מחזקת את דבריה של גילי
לעיתים אנו אומרים אז מה אם יש בכיתה ילד יתום מאב בגלל זה לא נשיר שירים, נלמד.. נקרא... אצלי ישר עולה הסיפור האישי שלי אבי נפטר בערב יום העצמאות בכיתה א´ בכיתה ב´ למדנו את השיר "לאבא שלי יש סולם" והמורה ביקשה מהילדים שכל ילד יספר במה אבא שלו מיוחד, מה הוא אוהב לעשות עם אבא שלו ואני שעוד לא עברה שנה מאז שאבי נפטר יושבת ושומעת איזה כייף לילדים שיש להם אבא אילו אבות מיוחדים יש להם עד גיל 17 רק הייתי שומעת את השיר הייתי פורצת בבכי והכל בעקבות מה שקרה בכיתה ב´ לכן, אני כל כך מבינה את הבקשה של גילי ומצטרפת לבקשתה אם יש בכיתתכם ילד יתום מאב או אם אל תשירו שירי אבא או אמא