{R}סלמון ושלל עשבים ../images/Emo13.gif
זה שילוב מצויין
ההכנה פשוטה - קוצצים עשבי תיבול, שום, ומוסיפים מלח ופלפל שחור גרוס, ושמן זית, מערבבים הכל למעין משחה, ומורחים את נתחי הדג. נותנים לדג "לנוח" עם ממרח העשבים כחצי שעה, ואז - למחבת חמה, עם מעט שמן, לטגן משני הצדדים עד שהדג מוכן - וזה קורה מהר, לא לייבש
רוSטביף