למי יש את המילים של "בירכת הבית"?

psa

New member
גילי, "ברכת הבית"../images/Emo57.gif../images/Emo82.gif

"בזה השער לא יבוא צער בזאת הדירה לא תבוא צרה בזאת הדלת לא תבוא בהלת בזאת המחלקה לא תבוא מחלוקת בזה המקום תהי ברכה ושלום" אמן ואמן (תוספת שלי
 

gili111

New member
תודה פסא! רעיון ליום המשפחה../images/Emo62.gif

גזרתי חמסה גדולה מנייר קלף. על החמסה מדביקה את ברכת הביית ומניילנת. קושרת חוט רפיה בהמשך תלוי חרוז כחול- והרי מתנה
 

psa

New member
../images/Emo92.gifהייתה לי הרגשה שזה קשור

ליום המשפחה, הבא עלינו לטובה. רעיון יפה. הזכיר לי כשילדיי היו פעם בגן. אז היה "יום האם"...לפחות עם הבכור. קבלנו את תפילת האשה או האם....
 

gili111

New member
למזלנו, זה הפך להיות יום המשפחה

בגלל המשפחות המפורקות שנוצרו בעקבות הפיגועים ובגלל אסונות. ברצוני להדגיש בפני כל המורים בפורום ששרים ליום המשפחה שירים. אם יש לכם ילד בכתה יתום מאם או אב, אל תשירו שירי אבא או אמא. מצטערת , אבל זה קשור לטראומת ילדות אישית שלי!
 
מחזקת את דבריה של גילי

לעיתים אנו אומרים אז מה אם יש בכיתה ילד יתום מאב בגלל זה לא נשיר שירים, נלמד.. נקרא... אצלי ישר עולה הסיפור האישי שלי אבי נפטר בערב יום העצמאות בכיתה א´ בכיתה ב´ למדנו את השיר "לאבא שלי יש סולם" והמורה ביקשה מהילדים שכל ילד יספר במה אבא שלו מיוחד, מה הוא אוהב לעשות עם אבא שלו ואני שעוד לא עברה שנה מאז שאבי נפטר יושבת ושומעת איזה כייף לילדים שיש להם אבא אילו אבות מיוחדים יש להם עד גיל 17 רק הייתי שומעת את השיר הייתי פורצת בבכי והכל בעקבות מה שקרה בכיתה ב´ לכן, אני כל כך מבינה את הבקשה של גילי ומצטרפת לבקשתה אם יש בכיתתכם ילד יתום מאב או אם אל תשירו שירי אבא או אמא
 

gili111

New member
חיה חיה ! אני לא מאמינה- זה גם הסיפ

הסיפור שלי! אבי נפטר כשהייתי בכתה ה´ ושרו את "לאבא שלי יש סולם" - כמו אצלך. אני זוכרת את המקום שבו ישבתי בכתה ספסל שני מימין ליד הקיר. השענתי את שתי ידי על השולחן ובכיתי כל אותו יום לא הרמתי את ראשי. חיה , טראומות לא שוכחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! המורה אמר : "גילי בוכה כי עצוב לה שאבא שלה נפטר" טראומות לא שוכחים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
 

motyka

New member
אצלי הטראומה היתה בגיל צעיר יותר

עם שיר הערש: "אבא ישוב מעבודה יביא לך מתנה"
 
האם הפכנו להיות מורים כל כך אדישים?

האם הפכנו להיות מורים כל כך אדישים שזה לא ברור מאליו???!!!!
 

aliceby

New member
תוספת לרעיון שלך

ניתן להוסיף עלי בוגיוילה מסביב לברכת הבית להדביק רק בדבק סטיק ולניילן!
 

mirigon

New member
ברכת הכתה שלי

העליתי קובץ שנקרא בשם "ברכת הכתה של מיריגון" למאגר הקבצים. בקובץ צילום של חמסה שבביתי ובה ברכת הכיתה כפי שחוברה ע"י תלמיד שלי לפני כשנתיים. בגלל בצילום, הקובץ כבד ולכן כיווצתי אותו. שווה להציץ
 
פסא, יש בסגנון חיובי

ברכת הבית שאת העלת היא על השלילה יש ברכת הבית שמדברת רק חיובי אני חושבת שעדיף ביום המשפחה לתת את הברכה שבסגנון החיובי
 

psa

New member
חיה ,אני חולקת עלייך. קראי שוב.

יש לי שתי חמסות שקבלתי מתנה ובשתיהן אותה ברכה. משם העתקתי אותה. אני לא מכירה ברכת הבית שהוא בסגנון שלילי. וודאי ווודאי שלא הייתי מעלה אותה. ברכות.
 

psa

New member
יש לי גם את הגרסה הבאה

אם כי אני לא רואה את הקודמת באורח שלילי.
הברכה השנייה: "ריבון העולמים אנא השכן בבית הזה אורה ושמחה שלום ורעות ותשפע שפע ברכה וקדושה בכל חדריו ופנותיו ואור תורתך הקדושה ומצוותיה תזריח בו תמיד אמן ואמן. " האמת , אני מעדיפה את הגרסה הראשונה. קצרה ועניינית . אך על טעם וריח ....
 
פסא../images/Emo52.gif לא בחרתי במילה הנכונה

המילה סגנון ממש לא מתאימה כאן אכן יש שתי גרסאות בגרסה אכן כתוב כל הזמן לא.. לא.. לא.. והגרסה השניה זו שהעלת כאן המילה לא אינה מופיעה בכלל הכל רק במילים חיוביות סליחה אם פגעתי , ממש אבל ממש לא היתה כוונה כזו
 

psa

New member
חיה ../images/Emo13.gif ,

ממש לא נפגעתי אך רציתי להבהיר שלא ראיתי את ברכת הבית הראשונה בתור גרסה/נוסח/סגנון(מחקו את המיותר
) שלילי. אני יודעת, כשמנסים להסביר דבר מה בהודעות, חסרה האנטונציה . כפי שכתבתי ,הראשונה נראתה לי "ידידות " יותר , זה בסדר אם קיימת דרך חשיבה שונה. החשוב ביותר והעיקר שביתנו יהיה מבורך . אמן ואמן!!!!
 

מריםר

New member
אפשר להדביק זאת על מגנט ראיתי

שמחלקים כזה מזכרת בחתונות
 
למעלה