למי פונים כדי לעשות בדיקות קרינה ?

למי פונים כדי לעשות בדיקות קרינה ?

למי פונים בצה"ל כדי לעשות בדיקות קרינה לאנטנות במוצב שאני נמצא ?! אני כבר חודשים מחפש, רודף אחרי אנשים ומברר כדי לבצע בדיקת קרינה אצלנו. ניסיתי דרך הפלוגה שלי ולא הולך, אז החלטתי לנסות עצמאית. פניתי לחברות אזרחיות אבל זה מאוד יקר. למישהו יש מושג מה אפשר לעשות?!
 

ArsaWhat

New member
לפנות למבט"ם ולשאול אותם

מבט"ם - מחלקת בטיחות מטכל"ית. חוץ מזה, אסור לחברות אזרחיות להגיע למוצב ולבדוק קרינה ככה סתם, צריכים לקבל אישור לדברים כאלה.
 

ranzz

New member
הבדיקות הן של חר"פ!

לכן - נסה דרך מרפאת היחידה.
 

The Bugi

New member
נראה לך שתבוא חברה אזרחית למוצב?

יעלו אותך למשפט, לא חבל?
 

DNile

New member
חברה אזרחית יכולה להגיע למוצב,

אחרי שזה מואשר מטעם הצבא.
 

ranzz

New member
אתה טיפש או סתם צעיר?

מה נראה לך.. שאין עבודות של בזק/עבודות חשמל/אינסטלציה/עוד מליון דברים במוצבים!?
 

The Bugi

New member
אבל למה שהחיילים יזמינו את זה?

זה נראה לך הגיוני שאני יום אחד יקום בבוקר ויחליט שהאנטנה הענקית שעל הבניין אלוף אצלנו במפקע"ר מפחידה אותי ואז אני אזמין על דעת עצמי איזה חברה אזרחית, לצורך העניין "א. א. א. קרינה בע"מ" שתבדוק את זה? מי אני בכלל? באיזה זכות\אישור?
 

ranzz

New member
מישהו התקפל?

לפני שתי הודעות כתבת "מי יאשר את זה"? זה אומר שלא אתה מזמין, אלא פונה לדרגים הנכונים על מנת שיזמינו. או לחלופין מזמין ומשיג את האישור מהדרגים המתאימים. וברמת התאכלס, אין פשוט מזה. יקומו המלפפונים אמא'שך.
 

The Bugi

New member
זה לא היה מכוון אליך

אלא לילד הפלשתיני DNile. תקרא שוב את ההודעה של החייל מלמעלה. הוא מחפש. הוא רודף אחרי אנשים. הוא הולך לנסות עצמאית. אני בסך הכל תהיתי ובצדק, איך חייל יכול על דעת עצמו לקום יום אחד ולהחליט על דעת עצמו שהוא מזמין חברה פרטית לבסיסו, שבמקרה הבסיס הוא גם מוצב, מי יודע איפה. זה מה שאמרתי מתחילת השרשור. אתה רצית להבין מה שנוח לך, אז לך תתנפל על מישהו אחר.
 

DNile

New member
אולי אני ילד פלסטיני,

אבל אתה זה שלא מסוגל להתבטא יותר טוב מאשר ילד בן 10. או שאתה מתווכח איתנו על זה שלא יאשרו כניסת חברה אזרחית למוצב, או שאתה מתווכח איתנו על זה שלא יאשרו את הבדיקת קרינה מהסיבה שהוא היחידי שזה מעניין אותו. אבל אתה לא יכול להתווכח איתנו על דבר אחד, ואז לבקש שנקרא שוב פעם את ההודעה, ושהתכוונת לדבר אחר. אם אתה רוצה, אנחנו יכולים לעבוד על זה ביחד איתך. שיעור ראשון בהבעה עצמית מתחיל מחר. תדאג להכין מראש: "20 סיבות למה The bugi הומו". אנחנו נכתוב ביחד חיבור.
 

The Bugi

New member
אני לא יורד לרמה הנחותה שלך

ההודעות שלך רוויות בהתנשאות ופלצנות כלפי אחרים לעיתים קרובות. לא רק שאני לא אוהב אנשים כאלה שחושבים את עצמם, אני שונא אותם.
 

DNile

New member
אוי לא, אתה שונא אותי.

איך אני אחיה עם עצמי עכשיו?
 

מ ס ט י ק

New member
יש גוף צהלי שקשור לחיל הרפואה שבודק

את זה.. אני אל בטוהח לגבי השייכות לחיל הרפואה אבל אני בטוחה שקיים כזה גוף כי ראיתי מסמך שלו... אני אנסה לבדוק את זה מחר.
 

idos2

New member
סא”ל דר אמנון דובדבני

ראש תחום אקוסטיקה וקרינה אלקטרומגנטית בחיל הרפואה... טלפון תבקש ב014.
 

The Bugi

New member
שתהיה בריא

איך אתה יודע את כל הדברים האלה.. או שאתה יודע לחפש ממש טוב.
 
למעלה