למי יש רעיון לטיול בן יומים לדרום ?

מטילים

New member
למי יש רעיון לטיול בן יומים לדרום ?

מחפשים רעיון לטיול בן יומים לתקופה הקרובה לדרום הארץ, אפשרי גם עם הקפצת רכבים . צריך להיות מסלול מענין מבחינת הרכיבה , לא קשה מדי פיזית ולא טכני מדי , הכולל רכיבה מענינת אטרקציות ונוף. למי שיש רעיון מוזמן להציע ונודה על כך מאוד.
 

alonaski

New member
"לא קשה מדי" ו"לא טכני מדי"

אלו הגדרות מאוד סובייקטיביות. ומאחר שכולנו/רובנו כאן בעלי רקע של רכיבות רבות בארץ ובמדבר במסלולים שונים... ומכיוון שיש המון מסלולים להמליץ לך על רכיבה רק במדבר... מציעה לך, הכי טוב - להכנס לאינדקס מסלולי הטיולים המסודר והיפה שיש כאן, לקרוא על הצעות המסלולים במדבר ולבחור לך מביניהם מה "לא קשה מדי" ו"לא טכני מדי" עבורך! תהנה!
 

IlanShacham

New member
לא חסרות אפשרויות

בגדול כדאי להתמקם באחד החאנים בנגב ולצאת לרכיבה אחת בשישי ואחת בשבת. חניון בארות במכתש רמון - יש בעמוד זה ממש תאור של מישהו שעשה יומיים במכתש רמון.המסלולים שם יחסית נוחים מבחינה פיזית וטכנית. גם באזור שדה בוקר שאינה רחוקה יש מסלולים טובים שאינם קשים מדי. כפר הנוקדים בין ערד למצדה - שניים ממבחר המסלולים בין ערד למצדה/ים המלח. הכי נוחים נראים לי מסלול נחל בוקק ומסלול נחל צאלים, גם נחל חימר וסיום במישור עמיעז נחמד מאוד. חאן ממשית - סובב המכתש הגדול ומעלה העקרבים הרומי(קשה טכנית) או נחל צין, או טיול לגב זרחן. רוב המסלולים שהוזכרו כאן נמצאים באינדקס מסלולי הטיולים (קישור בצד שמאל למעלה)
 
מנצל"ש: אני ו"שתחיה" רוצים לרכב

באחד מסופי השבוע הקרובים בדרום, טיול של יום או יומיים. מחפש המלצה לחברות שמארגנות טיולים כאלה. תודה
 
למעלה