למישהו יש נתונים על נפח הפעילות של קווי הלילה בחיפה?

מצב
הנושא נעול.

איטלקי8

New member
למישהו יש נתונים על נפח הפעילות של קווי הלילה בחיפה?

למישהו יש נתונים על נפח הפעילות של קווי הלילה בחיפה?
אני מתכוון לכמות הנוסעים בכל קו לילה בחתך לפי שעות?

ראיתי כמה פעמים את קווי הלילה מפוצצים עד 0 מקום, כאילו זה נסיעה של 7 בבוקר.
 
כאחד שנוסע בקווי הלילה במטרופולין חיפה הרבה, תשובה:

למישהו יש נתונים על נפח הפעילות של קווי הלילה בחיפה?
אני מתכוון לכמות הנוסעים בכל קו לילה בחתך לפי שעות?

ראיתי כמה פעמים את קווי הלילה מפוצצים עד 0 מקום, כאילו זה נסיעה של 7 בבוקר.
כאחד שנוסע בקווי הלילה במטרופולין חיפה הרבה, תשובה:
כמות הנוסעים משתנה בעיקר לפי היום והשעה.
כמובן שרוב הנוסעים משתמשים בקווי הלילה בשישי בלילה. כמות קיצונית יש בעיקר בנסיעות הקצה, ובעיקר באלו הראשונות: שם הקווים מתמלאים לא מעט עד 0 מקום. 208 מנשר למשל, זו תופעה שכיחה שבשתי הנסיעות הראשונות, במיוחד בראשונה, במרכז זיו כבר אין מקום בעמידה. אפילו בזמנו כשזה היה קו 207 הוא היה מלא בנסיעה הראשונה, ומ207 היה נחשב כקו רפאים.
כנ"ל 210 בנסיעותיו הראשונות בשני הכיוונים וגם קו 200, בעיקר בכיוון מרכזית המפרץ --> חוף דדו (מתמלא מאוד באזור נו"ש).
בשעות הביניים ניתן לראות את רוב האוטובוסים חצי מלאים עד מלאים בישיבה, בעיקר בקווים 200 ו210.
חמישי גם נחשב ליום חזק, אך פחות מיום שישי, ומוצ"ש (ואמצ"ש בחופש הגדול) רגועים עם אוטובוסים שבד"כ עד חצי מלאים (בנשר באמצ"ש ובמוצ"ש הממוצע הוא של 10 נוסעים לנסיעה, הרבה יותר מהתקופה שזה היה 207, אז במוצ"שים הוא היה נוסע ריק בעיקר).
אגב, המטרונית בימי חמישי ושישי בלילה מלאה ברוב נסיעותיה, באמצ"ש ומוצ"ש עד חצי מלאה.
מצבי הקיצון, שם המטרונית מפוצצת עד 0 מקום ניתן לראות כבר החל מ9 בערב ביום שישי ממרכזית הקריות לצומת הצריף, שם יורדים המון נוסעים, ואז המון עולים בצומת קרית אתא ושוב המון יורדים בלב המפרץ. ככה בכל הנסיעות שבין 9 לחצות, ממש ממש מלא.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה