ההבדל העיקרי הוא שבמערב אוהבים FPS וביפן אוהבים JRPG. בכל שאר הזאנרים הייתי אומר שזה די זהה, שיוצא משחק של DMC גם במערב כולם רצים לשחק אותו וגם ביפן שיוצא משחק MGS רזי וכו'.
 
למעלה