berladkimburski
New member
למישהו יש Lenovo N100 ומוכן להציל את חיי?
שלום. יש לי בעיה חמורה עם הלפטופ שלי - מסוג Lenovo N100. בקצרה, אציין שאני צריך לדעת איך נראה ה BIOS של לפטופ זה. הסיבה (אותה אין אתם חייבים לקרוא אם אין לכם זמן): בלפטופ שלי מת המסך (המסך בלבד, המחשב עצמו עובד מעולה). הייתי רוצה להמשיך להשתמש בלפטופ כתחליף שולחני (הלפטופ מעולה). הבעיה: כאשר אני מחבר את הכבל VGA ללפטופ, אמנם ניתנת לי האפשרות לראות דרך המסך השולחני, אבל רק לאחר (!) שעלתה מערכת ההפעלה. אני רוצה להגיע להגדרות של ה BIOS, כי הבנתי ששם אפשר להחליף את מסך ברירת המחדל - ושזה יהיה החיצוני דווקא. לכן, אני צריך לדעת את רצף הלחיצות (על המקלדת) כדי להחליף את הגדרות ה BIOS לכאלה שהמסך החיצוני הוא הברירת-מחדל. כדי לעשות זאת, אני צריך שמישהו יראה לי איך עושים את זה על המחשב שלו ה--צ--י--ל--ו
שלום. יש לי בעיה חמורה עם הלפטופ שלי - מסוג Lenovo N100. בקצרה, אציין שאני צריך לדעת איך נראה ה BIOS של לפטופ זה. הסיבה (אותה אין אתם חייבים לקרוא אם אין לכם זמן): בלפטופ שלי מת המסך (המסך בלבד, המחשב עצמו עובד מעולה). הייתי רוצה להמשיך להשתמש בלפטופ כתחליף שולחני (הלפטופ מעולה). הבעיה: כאשר אני מחבר את הכבל VGA ללפטופ, אמנם ניתנת לי האפשרות לראות דרך המסך השולחני, אבל רק לאחר (!) שעלתה מערכת ההפעלה. אני רוצה להגיע להגדרות של ה BIOS, כי הבנתי ששם אפשר להחליף את מסך ברירת המחדל - ושזה יהיה החיצוני דווקא. לכן, אני צריך לדעת את רצף הלחיצות (על המקלדת) כדי להחליף את הגדרות ה BIOS לכאלה שהמסך החיצוני הוא הברירת-מחדל. כדי לעשות זאת, אני צריך שמישהו יראה לי איך עושים את זה על המחשב שלו ה--צ--י--ל--ו