למישהו יש פרטים טכניים על הרכב הזה

מצב
הנושא נעול.

O303קובי

New member
למישהו יש פרטים טכניים על הרכב הזה

למישהו יש פרטים טכניים על הרכב הזה
 

fireman

New member
בטח

למישהו יש פרטים טכניים על הרכב הזה
בטח
אני אפילו יודע מי נוהג עליו ולאיזה בסיס הוא שייך אבל בוא נשכח מהפרטים האלה מדובר באוטובוס צה"לי מתוצרת אינטרנשיונל.... אין עליהם כל כך הרבה מידע טכני מדובר בשני דגמים....אחד קצר ואחד ארוך, לארוך קיבולת של 50 נוסעים, לקצר (שבתמונה) קיבולת של 32 נוסעים לאוטובוס תיבה אוטומטית בעלת 5 מהלכים קדמיים של אליסון באוטובוס הזה יש כמה דברים מוזרים כמו הדלתות שנפתחות החוצה כמו כנפיים, מי שעומד קרוב לדלת שהיא נפתחת, חוטף ממנה כאפה.... בכל מושב באוטובוס יש חגורת בטיחות לאוטובוס יש ריטארדר ובלמנוע, שניהם בעלי שני מצבי ברירה בלבד (מופעל\מנותק) בקרת שיוט הגימור מאוד עלוב, איכות ההרכבה והחומרים יותר עלובה מהגימור, רכבים שנוסעים כשנה וכבר סובלים מבעיות של החלדת המרכב.... מכונה עלובה מאוד כשלעצמה.... יתרון יחידי שלה הוא מזגן מאוד מאוד חזק. המנוע שלה הוא אותו מנוע כמו במשאית אינטרנשיונל דגם 4900E אין לי פרטים טכניים לגביו מבחינת הספקים.
 

fireman

New member
אגב קובי....איפה צילמת אותו אם אפשר

בטח
אני אפילו יודע מי נוהג עליו ולאיזה בסיס הוא שייך אבל בוא נשכח מהפרטים האלה מדובר באוטובוס צה"לי מתוצרת אינטרנשיונל.... אין עליהם כל כך הרבה מידע טכני מדובר בשני דגמים....אחד קצר ואחד ארוך, לארוך קיבולת של 50 נוסעים, לקצר (שבתמונה) קיבולת של 32 נוסעים לאוטובוס תיבה אוטומטית בעלת 5 מהלכים קדמיים של אליסון באוטובוס הזה יש כמה דברים מוזרים כמו הדלתות שנפתחות החוצה כמו כנפיים, מי שעומד קרוב לדלת שהיא נפתחת, חוטף ממנה כאפה.... בכל מושב באוטובוס יש חגורת בטיחות לאוטובוס יש ריטארדר ובלמנוע, שניהם בעלי שני מצבי ברירה בלבד (מופעל\מנותק) בקרת שיוט הגימור מאוד עלוב, איכות ההרכבה והחומרים יותר עלובה מהגימור, רכבים שנוסעים כשנה וכבר סובלים מבעיות של החלדת המרכב.... מכונה עלובה מאוד כשלעצמה.... יתרון יחידי שלה הוא מזגן מאוד מאוד חזק. המנוע שלה הוא אותו מנוע כמו במשאית אינטרנשיונל דגם 4900E אין לי פרטים טכניים לגביו מבחינת הספקים.
אגב קובי....איפה צילמת אותו אם אפשר
לשאול....
 

O303קובי

New member
איש אש ידידי תודה על המידע

בטח
אני אפילו יודע מי נוהג עליו ולאיזה בסיס הוא שייך אבל בוא נשכח מהפרטים האלה מדובר באוטובוס צה"לי מתוצרת אינטרנשיונל.... אין עליהם כל כך הרבה מידע טכני מדובר בשני דגמים....אחד קצר ואחד ארוך, לארוך קיבולת של 50 נוסעים, לקצר (שבתמונה) קיבולת של 32 נוסעים לאוטובוס תיבה אוטומטית בעלת 5 מהלכים קדמיים של אליסון באוטובוס הזה יש כמה דברים מוזרים כמו הדלתות שנפתחות החוצה כמו כנפיים, מי שעומד קרוב לדלת שהיא נפתחת, חוטף ממנה כאפה.... בכל מושב באוטובוס יש חגורת בטיחות לאוטובוס יש ריטארדר ובלמנוע, שניהם בעלי שני מצבי ברירה בלבד (מופעל\מנותק) בקרת שיוט הגימור מאוד עלוב, איכות ההרכבה והחומרים יותר עלובה מהגימור, רכבים שנוסעים כשנה וכבר סובלים מבעיות של החלדת המרכב.... מכונה עלובה מאוד כשלעצמה.... יתרון יחידי שלה הוא מזגן מאוד מאוד חזק. המנוע שלה הוא אותו מנוע כמו במשאית אינטרנשיונל דגם 4900E אין לי פרטים טכניים לגביו מבחינת הספקים.
איש אש ידידי תודה על המידע
 
צילמתי אותה בקרית-גת מול תחנת הרכבת

אביתר....איפה צילמת את המכונה
הזאת? אני מאמין שבאזור הדרום\לכיש, אני מכיר את הנהג של המכונה הזו מתי והיכן צולמה?
צילמתי אותה בקרית-גת מול תחנת הרכבת
התפעולית. (בתחילת העקומה של מסילת פלשת). תאריך הצילום: כתוב על התמונה מצד ימין למטה. לא זוכר בעל-פה. יש שם רחוב מודרני כזה עם בנינים מתועשים די גבוהים.
 
01.09.2003 בטיול עם ירון דוזטס.

צילמתי אותה בקרית-גת מול תחנת הרכבת
התפעולית. (בתחילת העקומה של מסילת פלשת). תאריך הצילום: כתוב על התמונה מצד ימין למטה. לא זוכר בעל-פה. יש שם רחוב מודרני כזה עם בנינים מתועשים די גבוהים.
01.09.2003 בטיול עם ירון דוזטס.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה