למי מתכון מעניין לפילה סלמון?

j u a n

New member
למי מתכון מעניין לפילה סלמון?

עדיף בלי שמנת ודברים מוזרים שאין בבית... יש שלל עשבים, שמן זית, חמאה, ירקות, כאלה...
 

pirge

New member
סלמון ברוטב אגוזים

סלמון מטוגן מטגנים פרוסות סלמון בחצי חבילה חמאה משני הצדדים במחבת מכוסה ועל אש קטנה, עד שיתרככו ויהיו מוכנים. לטפטף מעט מיץ לימון ולהניח בצד. להכניס למחבת את יתר החמאה עם חצי כוס פירורי לחם וכוס אגוזים קצוצים ולטגן עד שהתערובת תהיה פריכה וקלוייה. לתבל במלח ופלפל ובפרוסות לימון חתוכות. לצקת על הדגים ולהגיש.
 
{R}סלמון ושלל עשבים ../images/Emo13.gif

זה שילוב מצויין
ההכנה פשוטה - קוצצים עשבי תיבול, שום, ומוסיפים מלח ופלפל שחור גרוס, ושמן זית, מערבבים הכל למעין משחה, ומורחים את נתחי הדג. נותנים לדג "לנוח" עם ממרח העשבים כחצי שעה, ואז - למחבת חמה, עם מעט שמן, לטגן משני הצדדים עד שהדג מוכן - וזה קורה מהר, לא לייבש
רוSטביף
 
למעלה